Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWaar zit ge ergens??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwat een zot.. op die baan
nu nog leren terugschakelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJaja....daar sta ik dan....in 15cm sneeuw...met een RWD op zomerbanden
Morgen echt wel winterbanden regelen
If so, laat me eens weten hoeveel zo'n banden kosten, want daar zullen we ook nog moeten voor kijken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenVoor op de 18 inchers?
If so, laat me eens weten hoeveel zo'n banden kosten, want daar zullen we ook nog moeten voor kijken
Ik denk dat ik wel m'n velgen hou indd, dus winterbanden op deze velgen laat trekken. Geen zin in een extra set, al veel te veel velgen hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIs wel een andere maar oohhh...zo mooi
En dat zwarte dak! Zalig gedaan.
Comment
-
Damnik zit wat door de ETK te bladeren ... kostprijs van de ruiten van een BMW E67 (7-reeks L met B7-pantsering) :
- voorruit : 18.000 EUR
- zijruit vooraan : 11.555 EUR / st.
- zijruit achteraan : 9.670 EUR / st.
- klein zijruitje achteraan : 4.660 EUR / st.
- achterruit : 19.515 EUR
Efkens in totaal 89.285 EUR ruiten in uwen auto.
Comment
-
B7 is een volledig van alle kanten beschermde passagierszone, inclusief voertuigbodem (tegen mijnen), achterwand, zijwanden, plafond, ruiten, ... Iets wat ook erg duur is, is de beveiliging van deurnaden, dat zijn normaal gezien zwakke plekken waar kogels wel nog door geraken (omdat de aramide-matten die in de deuren e.d. zitten, niet tot daar komen).
'k Dacht dat de B7-bepantsering voor de E66 een optie was van ongeveer 200.000 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenEen BMW E39 met één enkele rechte uitlaat.. Welke motorisatie heeft die ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten520i denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenEen BMW E39 met één enkele rechte uitlaat.. Welke motorisatie heeft die ?
De E39 touring had altijd een zichtbare uitlaat, de benzines hadden een recht model (van 520i tot 540i) en de diesels hadden een naar beneden gekromd model (van 520d tot 530d).
Er zijn wel (minieme) verschillen tussen de uitlaattipt : de zescilinders hebben een iets kleinere dan de achtcilinder. Maar je moet de uitlaten naast elkaar zien om het verschil te zien, 't is niet zo makkelijk te herkennen als b.v. het verschil tussen een E60/61 525d/530d/530i/... enerzijds en een 535d/545i/550i anderzijds (ovaal vs. rond).
Comment
Comment