Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Totaal fout die velgen op die 7-reeks, is bagger! Veel liever de standaarvelg.
Ik zou er nu ook niet direct zulke velgen onder monteren, maar ze maken de 7' er wel sportiever op.
Die velgen zijn natuurlijk pas echt knap op een kleinere wagen.
en normaal ben'k tegen moderne velgen op oude karren
Hoe lang bestaan de LM-velgen al?
Ik vind die dingen in feite zowel op oudere wagens, als op recente wagens passen. In feite zijn ze redelijk tijdloos (imo).
Ze maken de 7 idd wat sportiever maar er bestaan mooiere exemplaren om je 7 wat sportiever te laten lijken.
Zeg eens. Welke vind jij mooi onder de 7'? OEM's allicht?
BMW heeft wel een mooie velg met veel spaken in twee delen die je nog wel onder de 7' ziet.
Net eens naar de Hartge-velgen gekeken en de Classic (zoals op die 7' dus) is wel degelijk de knapste uit het gamma. De rest vind ik er een tikkeltje over in feite.
Vroeger hadden ze ook mooie velgen, die heel goed leken op de huidige Classics (voorlopers, I guess?).
Zeg eens. Welke vind jij mooi onder de 7'? OEM's allicht?
BMW heeft wel een mooie velg met veel spaken in twee delen die je nog wel onder de 7' ziet.
Net eens naar de Hartge-velgen gekeken en de Classic (zoals op die 7' dus) is wel degelijk de knapste uit het gamma. De rest vind ik er een tikkeltje over in feite.
Vroeger hadden ze ook mooie velgen, die heel goed leken op de huidige Classics (voorlopers, I guess?).
Ik moet toegeven dat ik het niet echt heb voor de Hartge-velgen, dan zie ik veel liever OEM's. Ik ben niet echt thuis in de BMW OEM velgen voor de 7 en kan bij gevolg geen voorbeeld geven maar ik weet dat daar mooie exemplaren tussen zitte.
En als ik voor een extra stel velgen zou kiezen ga ik voor die van de Alpina B7.
Ik moet toegeven dat ik het niet echt heb voor de Hartge-velgen, dan zie ik veel liever OEM's. Ik ben niet echt thuis in de BMW OEM velgen voor de 7 en kan bij gevolg geen voorbeeld geven maar ik weet dat daar mooie exemplaren tussen zitte.
En als ik voor een extra stel velgen zou kiezen ga ik voor die van de Alpina B7.
Ik zou voor de Individual velgen gaan op een 7-serie
Hoe lang bestaan de LM-velgen al?
Ik vind die dingen in feite zowel op oudere wagens, als op recente wagens passen. In feite zijn ze redelijk tijdloos (imo).
Ze zijn inderdaad tijdloos, dat vind ik ook. Hier op deze rode M3 lijken ze door hun grijze kern wel goed op de OEM honingraatvelgen van de EVO (Cecotto).
Ik vind dat M pakket ook knap, alleen zou ik schrik hebben dat door steenslag de binnenkant van de gespoten wielkassen snel zichtbaar beschadigd zouden geraken.
Comment