Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind er niets aan. En toch heb ik het voor rood leder, maar:
1. het moet beperkt blijven tot de zetels en wat lappen leder in de deuren (de rest gewoon zwart graag);
2. het rood moet echt wel felrood zijn.
Ik vind er niets aan. En toch heb ik het voor rood leder, maar:
1. het moet beperkt blijven tot de zetels en wat lappen leder in de deuren (de rest gewoon zwart graag);
2. het rood moet echt wel felrood zijn.
Echt, ik kan geen bordeaux zien! Noch in het interieur, noch voor het exterieur.
Overigens, de lelijkste Bimmer ooit rijdt regelmatig rond in mijn gemeente: een bordeaux E60 (je leest het goed! ). Uiteraard met de standaard alu-velgen. Of hoe je van een knappe vierwieler een wagen om op te kotsen maakt.
Jawel, die lichtblokken i like. Had er bijna gestoken op de mijne, vroeger, maar kort nadat ik dat wou doen gaf 'ie uiteindelijk (na al die martelingen) de geest, dus best dat ik er 't geld niet aan heb aan gehangen.
Sweet memories, echt. Mijne was identiek qua looks, met wat meer opties, maar uiteraard zonder de 'x' en alle details die die letter met zich meebrengt.
Edit: de lichten mogen blijven, de spacers moeten er vanonder.
Jawel, die lichtblokken i like. Had er bijna gestoken op de mijne, vroeger, maar kort nadat ik dat wou doen gaf 'ie uiteindelijk (na al die martelingen) de geest, dus best dat ik er 't geld niet aan heb aan gehangen.
Sweet memories, echt. Mijne was identiek qua looks, met wat meer opties, maar uiteraard zonder de 'x' en alle details die die letter met zich meebrengt.
Edit: de lichten mogen blijven, de spacers moeten er vanonder.
Hebben we in Genève geen 325 iX tegengekomen tijdens onze zoektocht naar eten?
Ik dacht van wel
Ja, er stond er daar eentje. Tomski verweet me nog een freak te zijn omdat ik onmiddellijk zag dat 't een ix was, terwijl die bodykit (allez ja) een dead giveaway is. In de Alpen vind je er nog vrij veel, zo'n 325ix. Die E30 zijn, als je ze een béétje verzorgt, eigenlijk retegoeie bakkies. Dat blijft meegaan.
Trouwens, op de terugweg op de bergwegjes, al ik die ene voorligger had ingehaald en ervandoor ging, toen kwam wij een minuutje verder uit achter een net op de weg opdraaiende donkerblauw metallic 325ix 2-deurs. Die kerel reed goed door, zalig om te volgen. Hard remmen voor de bocht, en al van voor de apex ging 'ie op 't gas om de 4WD z'n werk te laten doen, was zalig volgen.
Ik heb een (onbeleefde?) vraag voor de bmw 5 (en vooral 5 touring) - eigenaars: hoeveel korting hebben jullie gekregen bij de aankoop van jullie nieuwe 5? (het mag via pm)
Bij een testrit vandaag met de 335d coupe merkte ik op dat die ringen in de voorlichten altijd branden, ookal staat de lichtschakelaar op 0. Is dit bij alle nieuwe modellen zo, met name de E90 ook?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Bij een testrit vandaag met de 335d coupe merkte ik op dat die ringen in de voorlichten altijd branden, ookal staat de lichtschakelaar op 0. Is dit bij alle nieuwe modellen zo, met name de E90 ook?
Licht en regensensor die wsl op automatisch staat ofzo?
Comment