Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vet, dat valt goed mee.

Maar zal dus eerst maar eens kijken

Comment

• ik ga me er volgend jaar ook eens aan wagen, zo van die uberbudgetebay.de blokken...

Dat die sterk zullen slijten kan ik me al inbeelden, maar of dat goed blijft remmen bij sterke belasting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Als 'ie het M Sport Pack heeft is het sowieso Le Mans blauw. Heeft 'ie het niet (maar pas op, de 135i heeft altijd de bumpers van het M Sport Pack), dan kan het niet anders dan Montego zijn.

Dit moet dus Le Mans blauw zijn, aangezien 'ie 't M Pack heeft (zie je aan de velgen o.a. + staat vermeld).
        Op de .be configurator kan ik nochtans het M pakket nemen mét Montego blauw. Daarom dat ik twijfel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          ik ga me er volgend jaar ook eens aan wagen, zo van die uberbudgetebay.de blokken...

Dat die sterk zullen slijten kan ik me al inbeelden, maar of dat goed blijft remmen bij sterke belasting?
          Ik heb 100€ betaald voor 4 remschijven en remblokken voor m'n E30. Die dingen doen het perfect en trekken niet krom ofzo

(idem nu voor de Alfa besteld, 150€)
          Gerief is van Meyle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Ik heb 100€ betaald voor 4 remschijven en remblokken voor m'n E30. Die dingen doen het perfect en trekken niet krom ofzo

(idem nu voor de Alfa besteld, 150€)
            Gerief is van Meyle
            en als je aan het raggen bent... blijft goed remmen? geen brokkelende blokjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Vet, dat valt goed mee.

Maar zal dus eerst maar eens kijken
              Spijtig dat jij andere remmen hebt steken tegenover alle andere E60/61's. Remblokken starten vanaf 15€ voor de andere E60's
              Voor een 35d moet je meer plaat op tafel leggen...

Comment

en als je aan het raggen bent... blijft goed remmen? geen brokkelende blokjes?
                Ze brokkelen bij mijn weten niet af nee. Zou m'n remolie eens moeten vervangen want als ik er echt voor ga zakt m'n pedaal gewoon tegen de grond. 't materiaal kan dan nog wel mee maar de olie zit er gewoon door volgens mij...

Comment

• nice, toch maar es proberen dan voor het volgende setje blokken. Materiaal dat er nu opzit is OEM... 185€ voor de voorste blokken

Comment

• Comment

nice, toch maar es proberen dan voor het volgende setje blokken. Materiaal dat er nu opzit is OEM... 185€ voor de voorste blokken
                      De remblokken van je 100 bedoel je dan?

Comment

• Comment

De remblokken van je 100 bedoel je dan?
                          uhu .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                            De 540 rijdt zoveel beter als de Vectra
                            Kerel, ik ben er zeker van dat die 540 zalig rijd, maar ALLES rijd beter dan een Opel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Kerel, ik ben er zeker van dat die 540 zalig rijd, maar ALLES rijd beter dan een Opel...
                              Zelfs die 316i van je ook al zou die nog maar op 1 poot draaien. Dan nog bolt die beter.

Comment

Zelfs die 316i van je ook al zou die nog maar op 1 poot draaien. Dan nog bolt die beter.
                                En met meer charme

Heb er trouwens een IS blok voor gekocht Geen inslijtende nokkenas meer voor mij!

Comment

• Vette X5

Comment

• Liever met de bumpers gespoten...

Maar dit heeft ook wel iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      Vette X5

Precies alsof zijn gat niet afgekuist is.
                                      Meegespoten bumpers aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Precies alsof zijn gat niet afgekuist is.
                                        Meegespoten bumpers aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          En met meer charme

Heb er trouwens een IS blok voor gekocht Geen inslijtende nokkenas meer voor mij!
                                          Had al een vermoeden dat dat blok daarvoor ging dienen

Comment

Working...
                                          X