Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    no worries... kar is al lang in elkaar gedrukt door vangrail.
    miljaar u pa is ne wijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
      miljaar u pa is ne wijzen

echt hé

Comment

• tja, dat maken ze niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          en een witte X5 3.0 sd diesel ... de bazin van de Supra Bazar in Gullegem
          Correctie

Is de moeder van mijn beste maat ! Vette bak...

Comment

Gele koplampen + rood, en die BBS LM's

en normaal ben'k tegen moderne velgen op oude karren

meer (klik)
            Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              ik kom juist van bij BMW Frank ...

de 525d is verkocht sedert gisteren
              Jammer,

ontgoocheling zeker Toerke ?

Ach, er komen nog wel kansen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Totaal fout die velgen op die 7-reeks, is bagger! Veel liever de standaarvelg.
                Ik zou er nu ook niet direct zulke velgen onder monteren, maar ze maken de 7' er wel sportiever op.
                Die velgen zijn natuurlijk pas echt knap op een kleinere wagen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Gele koplampen + rood, en die BBS LM's

en normaal ben'k tegen moderne velgen op oude karren
                  Hoe lang bestaan de LM-velgen al?
                  Ik vind die dingen in feite zowel op oudere wagens, als op recente wagens passen. In feite zijn ze redelijk tijdloos (imo).
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ze maken de 7 idd wat sportiever maar er bestaan mooiere exemplaren om je 7 wat sportiever te laten lijken.

Comment

Ze maken de 7 idd wat sportiever maar er bestaan mooiere exemplaren om je 7 wat sportiever te laten lijken.
                      Zeg eens. Welke vind jij mooi onder de 7'? OEM's allicht?
                      BMW heeft wel een mooie velg met veel spaken in twee delen die je nog wel onder de 7' ziet.

Net eens naar de Hartge-velgen gekeken en de Classic (zoals op die 7' dus) is wel degelijk de knapste uit het gamma. De rest vind ik er een tikkeltje over in feite.
                      Vroeger hadden ze ook mooie velgen, die heel goed leken op de huidige Classics (voorlopers, I guess?).
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        BMW heeft wel een mooie velg met veel spaken in twee delen die je nog wel onder de 7' ziet.

Net eens naar de Hartge-velgen gekeken en de Classic (zoals op die 7' dus) is wel degelijk de knapste uit het gamma. De rest vind ik er een tikkeltje over in feite.
                        Vroeger hadden ze ook mooie velgen, die heel goed leken op de huidige Classics (voorlopers, I guess?).
                        Ik moet toegeven dat ik het niet echt heb voor de Hartge-velgen, dan zie ik veel liever OEM's. Ik ben niet echt thuis in de BMW OEM velgen voor de 7 en kan bij gevolg geen voorbeeld geven maar ik weet dat daar mooie exemplaren tussen zitte.

En als ik voor een extra stel velgen zou kiezen ga ik voor die van de Alpina B7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          echt hé

Heeft hij zo ne gansen boek van al zijn karren ofzo?

Zo ja, maak daar eens een topic van!

Comment

Waarschijnlijk bedoel je de styling 101 M Kruispaak is tweedelig en knap onder een 7.

Verder is styling 149 (ééndelig) en styling 248 (individual) wel knap in 20" onder de 7 reeks.

Comment

• Die 7 die Toerke gespot heeft staat te koop trouwens. Zou 'm wel willen, maar niet met die velgen

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Ik dacht dat de '3 facelift op het salon van genève volgende maand ging staan?
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

Ik moet toegeven dat ik het niet echt heb voor de Hartge-velgen, dan zie ik veel liever OEM's. Ik ben niet echt thuis in de BMW OEM velgen voor de 7 en kan bij gevolg geen voorbeeld geven maar ik weet dat daar mooie exemplaren tussen zitte.

En als ik voor een extra stel velgen zou kiezen ga ik voor die van de Alpina B7.
                                  Ik zou voor de Individual velgen gaan op een 7-serie

Comment

Hoe lang bestaan de LM-velgen al?
                                    Ik vind die dingen in feite zowel op oudere wagens, als op recente wagens passen. In feite zijn ze redelijk tijdloos (imo).
                                    Ze zijn inderdaad tijdloos, dat vind ik ook. Hier op deze rode M3 lijken ze door hun grijze kern wel goed op de OEM honingraatvelgen van de EVO (Cecotto).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Dé perfecte X5!
                                      Ik vind dat M pakket ook knap, alleen zou ik schrik hebben dat door steenslag de binnenkant van de gespoten wielkassen snel zichtbaar beschadigd zouden geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk Berichten
                                        Die 7 die Toerke gespot heeft staat te koop trouwens. Zou 'm wel willen, maar niet met die velgen

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/84278...30_diesel.html
                                        Lijken mij heel goedkope replica's? Afbladerend logo, oxidatie en stevige velgrandschade?

Comment

• Die zetel
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X