Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Jawühl.

Jammer dat ze na 15 minuten al belde dat LL om xx u terug moest zijn.. Waardoor het maar een snel snel shoot is geworden jammer genoeg.

Mersie Denniske!!

Ik was nét op tijd terug in Molenbeek

Sorry Neuteke Het is bij mij altijd wel wat stressen met tijd enzo

We maken dat goed, en dan eens met een deftige auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik was nét op tijd terug in Molenbeek
      Dan wil ik toch niet weten hoe jij hebt moeten doorraggen
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

We maken dat goed, en dan eens met een deftige auto
        Kan dat dan, als je al afgekomen bent met een X6 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Kan dat dan, als je al afgekomen bent met een X6 ?
          Ik overdrijf natuurlijk wat, het zou zeker niet mijn keuze zijn geweest maar het rijdt natuurlijk écht wel super, IMO. 180 km/h en het lijkt alsof je stilstaat, amazing. Ligt lekker stevig op de baan, en een verdomd lekker geluidje dat die 35i maakt

Zit wel aan 13,7 liter gemiddeld, dus dat zou nog wel wat mogen zakken.

Comment

• Ik heb van 't weekend een koffie gedronken bij BMW Hammer te Keulen...

Het is een droom van een garage voor elke liefhebber van BMW en alle merken die daaraan vasthangen. Je kan er BMW, BMW M, Alpina, Mini, Wiesmann en Rolls-Royce bewonderen...

Bijgevoegde Bestanden
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik overdrijf natuurlijk wat, het zou zeker niet mijn keuze zijn geweest maar het rijdt natuurlijk écht wel super, IMO. 180 km/h en het lijkt alsof je stilstaat, amazing. Ligt lekker stevig op de baan, en een verdomd lekker geluidje dat die 35i maakt

Zit wel aan 13,7 liter gemiddeld, dus dat zou nog wel wat mogen zakken.
              Kom daar es naar een meeting mee, wil je

Comment

Kom daar es naar een meeting mee, wil je
                Nee ik wil niet

Sorry maar als ik kan kiezen tussen die X6 en die 80 competition...ik kies direct die compi

En ik weet dat dit in jouw oren wsl belachelijk klinkt...maar voor elke afstand onder de 100 a 150km...zonder twijfel die audi 80.

Comment

• Waaa Dennis wat een foto's Het wordt weer tijd voor een fotoshoot makker
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• @ Matthi: ziet er precies uit als een FL 2001 model? Wat is er allemaal aan veranderd? Ik neem aan ook de bumpers? Mooie wagen overigens!!
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

voor elke afstand onder de 100 a 150km...zonder twijfel die audi 80.

dan zullen we een meeting inrichten die verder dan 150 km ligt he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        dan zullen we een meeting inrichten die verder dan 150 km ligt he
                        Doe maar, dan pak ik de 535d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Nu niet om te zeiken, maar denkt ge niet dat een 530i wel genoeg was geweest als 1e auto?
                          Of ne compact 316i?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                            @ Matthi: ziet er precies uit als een FL 2001 model? Wat is er allemaal aan veranderd? Ik neem aan ook de bumpers? Mooie wagen overigens!!
                            enkel koplampen en de achterste lichtblokken zijn facelift.

Thanks!

Comment

Doe maar, dan pak ik de 535d
                              toeme

Comment

• Kar heeft wel mega-veel bekijks, een echte headturner. 10 keer meer dan met de RS6 denk ik

Comment

Nee ik wil niet

Sorry maar als ik kan kiezen tussen die X6 en die 80 competition...ik kies direct die compi

En ik weet dat dit in jouw oren wsl belachelijk klinkt...maar voor elke afstand onder de 100 a 150km...zonder twijfel die audi 80.
                                  Eikel

j/k hé

Comment

Eikel

j/k hé
                                    Smaken verschillen gelukkig!

Ik vind het ook wat "verwaand" klinken, als ik die kar niet leuk vind....tenminste, dat komt bij sommige mensen zo over. But hey, het is mijn wagen niet, en ik zou zoiets nooit kopen. Maar tegen 300pk onder men kont zeg ik zelden nee, en ik wou wat foto's voor la mama maken, happy owner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      De stand van die zetel .

Ik zie de X6 niet graag ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        ik vind de X6 toch stiekem een vette bak

BMW design -> gatlelijk eerst en na een paar maand
                                        Ik vrees dat ik nooit uit de fase "lelijk" zal geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                          De stand van die zetel .

Ik zie de X6 niet graag ...

Ik heb 'm daarna wel ff symmetrisch met de andere gezet voor wat interieurfoto's

Comment

Working...
                                          X