Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Niet enkel sjaloekies proberen op te vallen met hun wagen. Elk valt op op zijn manier.

@ Nemo

Njah, dat zal het nu ook wel weer niet zijn. Misschien is 'ie bruter met z'n auto en schakelt 'ie gewoon duidelijk sneller dan jij? (i don't know, 'k vraag maar raak hè)
    Ja Olivierooo gaat wel net wat brutter om met zijn eend,ik doe m'n eendje in 1ste en 2de vitesse nooit pijn.Ik ben altijd veel sneller weg maar naarmate 3de en 4de vitesse eraan komt haalt hij me in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Ja Olivierooo gaat wel net wat brutter om met zijn eend,ik doe m'n eendje in 1ste en 2de vitesse nooit pijn.Ik ben altijd veel sneller weg maar naarmate 3de en 4de vitesse eraan komt haalt hij me in
      Mss schakelt hij minder, blijft hij langer in dezelfde versnelling rijden, waardoor hij nog maar in z'n vier zit, als jij de bak al in z'n vijf hebt gelegd?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Misschien lig het aan mijn zithouding dat Olivierooo sneller is,kan dat
        Voila ik heb met een pijl aangeduid waar m'n kopsteun is

Maar goed dat je geen glazen schuifdak hebt of je wordt nog door al die vliegerkes en sterrekes al rijdend afgeleid

Comment

Wie heeft hier ooit 'es geprobeerd te verklaren dat een Aero Pack van BMW een duidelijk gedaalde luchtweerstand (en hogere topsnelheid en betere sprinttijden en lager verbruik) betekent?

Zoals 'k toen ook zei: meestal werken die andere spoilers en bumpers in de omgekeerde zin, ze creëren meestal meer drag, waardoor je topsnelheid zakt, je acceleratie naar hoge snelheden langer duurt, en je verbruik stijgt. Maar uiteraard niét in die mate dat een 118i met de vingers in de neus naar een 120i toe rijdt. Dat kan 100% zeker niet daaraan liggen, en moet een andere oorzaak hebben.

Ik vermoed dat jouw auto z'n motor niet al z'n paardjes ter beschikking stelt, of gewoon nooit 100% los is gekomen zoals 't moest. 't Vreemde is dat je dan nog beweert dat jouw 120i makkelijk 240 op de teller haalt op vlakke weg, iets wat zéér optimistisch is (en eigenlijk, als 't écht een vlakke weg betreft, simpelweg onmogelijk voor een 150pk prefacelift). Ofwel moet Olivierooo z'n 118i 15% meer vermogen hebben dan opgegeven, of nog méér zelfs. En ook dat is quasi onmogelijk.

Hebben jullie al 'es gewisseld van auto? Hij met jouw 120i en jij met zijn 118i? Dat zou wel 'es 't antwoord kunnen geven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Wie heeft hier ooit 'es geprobeerd te verklaren dat een Aero Pack van BMW een duidelijk gedaalde luchtweerstand (en hogere topsnelheid en betere sprinttijden en lager verbruik) betekent?

Zoals 'k toen ook zei: meestal werken die andere spoilers en bumpers in de omgekeerde zin, ze creëren meestal meer drag, waardoor je topsnelheid zakt, je acceleratie naar hoge snelheden langer duurt, en je verbruik stijgt. Maar uiteraard niét in die mate dat een 118i met de vingers in de neus naar een 120i toe rijdt. Dat kan 100% zeker niet daaraan liggen, en moet een andere oorzaak hebben.

Ik vermoed dat jouw auto z'n motor niet al z'n paardjes ter beschikking stelt, of gewoon nooit 100% los is gekomen zoals 't moest. 't Vreemde is dat je dan nog beweert dat jouw 120i makkelijk 240 op de teller haalt op vlakke weg, iets wat zéér optimistisch is (en eigenlijk, als 't écht een vlakke weg betreft, simpelweg onmogelijk voor een 150pk prefacelift). Ofwel moet Olivierooo z'n 118i 15% meer vermogen hebben dan opgegeven, of nog méér zelfs. En ook dat is quasi onmogelijk.

Hebben jullie al 'es gewisseld van auto? Hij met jouw 120i en jij met zijn 118i? Dat zou wel 'es 't antwoord kunnen geven...
            Ik heb foto's gezien op babybmw.net van verschillende personen,zelf heb ik dat nooit geprobeerd ,mijn auto had inderdaad vermogenverlies.
            Véél 120i's hebben dat door een fout in een of ander module ,maar dat probleem is al eventjes opgelost bij mij. We gaan volgende keer is van wagen verwisselen,het kan perfect aan mijn liggen dat ik trager ben .

Een sprintje tegen Matteo's Alfa met 150pk ging gelijkop,dus er zou normaal gezien niks fout zitten .

Comment

• Hell, het lijkt wel of die gast volledig vóór zijn stoek zit. Op zijn ukkie of zo.

misschien is het een hele kleine en staat hij gewoon recht voor zijn stoel......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                Een paar bladzijdes terug las ik iets over de bmw z3.
                Wij hebben ook een z3 1 van de laatste die van de band is gerold.
                Het betreft hier een z3 2.2i met hardtop.
                Het is een prachtige 6cilinder in lijn maar van mij mag het allemaal wat sneller.
                Ik probeer me pa nu over te halen naar een z4 coupe maar me pa wil liever even wachten aangezien we net onze x5 3.0sd hebben opgehaald.

Hier zijn de pics:

Dikke Z3, proficiat!

Comment

Ik heb foto's gezien op babybmw.net van verschillende personen,zelf heb ik dat nooit geprobeerd ,mijn auto had inderdaad vermogenverlies.
                  Véél 120i's hebben dat door een fout in een of ander module ,maar dat probleem is al eventjes opgelost bij mij. We gaan volgende keer is van wagen verwisselen,het kan perfect aan mijn liggen dat ik trager ben .

Een sprintje tegen Matteo's Alfa met 150pk ging gelijkop,dus er zou normaal gezien niks fout zitten .
                  misschien moet je beide wagens eens op een vermogenbank plaatsen, dat geeft je zekerheid he.
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    misschien moet je beide wagens eens op een vermogenbank plaatsen, dat geeft je zekerheid he.
                    Ik denk gewoon dat het enigste verschil is,dat ik m'n wagen niet tot de redzone trek

Comment

• Aan hoeveel toeren schakel je?

Zo'n BMW benzine mag je gerust tot in de begrenzer knallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten

Ik vind dit een lekkere Z3 en dat zeg ik niet snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Aan hoeveel toeren schakel je?

Zo'n BMW benzine mag je gerust tot in de begrenzer knallen
                          In eerste en 2de tot 5.000 ofzo,dan ben ik altijd wel sneller weg dan hem maar derna niet meer.Ik schakel dan op 6.000rpm en hij gewoon tot einde denk ik

Comment

In eerste en 2de tot 5.000 ofzo,dan ben ik altijd wel sneller weg dan hem maar derna niet meer.Ik schakel dan op 6.000rpm en hij gewoon tot einde denk ik
                            Kerel, trek eens door in elke versnelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Kerel, trek eens door in elke versnelling
                              Doe ik enkel bij BMW diesel's

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Ik heb gewoon teveel respect voor m"n eendje,zie hem echt graag

Comment

Doe ik enkel bij BMW diesel's

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Ik heb gewoon teveel respect voor m"n eendje,zie hem echt graag
                                Waarom zou je dan zo'n roetkrel kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Waarom zou je dan zo'n roetkrel kopen?
                                  Ik snap je zin niet

Comment

Ik snap je zin niet
                                    Wel, in een ander topic post je 2 advertenties van een Golf 4 TDI.

Comment

Wel, in een ander topic post je 2 advertenties van een Golf 4 TDI.
                                      ah ja ik wil van 2 wagens naar één gaan en moet dan wel dieselen.Ik rij héél veel .

Comment

ah ja ik wil van 2 wagens naar één gaan en moet dan wel dieselen.Ik rij héél veel .
                                        Dus de Volvo en de eend gaan buiten voor zoiets?
                                        Spijtig maar verstaanbaar.

Comment

Dus de Volvo en de eend gaan buiten voor zoiets?
                                          Spijtig maar verstaanbaar.
                                          zeer spijtig maar soit zo zit het leven in één.

Comment

Working...
                                          X