Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Wannes....nu begrijp ik u veel beter man....magistrale cruise kar!

Die van u ook gelimiteerd op 255?

En ineens de angel eyes aan. Ik ben trots .
    Eindelijk een deftig merk . Als je eens in de buurt van Turnhout bent kom je hem maar eens showen he, bier staat koud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Als ik een 5 had dan
      Moest mijn 5 wat jonger zijn, dan zou ik deze in 19" durven kopen. Ik vind ze ook wel vet onder een BMW 5.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• 318i...
          OO 00 OO

Comment

• *gniffel*
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Nice!
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                318i logo is een optie

Comment

• Da's cool op understated karren, een blinde ziet dat dit een M3 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                    Lekkere bak LL Proficiat!
                    Thx Daan!

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                    Ik denk nog altijd dat dit een grap is : de LeftLane in een diesel!

Das zoals de Paus in een hoerenkot!

Het is een stuk economischer als je redelijk wat kms doet he RL...net nog met Avantus iets gaan oppikken in Frankrijk, toch zo'n 500km in totaal heel smooth gereden en ik zat aan 11l...Neem daar onderhoud en verbruikskosten bij (banden, remmen etc.) en dat ga ik wel voelen in m'n portefeuille! Tuurlijk ga ik de dagelijkse V8 missen...de overload aan power..
                    Dan kan ik beter in het weekend eens met de RS2 gaan knallen, én heb ik er nog eens zoveel plezier aan denk ik.
                    De RS6 blijft, die komt binnen bepaalde termijn wel terug in beeld

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Even de whispy uithangen:

Neen, Cörre wil zijn RS6 bijhouden omdat die in de verkoop toch geen cent meer opbrengt.
                    Dankje wipsy!

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    En ineens de angel eyes aan. Ik ben trots .
                    Eindelijk een deftig merk . Als je eens in de buurt van Turnhout bent kom je hem maar eens showen he, bier staat koud.
                    Er werd mij net medegedeeld dat met angel eyes rijden als heel sjonnie wordt ervaren

Comment

Thx Daan!

Er werd mij net medegedeeld dat met angel eyes rijden als heel sjonnie wordt ervaren
                      Ja, dus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Da's cool op understated karren, een blinde ziet dat dit een M3 is.
                        So true, ik dacht precies hetzelfde bij deze R8 met 190d op..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Ja, dus?

Mja...kweetniet...bij de eerstvolgende Mpower groet die ik krijg van een of andere halfgare 316i met een schnitzelbumper zak ik los door de grond van schaamte

Comment

Mja...kweetniet...bij de eerstvolgende Mpower groet die ik krijg van een of andere halfgare 316i met een schnitzelbumper zak ik los door de grond van schaamte
                            Nu krijg je groeten vanuit een Audi 100 uit 1990 (ofzo), what's the difference?

Comment

• Vooral in de buurt van Sankt-Nikolaus heb ik daar last van

Je kan wel lekker het zwijn uithangen met zo'n bmw...ik schaam me voor niks meer eigenlijk
                              Ik bedoel...mensen verwachten dat sowieso, dus dat gaat dan ook vlotter

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Damn, je maakt me echt trots .

Comment

• Wel stom dat er geen koelvloeistoftemp meter in zit ofzo...ik mis wat info.

Nut van een electrisch opende kofferbak ontgaat me overigens ook volledig. Dat duurt langer dan manueel, je moet toch je hand op die knop zetten dus dan kun je evengoed gewoon die "openings"-beweging maken. En als je'm van vooraan opendoet kun je'm weer niet dichtdoen want da's te gevaarlijk...want dan kun je een kind inklemmen ofzo. Hoeveel kost die optie nieuw eigenlijk?

Comment

• Kun je hem ook niet van op je sleutel openen en sluiten dan? Dat kan zelfs bij een Accord uit 2003.

Comment

• Ik denk rond de €800...
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Kun je hem ook niet van op je sleutel openen en sluiten dan? Dat kan zelfs bij een Accord uit 2003.
                                          Geen idee, nog niet geprobeerd. Maar je vergelijkt wel appelen met peren hé, ik bedoel Honda, dan spreken we over een hoger segment.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Ik denk rond de €800...
                                          fak

32.000 BEF'jes down the drain

Comment

Working...
                                          X