Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet enkel sjaloekies proberen op te vallen met hun wagen. Elk valt op op zijn manier.
@ Nemo
Njah, dat zal het nu ook wel weer niet zijn. Misschien is 'ie bruter met z'n auto en schakelt 'ie gewoon duidelijk sneller dan jij? (i don't know, 'k vraag maar raak hè)
Ja Olivierooo gaat wel net wat brutter om met zijn eend,ik doe m'n eendje in 1ste en 2de vitesse nooit pijn.Ik ben altijd veel sneller weg maar naarmate 3de en 4de vitesse eraan komt haalt hij me in
Ja Olivierooo gaat wel net wat brutter om met zijn eend,ik doe m'n eendje in 1ste en 2de vitesse nooit pijn.Ik ben altijd veel sneller weg maar naarmate 3de en 4de vitesse eraan komt haalt hij me in
Mss schakelt hij minder, blijft hij langer in dezelfde versnelling rijden, waardoor hij nog maar in z'n vier zit, als jij de bak al in z'n vijf hebt gelegd?
Ja Olivierooo gaat wel net wat brutter om met zijn eend,ik doe m'n eendje in 1ste en 2de vitesse nooit pijn.Ik ben altijd veel sneller weg maar naarmate 3de en 4de vitesse eraan komt haalt hij me in
Wie heeft hier ooit 'es geprobeerd te verklaren dat een Aero Pack van BMW een duidelijk gedaalde luchtweerstand (en hogere topsnelheid en betere sprinttijden en lager verbruik) betekent?
Zoals 'k toen ook zei: meestal werken die andere spoilers en bumpers in de omgekeerde zin, ze creëren meestal meer drag, waardoor je topsnelheid zakt, je acceleratie naar hoge snelheden langer duurt, en je verbruik stijgt. Maar uiteraard niét in die mate dat een 118i met de vingers in de neus naar een 120i toe rijdt. Dat kan 100% zeker niet daaraan liggen, en moet een andere oorzaak hebben.
Ik vermoed dat jouw auto z'n motor niet al z'n paardjes ter beschikking stelt, of gewoon nooit 100% los is gekomen zoals 't moest. 't Vreemde is dat je dan nog beweert dat jouw 120i makkelijk 240 op de teller haalt op vlakke weg, iets wat zéér optimistisch is (en eigenlijk, als 't écht een vlakke weg betreft, simpelweg onmogelijk voor een 150pk prefacelift). Ofwel moet Olivierooo z'n 118i 15% meer vermogen hebben dan opgegeven, of nog méér zelfs. En ook dat is quasi onmogelijk.
Hebben jullie al 'es gewisseld van auto? Hij met jouw 120i en jij met zijn 118i? Dat zou wel 'es 't antwoord kunnen geven...
Wie heeft hier ooit 'es geprobeerd te verklaren dat een Aero Pack van BMW een duidelijk gedaalde luchtweerstand (en hogere topsnelheid en betere sprinttijden en lager verbruik) betekent?
Zoals 'k toen ook zei: meestal werken die andere spoilers en bumpers in de omgekeerde zin, ze creëren meestal meer drag, waardoor je topsnelheid zakt, je acceleratie naar hoge snelheden langer duurt, en je verbruik stijgt. Maar uiteraard niét in die mate dat een 118i met de vingers in de neus naar een 120i toe rijdt. Dat kan 100% zeker niet daaraan liggen, en moet een andere oorzaak hebben.
Ik vermoed dat jouw auto z'n motor niet al z'n paardjes ter beschikking stelt, of gewoon nooit 100% los is gekomen zoals 't moest. 't Vreemde is dat je dan nog beweert dat jouw 120i makkelijk 240 op de teller haalt op vlakke weg, iets wat zéér optimistisch is (en eigenlijk, als 't écht een vlakke weg betreft, simpelweg onmogelijk voor een 150pk prefacelift). Ofwel moet Olivierooo z'n 118i 15% meer vermogen hebben dan opgegeven, of nog méér zelfs. En ook dat is quasi onmogelijk.
Hebben jullie al 'es gewisseld van auto? Hij met jouw 120i en jij met zijn 118i? Dat zou wel 'es 't antwoord kunnen geven...
Ik heb foto's gezien op babybmw.net van verschillende personen,zelf heb ik dat nooit geprobeerd ,mijn auto had inderdaad vermogenverlies.
Véél 120i's hebben dat door een fout in een of ander module ,maar dat probleem is al eventjes opgelost bij mij. We gaan volgende keer is van wagen verwisselen,het kan perfect aan mijn liggen dat ik trager ben .
Een sprintje tegen Matteo's Alfa met 150pk ging gelijkop,dus er zou normaal gezien niks fout zitten .
Een paar bladzijdes terug las ik iets over de bmw z3.
Wij hebben ook een z3 1 van de laatste die van de band is gerold.
Het betreft hier een z3 2.2i met hardtop.
Het is een prachtige 6cilinder in lijn maar van mij mag het allemaal wat sneller.
Ik probeer me pa nu over te halen naar een z4 coupe maar me pa wil liever even wachten aangezien we net onze x5 3.0sd hebben opgehaald.
Ik heb foto's gezien op babybmw.net van verschillende personen,zelf heb ik dat nooit geprobeerd ,mijn auto had inderdaad vermogenverlies.
Véél 120i's hebben dat door een fout in een of ander module ,maar dat probleem is al eventjes opgelost bij mij. We gaan volgende keer is van wagen verwisselen,het kan perfect aan mijn liggen dat ik trager ben .
Een sprintje tegen Matteo's Alfa met 150pk ging gelijkop,dus er zou normaal gezien niks fout zitten .
misschien moet je beide wagens eens op een vermogenbank plaatsen, dat geeft je zekerheid he.
Zo'n BMW benzine mag je gerust tot in de begrenzer knallen
In eerste en 2de tot 5.000 ofzo,dan ben ik altijd wel sneller weg dan hem maar derna niet meer.Ik schakel dan op 6.000rpm en hij gewoon tot einde denk ik
In eerste en 2de tot 5.000 ofzo,dan ben ik altijd wel sneller weg dan hem maar derna niet meer.Ik schakel dan op 6.000rpm en hij gewoon tot einde denk ik
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Ik heb gewoon teveel respect voor m"n eendje,zie hem echt graag
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Ik heb gewoon teveel respect voor m"n eendje,zie hem echt graag
Comment