Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Het leven bestaat niet enkel uit stoplichtsprintjes.
    Indeed niet iedereen heeft de behoefte om om te zien hoever ze kunnen pissen. Sommige mensen schrijven liever gewoon hun naam in de sneeuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      de 335i coupé heeft maar 400nm koppel(evenveel als een 325d...) tov de diesel die er 580 heeft. Geen probleem voor de koppeling voor de naft.
      de M3 heeft ook 400nm koppel dus ik denk als je de 335i naar 360pk brengt en het koppel zal dan ook wel behoorlijk stijgen, het redelijk close zal zijn...
      Een 325d heeft hetzelfde koppel als een 335i en zal in de laagste toeren wel ongeveer even snel aanvoelen. Eens de 4000 toeren bereikt worden en de 325d uitgezongen is beginnen bij de 335i de pk's de bovenhand te krijgen en begint wagen pas echt te gaan tot 7000 toeren. Eens boven de 4000 toeren wordt de 335i veel sneller dan een 325d.

Een M3 heeft hetzelfde koppel als een 335i, maar deze is pas beschikbaar vanaf 4000 toeren tegen 1300 toeren bij de 335i. De 335i is dan ook iets sneller in het hernemen in de laagste toeren. Het verschil in gevoel is klein omdat de M3 een betere gasrespons heeft dan de 335i die een beetje last heeft van een turbo-gat. Eens boven de 4000 toeren begint de M3 sneller te worden doordat deze 120pk meer heeft en doorgaat tot maar liefst 8300 toeren.

Als je echter een 335i gaat chippen, dan zal de M3 het moeilijk krijgen... Toch zal de motorkarateristiek steeds verschillend blijven...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind die uitlaten ook héél knap!! Zelfs op een 320d.. Zolang hij er geen 335 opkleeft..

Comment

• zou die gasrespons van een 335i nog slechter zijn dan die van een 320i? Ik heb momenteel een e36 318is en die reageert "naar mijn normen" onmiddellijk. Die van mijn moeder moet eerst wat aangeraakt worden en dan gaat die pas vooruit. Is de gasrespons van de 335i dan nog trager? (door de turbo's..)

Comment

• De 540 rijdt zoveel beter als de Vectra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Toch knap gedaan.
              Mja, ik denk dat ze iets te hoog hangen.

Comment

• Ik ben verliefd op deze 135, weet iemand welk blauw dit is? Montego blauw of Le Mans blauw?

Edith zegt wel dat hij geen leder heeft en geen Navi Prof maar die kleur... FAK!

Comment

• Ziet er mij eerder Montego uit.

En wat een 135i inderdaad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ah oke

BTW: weet jij toevallig vanbuiten of koetswerkpanelen van een 1502-1602-1802-2002 (tii) uitwisselbaar zijn?
                    Nope, I do not know.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Alpina levert hun eigen B3 biturbo, 360 pk en de enige mods die ze gedaan hebben zijn andere zuigers dacht ik..

moet er wel tegen kunnen geloof ik
                      Koeling is ook versterkt, 'k dacht dat de versnellingsbak ook 'n upgrade kreeg (is enkel met automaat te krijgen, werd versrerkt + krijgt eigen Alpina software).

Maar voor de rest zit daar niet veel verschil op, neen.

Easiest Alpina ever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk Berichten
                        Ik ben verliefd op deze 135, weet iemand welk blauw dit is? Montego blauw of Le Mans blauw?

Edith zegt wel dat hij geen leder heeft en geen Navi Prof maar die kleur... FAK!
                        Als 'ie het M Sport Pack heeft is het sowieso Le Mans blauw. Heeft 'ie het niet (maar pas op, de 135i heeft altijd de bumpers van het M Sport Pack), dan kan het niet anders dan Montego zijn.

Dit moet dus Le Mans blauw zijn, aangezien 'ie 't M Pack heeft (zie je aan de velgen o.a. + staat vermeld).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          lol onder een 320d
                          Wat is daar lollig aan? De dag dat BMW hun x20d's origineel met 2 uitlaten uitrust ben jij waarschijnlijk als eerste die klaarkomt.

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Dit moet dus Le Mans blauw zijn, aangezien 'ie 't M Pack heeft (zie je aan de velgen o.a. + staat vermeld).
                            Jep, dit is Le Mans (nochtans soms groot verschil tussen foto en IRL, in IRL zooooooveel mooier)

Comment

• Iemand enig idee wat remblokken kosten voor de E60/E61?

Zo te horen zitten te d'r door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Iemand enig idee wat remblokken kosten voor de E60/E61?

Zo te HOREN?

Besteld dan ook ineens schijven

Kijk door je velgen hé, dan zie je normaal wel je remblok zitten

Comment

• Corre's tech diagnose

Straks eens kijken

Bij de twee zag ik het nogal slecht, toen maar opgegeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Zo te HOREN?

Besteld dan ook ineens schijven

Kijk door je velgen hé, dan zie je normaal wel je remblok zitten
                                    Bij Mazda hoor je dat.
                                    Dat heeft geen lampje omdat mensen daar dan toch maar blijven mee rijden. Als een mens het geluid hoort als bij Mazda, staat 'ie rap bij de garage, believe me.

Comment

• In die bimmer zit zo'n soort check-control voor olie, blokken etc.

Maar echt betrouwen doe ik dat toch niet.

Comment

Corre's tech diagnose

Straks eens kijken

Bij de twee zag ik het nogal slecht, toen maar opgegeven
                                        Normaal gezien zou je trouwens wel een melding krijgen als je remblokken bijna op zijn

Comment

Iemand enig idee wat remblokken kosten voor de E60/E61?

KLIK

65€ + 15€ verzending (dat is er wel serieus over) = 80€

Comment

Working...
                                          X