Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Smaken verschillen gelukkig!

Ik vind het ook wat "verwaand" klinken, als ik die kar niet leuk vind....tenminste, dat komt bij sommige mensen zo over. But hey, het is mijn wagen niet, en ik zou zoiets nooit kopen. Maar tegen 300pk onder men kont zeg ik zelden nee, en ik wou wat foto's voor la mama maken, happy owner
    Dat klinkt niet verwaand
    Ik moet ook van geen M3 weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Ik vrees dat ik nooit uit de fase "lelijk" zal geraken.
      als hij een beetje mooi is geconfigureerd kan ik hem wel smaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
        Waaa Dennis wat een foto's Het wordt weer tijd voor een fotoshoot makker
        Kom maar af.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
          Dat klinkt niet verwaand
          Ik moet ook van geen M3 weten

Nee maar ik bedoel het "anders".... bv. als er iemand meerijdt en je zegt dat terwijl je zelf aan het stuur zit...

"hoor hoor het is niet goed genoeg hoor"

Maar jawel

Ik vind het gewoon niet mooi en zou er nooit mijn zuurverdiende centen aan willen geven. Daarenboven is het onpraktisch qua ruimte, (de koffer is echt compleet belachelijk), idioot qua zicht naar achteren (welk zicht naar achteren??), en te breed.
          Maar het rijdt wel verdomd goed, laat daar geen twijfel over bestaan. Als ik zie hoe leuk en plezierig die 35i rijdt...die 50i moet echt wel ziek zijn.
          Verbazingwekkend ook hoe weinig snelheidsgevoel je hebt. Zelfs aan dubbele toegelaten snelheid (fictieve situatieschets uiteraard) is de beleving zeer relaxed.

Comment

• fictieve situatieschets

Comment

• Knappe wagen Matthias, soigneer hem goed. Kleur, exterieur, interier, motorisatie zijn pérféct. Proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Knappe wagen Matthias, soigneer hem goed. Kleur, exterieur, interier, motorisatie zijn pérféct. Proficiat
                Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Ik heb 'm daarna wel ff symmetrisch met de andere gezet voor wat interieurfoto's
                  Zo kan je natuurlijk ook direct de hoofdruimte achteraan bekijken .

Comment

• Verdorie in het begin vond ik die x6 zooo lelijk.. maar zoals altijd bij bmw wordt het na een tijdje zo mooi.. zo logisch.. In de garage al 3 op het gemak kunen bekijken en dan zie je toch echt wat een 'knap' stukje design het is. Hij toont langs voor zo lekker agressief en zo moddervet langs achter..
                    Bah.. ik wil 1
                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                      Idd Handbak
                      Vetjes!

Comment

• Wat een foto's van die X6

Prachtig werk Dennis!

Maar hoe subliem de foto's ook mogen zijn, ik blijf de X6 toch een lelijke creatie vinden.

Comment

• Na een tijdje vind ik die X6 ook wel meevallen... en dan zie ik een X5, die mooier, praktischer en goedkoper is dan de X6 en valt die kortstondige positieve gedachte weer weg

Comment

• Schitterende foto's Denniske van een knappe X6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Nice

und

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Very nice!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                fictieve situatieschets
                                Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik heb van 't weekend een koffie gedronken bij BMW Hammer te Keulen...

Het is een droom van een garage voor elke liefhebber van BMW en alle merken die daaraan vasthangen. Je kan er BMW, BMW M, Alpina, Mini, Wiesmann en Rolls-Royce bewonderen...

Hammer-West, aan de Bayerische Allee, nabij Toyota?

Comment

• Vandaag een uurtje met deze 118i gereden.
                                    Wat een zielige motor zeg, krijg je gewoon geen schwung in
                                    Verder wel een aangename auto.

Comment

• Comment

• Comment

• Cabrio moet met een 6 in lijn benzinemotor imo.

Comment

Working...
                                          X