Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Zo, na een hele omweg heeft m'n pa eindelijk zijn E92, ter vervangen van de E46 coupé. De wagen stond al van begin oktober in de garage te wachten. Maar de E46 moest 140.000km halen, dus dat was ng enkele dagen wachten tot ie daar zat. In die ene week zijn er dan twee mensen in geslaagd van er tegen te rijden. Een achterlijk wijf in Antwerpen die haar spiegels niet gebruikte, en een lafaard in een ondergrondse parking die vluchtmisdrijf gepleegd heeft. Door herstellingen liep de tijd maar door, en werd het contract herberekend naar 144.000km

Afgelopen lente hebben we zowat met alles gereden wat in het budget viel, maar uiteindelijk wou ie terug in een vertrouwd interieur stappen. Wat voorheen ook al zo was. Toen zei ie na twee maand met een A6 te rijden, ik wil terug een BMW (voor de A6 hadden we nog een andere E46 berline).

Dat het een coupé zou worden stond ook vrij rap vast. Een E91 is te groot, E90 is ie geen fan van. Een 1 coupé wou ie ook wel, maar ik vond dat niet echt bij hem passen

Uiteindelijk heel wat rondgekeken op internet en bij de dealer om de juiste kleur en opties te bestellen. Na wat zoeken ging de keuze tussen twee speciallekes en een het typische donkerblauw. (Zwart was deze keer een no go van mijn kant - wassen en zo - al is de kleur nu niet veel beter )
    Twee speciale kleuren waren tiefgrun (nu van de lijst gehaald dacht ik) en dat donkerrood, de naam ontsnapt me ff.
    Naar Bornem gaan kijken naar een donkerrode, en dat was toch niet alles. Er stond geen tiefgrune (wat ze nochtans wel beloofd hadden) dus na een telefoontje met onze dealer een tiefgrune op 5km van bij ons gevonden. M'n pa was overtuigt van de kleur.

De rest van de opties waren sneller beslist, omdat we die afhankelijk van de kleur hadden geconfigureerd, al dan niet, chromé, niertjes, hout inleg, zadelbruin interieur, alles was al geregeld. Dank zij de dealer ook nog chromé raamomlijsting gemonteerd, wat goed uitkomt met de niertjes en de donkere kleur. Klassiek maar goed vind ik.

Opties ken ik niet uit het hoofd maar zal m'n best doen:
    - Tiefgrun
    - Sattlebraun
    - Donkernotenboominleg (als ik het goed heb)
    - Chromé omlijsting
    - Chromé niertjes
    - Die velgen (ken dat nr niet ) groter mocht niet (leasekar)
    - Sportstoelen
    - lendenverstelling
    - die extra boxen, hifi pro?
    - Zwarte dakhemel
    - PDC achteraan
    - m ophanging
    - m stuur
    - m pook
    - en dan ng wat dingen die ik vergeten ben

Fotootjes:

Ik had hem al gezien toen ie net afgeleverd was, en ik was direct verkocht ! Dat weekend toen ie in de werkplaats stond, heb ik hem laten zien aan klanten en ze vonden de kleurcombi enorm mooi ! Alleen jammer dat jet nu nie meer kan kiezen dacht ik.(Morgen ng es kijken)

Kleur is idd prachtig in real life, het groen komt dan mooi door !

Wie was jullie verkoper ? Michel, Matthieu of Bruno ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Kom, nu ben je aan het muggeziften he

Nee, ik begrijp wat je bedoelt. It made me start with a pug 306 1.9d (70pk ofzo)
      volgend jaar beginnen werken. dan zien we wel. eerst diplomake binnehalen
      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
        Ik had hem al gezien toen ie net afgeleverd was, en ik was direct verkocht ! Dat weekend toen ie in de werkplaats stond, heb ik hem laten zien aan klanten en ze vonden de kleurcombi enorm mooi ! Alleen jammer dat jet nu nie meer kan kiezen dacht ik.(Morgen ng es kijken)

Kleur is idd prachtig in real life, het groen komt dan mooi door !

Wie was jullie verkoper ? Michel, Matthieu of Bruno ?
        Matthieu Zeer tevreden van!

Comment

• mooie bmw simoni

Comment

• zit met een vraagje,heb me net een bmw525(zwart) gekocht,en ben opzoek naar een mooie velg,heb nu al een 18" van bmw zelf,weet iemand een goeie site met voorbeelden?mogen zelf 2de hands zijn als ze in perfecte staat zijn natuurlijk,had op mijn vorige 320d de m6 velgen in 18",als ik geen betere vind neem ik weer de m6in 19",kan iemand helpen,alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ha, zeg me waar, ik kom af. Sneeuw.
              Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              zaterdagavond... klaat je nog iets weten!
              Ik ook ik ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Speciale foto...

cool

van waar hebt ge dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Eerste vergelijkingen met de E46:

- Motor is opvallend stiller!
                  - Stuurtje is lekker dik!
                  - Vitessebak schakelt wel heel wat stroever, maar wss ligt dat aan de nieuwheid
                  -Onze X3 ook zo'n sportstuurtje, ligt idd heel goed in de hand!
                  -Wij hebben eveneens een manuele 6bak (met 3.0d motor), en na 10.000km is die nog even stroef. Vooral eerste en tweede vitesse. Ik hoor vaak een klik als ik van 1e naar 2e schakel. Een gans verschil met de vitessebak van onze E39, die heeft een heerlijke vitessebak, extreem smooth.

Ha, Monserez, heb daar 5jaar vakantiejob gedaan. Zeer goeie garage, ook achter de schermen.

@ challazer: Werk jij bij monserez?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                    Verdraagt dat blokje zo'n significante vermogenstoename eigenlijk goed?
                    't Is en blijft een 3 litertje he...
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Denk Audi B5 RS4, bijvoorbeeld.
                    Die vergelijking met audi leert me niets bij he gilles.

Ik zou willen weten als dat BMW N54 blok die vermogenstoename naar 400pk goed verteert.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                        -Onze X3 ook zo'n sportstuurtje, ligt idd heel goed in de hand!
                        -Wij hebben eveneens een manuele 6bak (met 3.0d motor), en na 10.000km is die nog even stroef. Vooral eerste en tweede vitesse. Ik hoor vaak een klik als ik van 1e naar 2e schakel. Een gans verschil met de vitessebak van onze E39, die heeft een heerlijke vitessebak, extreem smooth.

Ha, Monserez, heb daar 5jaar vakantiejob gedaan. Zeer goeie garage, ook achter de schermen.

@ challazer: Werk jij bij monserez?
                        Jup, ik werk daar iedere zaterdag. Is semi verplicht van school(IVA).

@Simoni: Mathieu is idd coole gast, hij is mijn stagebegeleider, heb me nog niet verveeld

Comment

• Een kennis van mij wil een BMW 3-serie kopen.

Hij zou deze velgen willen:

Zijn deze nog nieuw verkrijgbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                            Een kennis van mij wil een BMW 3-serie kopen.
                            Zijn deze nog nieuw verkrijgbaar?
                            Yup, de 5 (fl) heeft deze velgen ook (18 inch).
                            En dan nog meestal kan je ze altijd bijbestellen via bmw...en zoniet kan je even wat zoeken naar 2de hands, ebay, enz.... (meestal goedkoper, en zoals nieuw)

Comment

• Een 5 ?

Ik denk niet dat deze velgen ooit af fabriek om een E60 te krijgen waren hoor ?

Comment

• Ik denk dat jij je vergist met deze velgen ?

Comment

• dju...ja
                                  Omdat ne kameraad zijne pa had die velgen op die 3 serie op zo'n 5serie...en ja dacht ik dus dat je ze ook zo kon bestellen...niet dus...mijn excuses

Comment

• Tzijn wel 2 héél knappe velgen! De ene voor de 3, andere voor de 5.

Heb je soms foto's van die auto van de pa van uwen kameraad, kwil dat wel eens zien, die velgen op een 5..

Comment

• Nop, heb er geen foto's van maar als je dat zo graag wilt, zal ik is vragen of ik ene foto ervan is mag maken

Comment

• Als je dat zou willen

Kzou graag andere velgen op mijn pa zijn e60 willen, en foto's kunnen hem mss overtuigen, en daar ik die velgen zalig vind, maar nog nooit op een E60 gezien heb..

Merci al

Comment

• Yup

Deze velg dus.
                                          Kweet wel ni of ze aftermarket waren, maar de wielbouten waren wel van bmw, dus moet het normaal wel OEM zijn.
                                          Deze velg en die van de 5 reeks lijken trouwens wel erg fel op mekaar

Comment

Working...
                                          X