Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten
    Uhmm, daar wil ik wel eens nader op ingaan.

Waar haal jij eigenlijk het lef om mijn rekening te maken? Je hebt geen enkel idee wat ik én men vrouw verdienen...

Het is hier noch de plaats, noch het moment om daarover te beginnen, maar ik idd, ik ken zeker geen details, laat staan dat ik eventuele andere inkomens ken, maar er zijn dingen die iedereen die u kent weet. En nu heb ik al lichtjes teveel gezegd.
    Enfin, uw keuzes dus. No hard feelings at all.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• bitchfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        bitchfiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
        RRRRRRRRRROUND NUMBER 2.

Comment

Nee hoor. Geen discussies, laat staan vechtpartijen.
          Het gaat hier voornamelijk om visies, en in dit geval respecteer ik ze, ook al deel ik ze niet helemaal.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            RRRRRRRRRROUND NUMBER 2.
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Hou het een beetje gezellig hé mannen...

Ahja, een BMW-topic, al voor sommige mensen een aanzet tot ...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten

Voor mij een 2002 turbo en een e30 m3 sportevo graag
              Ik neem dat vrouwtje in die 2002 (?)...

Comment

• Leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  laat staan vechtpartijen.
                  Hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    aan wat kun je dan eigenlijk direkt zien dat dit geen echte M3 is als hij je voorbij rijd ?
                    In dat geval de kofferklep!

Comment

NP.
                      Ik begrijp ook wel dat je nu niet veel zin hebt om een rasechte M5 weg te doen voor iets gewoners. Anderzijds een beetje jammer dat tegen dat je een beetje ervaring zal hebben, de M5 mss al terug zal weggedaan worden voor iets nieuws. Tien jaar zal je allicht niet met die wagen rijden, dus het volle potentieel zal je er nooit lange tijd kunnen uithalen. Voor zover je een M5 ten volle kan gebruiken op de openbare weg natuurlijk.
                      Tgoh, misschien zal ik die nooit verkopen? Time will tell.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Hier in 't dorp rijdt er nog zo'n 320i rond. De eigenaar kocht destijds deze wagen nieuw en heeft hiermee een ongeluk gehad. Hij heeft toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de carrosseriestukken van de M3 te bestellen. Je moet al echt een kenner zijn om het verschil te zien.

Ik vind dit dus geen loser. Dit is voor mij een vorm van zeer originele en weinig opvallende tuning.

Daarvoor heb ik zelfs respect...
                        Meestal is het inderdaad zo dat die 'nep M3's' ongevalwagens zijn die ze dan ombouwen. Ik heb ook ooit zo'n E46 320i gezien volledig omgebouwd naar een M3 en in estorilblauw gespoten, dat was echt een beauty! Met zo'n nep M3 wil ik gerust rondrijden, de M3 badge achteraan zou 'k wel achterwege laten, en aan die M3 logootjes in de roosters opzij zou 'k ook iets doen. En ik ben er zeker van dat veel 'nep M3 haters' hier aanwezig deze auto maar al te gretig zouden aanpakken.

Voorts zou 'k zeggen aan iedereen hier. Maak uw eigen rekening in plaats van iemands anders rekening te maken, dat wordt hier maar al te vaak gedaan. Waarom ze dat doen, ik weet het niet. Misschien omdat ze zelf geen nagel hebben om aan hun gat te krabben? Het is gemakkelijk hier een grote muil te komen opzetten en uitspraken te doen over bepaalde mensen hun financiële toestand terwijl jullie ze van haar noch pluim kennen. Ik vraag me af op wat jullie die uitspraken baseren. Op de rekeningstand van betrokkene, of wat?

Comment

aan wat kun je dan eigenlijk direkt zien dat dit geen echte M3 is als hij je voorbij rijd ?
                          Het ontbreken van shadowline en de rechthoekige achteruitkijkspiegel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Meestal is het inderdaad zo dat die 'nep M3's' ongevalwagens zijn die ze dan ombouwen. Ik heb ook ooit zo'n E46 320i gezien volledig omgebouwd naar een M3 en in estorilblauw gespoten, dat was echt een beauty! Met zo'n nep M3 wil ik gerust rondrijden, de M3 badge achteraan zou 'k wel achterwege laten, en aan die M3 logootjes in de roosters opzij zou 'k ook iets doen. En ik ben er zeker van dat veel 'nep M3 haters' hier aanwezig deze auto maar al te gretig zouden aanpakken.

Voorts zou 'k zeggen aan iedereen hier. Maak uw eigen rekening in plaats van iemands anders rekening te maken, dat wordt hier maar al te vaak gedaan. Waarom ze dat doen, ik weet het niet. Misschien omdat ze zelf geen nagel hebben om aan hun gat te krabben? Het is gemakkelijk hier een grote muil te komen opzetten en uitspraken te doen over bepaalde mensen hun financiële toestand terwijl jullie ze van haar noch pluim kennen. Ik vraag me af op wat jullie die uitspraken baseren. Op de rekeningstand van betrokkene, of wat?
                            Diezelfde E46 320i gewoon in originalzustand laten (desnoods met een M-pack I ) is veel knapper dan daar al die M3-addenda aan te hangen. Hier in Sint-Truiden rijdt ook een zilveren E60 530d rond met M5-bumpers, 4 uitlaten, roosters, M-spiegels,... Vreselijk gewoon.

Comment

Binnenspiegel, remmen en de sound dat ontbreekt...

Vind da toch maar belachelijk als ze da doen. Uiteindelijk valt het altijd op. En in het ergste geval, gaan er nu denken dat een M3 niks waard is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

thx

Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                                Het ontbreken van shadowline en de rechthoekige achteruitkijkspiegel.

idem

Comment

• Comment

Pascal, ik heb respect voor uw keuzes, maar jij gaat zelf ook wel relatief ver om je wagens te kunnen betalen, heb ik de indruk.

ik vind deze uitspraak wel ZEER ongepast hoor Bikefreak naar Pascal toe

of ken je hem persoonlijk , en dan nog ... vind ik dit ongepast om dit te zeggen op een openbaar forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Velgen niet mooi, uitlaten al helemaal niet, precies goedkope aftermarket tuning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten
                                        ach nee?

Vraag maar eens een verzekering als prille twintiger voor bvb mijn wagen, zijnde een 645ci
                                        Er zijn mensen ouder dan 40 die geen 645ci kunnen betalen, laat staan de verzekering of de benzine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Really? Verklaar.

Comment

Working...
                                          X