Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nope, de coupé had (zover ik weet toch) altijd het lederen sportstuur standaard, zowel de 323Ci/328Ci in 't begin, en later ook alle andere versies zelfs de 318Ci.

Bovendien gaan er veel waarschuwingslampjes in m'n kop aan bij 't zien van die kar. De M bumpers zijn nageplaatst, de spiegels zijn nageplaatst, 't spuitwerk is amateuristisch gedaan (mistlichtringen meegespoten, diffusor achteraan meegespoten), ...

Als je iemand kent die die auto wil kopen : zéér goed onderzoeken die kar. Da's zo'n typische baggerkar. "In perfecte staat !!!!!!!!!!!!! Perfect onderhouden!!!!!!!!!!!! NU ZO AF TE HALEN, WAGEN MOET WEG, 10.000 € KOM HEM HALEN !!!!!!!!" klinkt hard als "we willen er echt wel vanaf want 't ding valt bijna uiteen eigenlijk".

Maar 't kan een goeie bak zijn ook, je weet dat uiteindelijk niet vanop de foto, zo.

Comment

• Ik ben hem gisteren gaan bekijken met een kameraad en z'n minimumprijs is 10500 € (garage geeft 9500 € zegt hij )
      Ik heb tegen hem ook gezegd dat de bumpers zijn nageplaatst maar hij heeft de auto zo nieuw gekocht zei hij (ik mocht het ook gaan navragen bij BMW Smets in Lier) dus ben ik maar niet verder in discussie gegaan met hem.

Hij heeft de auto 2.5 jaar geleden herspoten samen met een kameraad,als reden : Er stonden wat krasjes op en iedereen hier in de buurt rijdt met een zwarte dus wou ik een andere kleur hahaha .

Buiten extreem veel steenslag op de voorbumper (dit maar na 2.5 jaar) zag de wagen er voor de rest wel proper uit en heb er ook een testrit meegedaan en vond hem wel ok rijden.

Maar echt véél vertrouwen heb ik er niet in..........
      Hij had wel extreem dikke auto's in z'n loods staan als een 24 jarige kerel die enkel maar auto's poets net als Wax it.

edit : gisteren stond er bij z'n advertentie 12500 €
      Hij ging trouwens woensdag z'n Porsche Cayman afhalen.
      Last edited by ; 10/11/2008, 12:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Ik ben hem gisteren gaan bekijken met een kameraad en z'n minimumprijs is 10500 € (garage geeft 9500 € zegt hij )
        Ik heb tegen hem ook gezegd dat de bumpers zijn nageplaatst maar hij heeft de auto zo nieuw gekocht zei hij (ik mocht het ook gaan navragen bij BMW Smets in Lier) dus ben ik maar niet verder in discussie gegaan met hem.

Hij heeft de auto 2.5 jaar geleden herspoten samen met een kameraad,als reden : Er stonden wat krasjes op en iedereen hier in de buurt rijdt met een zwarte dus wou ik een andere kleur hahaha .

Buiten extreem veel steenslag op de voorbumper (dit maar na 2.5 jaar) zag de wagen er voor de rest wel proper uit en heb er ook een testrit meegedaan en vond hem wel ok rijden.

Maar echt véél vertrouwen heb ik er niet in..........
        Hij had wel extreem dikke auto's in z'n loods staan als een 24 jarige kerel die enkel maar auto's poets net als Wax it.

edit : gisteren stond er bij z'n advertentie 12500 €
        Hij ging trouwens woensdag z'n Porsche Cayman afhalen.
        Geen zuivere kar, dus. En geen zuivere gast ook niet, lijkt me. 't Is toch alleszins niet mijn idee van een "professionele verkoper met verstand van zaken".

Enfin ja.

Comment

• Bmw 550i Sprint 0-190km/h (Heeft die nu een handbak ?? )
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• snelle kar eigenlijk... maar hij moet nog iets langer op het DSC knopje drukken zodat het volledig uit gaat

Comment

• Tank 3/4 vol en Reichweite 314 km

Comment

• Idd... maar een 550i met handbak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  maar een 550i met handbak...
                  *zucht*

Comment

• Zalig!

Jammer van de manuele bak, op zo'n auto zou 'k dat echt niet moeten. En ik vrees dat die auto's (zoals een 550i of een E 500 of een A6 4.2) zo bijna de laatste van hun soort zijn, eigenlijk. Emissienormen en zo van die dingen, en velen nemen dan meteen de krachtigste van de hoop (b.v. als je je een E 500 wil halen met opties, dan zit je zo goed als aan de prijs van een E 63 ... njah, dan zou ik die E 500 ook niet hoeven).

Lelijke sound vind ik, op 't filmpje. Klinkt live nochtans superknap.

Comment

• 550i kopen is eigenlijk hetzelfde als direct 50.000 EUR wegkieperen, ofzo

Herverkoopwaarde 0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        550i kopen is eigenlijk hetzelfde als direct 50.000 EUR wegkieperen, ofzo

Herverkoopwaarde 0
                        Toch niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        550i nieuw kopen is eigenlijk hetzelfde als direct 50.000 EUR wegkieperen, ofzo
                        Dat is wel juist.

Zaligste bakken als tweedehands. Jaartje of 3-4 oud en 60.000 à 100.000 km, kopen aan 1/3e van de nieuwprijs en nog jaren genieten van 'n fantastische bak.

Enkel dat verbruik en die tax, hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Toch niet.
                          Enkel dat verbruik en die tax, hè.
                          LPG inbouwen

Comment

• Deze voormiddag nog in een magazijn in de haven geweest, kerel heeft daar gewoon z'n S500 W220 gestald omdat ie te weinig krijgt van de garage.
                            150.000km op, probleemloze kar. Kreeg geloof ik 10.000 EUR ofzo aangeboden...

Staat daar nu te staan

Comment

• wat een baan

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

in een 550iA

Comment

• Ja, dan zit je nog met die tax.

En de dag dat de Staat toestaat dat berlines als lichte vracht worden ingeschreven, is de dag dat de benzien gratis staat denk ik.

Kan je 'n '5 touring als LV inschrijven? Geen idee eigenlijk.

Comment

• Een x5 wel...maar een 5 reeks weet ik niet...

Comment

• Het kleurtje op deze is trouwens echt om te smullen

Comment

• Inderdaad superknap dit Bluewater

de FL touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                        Een x5 wel...maar een 5 reeks weet ik niet...
                                        Naar 't schijnt zou je zelfs de vorige X5 4.6is en 4.8is ook niet als LV kunnen inschrijven, zou geen PVG voor bestaan. Waat niet of 't waar is, maar heb dat toch al 'n paar keer gehoord/gelezen...

Comment

• spoorverbreding achteraan is echt wel een immense verbetering!

ik denk niet dat ik nog spacers zou steken

Comment

Working...
                                          X