Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem knap

rood interieur
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

1. **strijk**

2. Is wel iets van te maken, als daar echt een M3 blok en kuipstoelen inzitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Dat lijkt me toch geen Z3M?

Knappe kar in elk geval
        ja klopt, ik was te rap

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

vette e36

Comment

deze is ook wel niet mis, buiten dan de spiegels zoals ook de bovenstaande

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
              rrrr

Cool bakske!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Ik vind hem knap

rood interieur
                Ik vind er niets aan. En toch heb ik het voor rood leder, maar:
                1. het moet beperkt blijven tot de zetels en wat lappen leder in de deuren (de rest gewoon zwart graag);
                2. het rood moet echt wel felrood zijn.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  Ik vind er niets aan. En toch heb ik het voor rood leder, maar:
                  1. het moet beperkt blijven tot de zetels en wat lappen leder in de deuren (de rest gewoon zwart graag);
                  2. het rood moet echt wel felrood zijn.
                  ²

behlave punt 2

Bordeau is the way to g'eau'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                    Zalig!!

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Die banden!

Ik vind het wel zwaar overdreven.
                    Ander velgje in dezelfde maat en dit is werkelijk een pareltje!

Ik snap echt niet dat die karren zoveel commentaar krijgen... OEM-freaks!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

²

behlave punt 2

Bordeau is the way to g'eau'

Echt, ik kan geen bordeaux zien! Noch in het interieur, noch voor het exterieur.
                      Overigens, de lelijkste Bimmer ooit rijdt regelmatig rond in mijn gemeente: een bordeaux E60 (je leest het goed! ). Uiteraard met de standaard alu-velgen. Of hoe je van een knappe vierwieler een wagen om op te kotsen maakt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• eentje voor gTa, enkel de achterste lichtblokken zal hij niet zo wijs vinden én hij is overpriced

325ix e30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Lekkere X5!

Enkel de bovenste spoiler is er teveel aan.
                          gedoeme zo enen mogen ze ook wel voor mij deur zetten.
                          wrm ben ik het zoontje niet van een oliesjeik

Comment

eentje voor gTa, enkel de achterste lichtblokken zal hij niet zo wijs vinden én hij is overpriced

325ix e30

Jawel, die lichtblokken i like. Had er bijna gestoken op de mijne, vroeger, maar kort nadat ik dat wou doen gaf 'ie uiteindelijk (na al die martelingen) de geest, dus best dat ik er 't geld niet aan heb aan gehangen.

Sweet memories, echt. Mijne was identiek qua looks, met wat meer opties, maar uiteraard zonder de 'x' en alle details die die letter met zich meebrengt.

Edit: de lichten mogen blijven, de spacers moeten er vanonder.

Comment

• Hebben we in Genève geen 325 iX tegengekomen tijdens onze zoektocht naar eten?
                              Ik dacht van wel

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Jawel, die lichtblokken i like. Had er bijna gestoken op de mijne, vroeger, maar kort nadat ik dat wou doen gaf 'ie uiteindelijk (na al die martelingen) de geest, dus best dat ik er 't geld niet aan heb aan gehangen.

Sweet memories, echt. Mijne was identiek qua looks, met wat meer opties, maar uiteraard zonder de 'x' en alle details die die letter met zich meebrengt.

Edit: de lichten mogen blijven, de spacers moeten er vanonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                Hebben we in Genève geen 325 iX tegengekomen tijdens onze zoektocht naar eten?
                                Ik dacht van wel
                                Ja, er stond er daar eentje. Tomski verweet me nog een freak te zijn omdat ik onmiddellijk zag dat 't een ix was, terwijl die bodykit (allez ja) een dead giveaway is. In de Alpen vind je er nog vrij veel, zo'n 325ix. Die E30 zijn, als je ze een béétje verzorgt, eigenlijk retegoeie bakkies. Dat blijft meegaan.
                                Trouwens, op de terugweg op de bergwegjes, al ik die ene voorligger had ingehaald en ervandoor ging, toen kwam wij een minuutje verder uit achter een net op de weg opdraaiende donkerblauw metallic 325ix 2-deurs. Die kerel reed goed door, zalig om te volgen. Hard remmen voor de bocht, en al van voor de apex ging 'ie op 't gas om de 4WD z'n werk te laten doen, was zalig volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Edit: de spacers moeten er vanonder.
                                  Volgens mij zitten er geen spacers onder, maar wel 'normale' e30 velgen.

Een 'ix' heeft een andere et-waarde

Comment

• Naar 't schijnt wel kutbakken als het voorste diff kapot is, je moet die nl. okkazie kopen dan.

-edit- : en die zijn nogal rap stuk ook (van horen zeggen )

Comment

• Ik heb een (onbeleefde?) vraag voor de bmw 5 (en vooral 5 touring) - eigenaars: hoeveel korting hebben jullie gekregen bij de aankoop van jullie nieuwe 5? (het mag via pm)

Dank bij voorbaat!

Comment

• Bij een testrit vandaag met de 335d coupe merkte ik op dat die ringen in de voorlichten altijd branden, ookal staat de lichtschakelaar op 0. Is dit bij alle nieuwe modellen zo, met name de E90 ook?
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Bij een testrit vandaag met de 335d coupe merkte ik op dat die ringen in de voorlichten altijd branden, ookal staat de lichtschakelaar op 0. Is dit bij alle nieuwe modellen zo, met name de E90 ook?
                                          Licht en regensensor die wsl op automatisch staat ofzo?

Comment

Working...
                                          X