Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dé nieuwe e30

ooooo zoooo geil...

Comment

• En dan nu het beste, het interieur

Comment

• Ik begin 'm wel te appreciëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten

't Is een heel schone auto, maar ik heb wat problemen met die achterkant. Het lijkt wel alsof die kofferklep een forse duw heeft gekregen ter hoogte van de nummerplaat. Allée, die indruk heb ik toch.

Comment

• Ik kan er blijven naar kijken, zo de max

Comment

• Wit is het enigste kleur imo dat erop past

Comment

• Kvind de achterkant een afknapper, is percies een steen van 200kg op het kofferdeksel gevallen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Wit is het enigste kleur imo dat erop past
                  +1

Normaal ben ik niet geneigd om mee te gaan in de witte hype die er al een tijdje heerst maar bij een 1 coupé kun je niet anders, alleen zo komt de lijn van deze auto echt tot zijn recht en krijg je ook een wagen die iets groter lijkt.

Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 11/03/2008, 01:04. Reden: Foto + link toevoegen

Comment

• kun je bij het m-pakket op de 3 touring de comfortzetels krijgen?
                    zo ja, hebben die zetels dan ook dat uitschuifbare deel aan de onderkant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
                      Zo kan je elke tuning of mod die je aan een wagen doet wannabe noemen. Ik heb op mijn Cd'ke oem M3 spiegels zitten. Daarom is het toch nog geen wannabe M3? Ik vind die spiegels gewoon stukken mooier dan de originele brooddozen die ze er op plaatsen.

Deze persoon heeft al de velgen en de koffer van de csl dus waarom de diffusor niet? Ik zie daar geen probleem in. Het zou in elk geval stukken mooier zijn dan dat chrome exemplaar wat er nu op zit.
                      Groot gelijk!

Zolang je er geen fake logo's op hangt is alles toegelaten voor mijn part. Zolang je auto er knapper van wordt, waarom niet?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Check hoe vet m'n ruitenwisser staan

Comment

• Je achterwiel zweeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
                            kun je bij het m-pakket op de 3 touring de comfortzetels krijgen?
                            zo ja, hebben die zetels dan ook dat uitschuifbare deel aan de onderkant?
                            In de 3 kan je alleen kiezen tussen de standaardzetels en sportzetels, die laatste hebben opblaasbare wangen, een kantelfunctie en een verlengbare zitting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                              Neeje,

Vern**kt

zekerweten dat dat een cs is

wagen wordt gebruikt waarvoor ie gemaakt en omgebouwd is => Nordschleife

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                zekerweten dat dat een cs is

wagen wordt gebruikt waarvoor ie gemaakt en omgebouwd is => Nordschleife
                                Niet alle ferme BMW's worden gemodd voor de Ring hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                  Niet alle ferme BMW's worden gemodd voor de Ring hoor
                                  Zei ie dat?

En ik zou luisteren naar M-optic.
                                  Kan je nog veel van leren.

Comment

• Zalige M3

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Zei ie dat?

En ik zou luisteren naar M-optic.
                                      Kan je nog veel van leren.
                                      Ik luister niet blindelings naar zomaar iedereen vriend
                                      Iedereen maakt fouten, dan mag je nog een IQ van 160 hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                          Ik luister niet blindelings naar zomaar iedereen vriend
                                          Iedereen maakt fouten, dan mag je nog een IQ van 160 hebben.
                                          Ik ben er ZEKER van dat M-optic meer ervaring en kennis heeft op het gebied van wagens en M's dan jij ooit in je leven zal vergaren.

Comment

Working...
                                          X