Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Is een heel schone auto, maar ik heb wat problemen met die achterkant. Het lijkt wel alsof die kofferklep een forse duw heeft gekregen ter hoogte van de nummerplaat. Allée, die indruk heb ik toch.
Normaal ben ik niet geneigd om mee te gaan in de witte hype die er al een tijdje heerst maar bij een 1 coupé kun je niet anders, alleen zo komt de lijn van deze auto echt tot zijn recht en krijg je ook een wagen die iets groter lijkt.
Zo kan je elke tuning of mod die je aan een wagen doet wannabe noemen. Ik heb op mijn Cd'ke oem M3 spiegels zitten. Daarom is het toch nog geen wannabe M3? Ik vind die spiegels gewoon stukken mooier dan de originele brooddozen die ze er op plaatsen.
Deze persoon heeft al de velgen en de koffer van de csl dus waarom de diffusor niet? Ik zie daar geen probleem in. Het zou in elk geval stukken mooier zijn dan dat chrome exemplaar wat er nu op zit.
Groot gelijk!
Zolang je er geen fake logo's op hangt is alles toegelaten voor mijn part. Zolang je auto er knapper van wordt, waarom niet?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
kun je bij het m-pakket op de 3 touring de comfortzetels krijgen?
zo ja, hebben die zetels dan ook dat uitschuifbare deel aan de onderkant?
In de 3 kan je alleen kiezen tussen de standaardzetels en sportzetels, die laatste hebben opblaasbare wangen, een kantelfunctie en een verlengbare zitting.
Comment