Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan deze meer gemakkelijke vraag voor u:
Ik dacht eens ooit op een foto van jouw 5'er een lichtkleurige zetelhoes met bmw-logo te hebben gespot. Waar kan ik zo' exemplaar op de kop tikken?
Zonder logo is ook goed, maar ik vind voorlopig zo geen lichtkleurige hoes, alleen maar zwarte boel... en not done op zo' creame beige zetels.
Jep en zijn prachtige velgen. Ze trekken welniet zo goed op fotos maar deze is presies de uitzondering op de regel. Past er beter op dan op mijn 5. Kassen zijn meer gevuld en design past beter op de ranke 3
Nu ik die zie ... ik zou twijfelen tussen die 101M in 19" en de reeds "mainstream" 225M in 19". I'm a sucker for classic cross spoke multi-piece wheels.
Best wel, ja. Ik herinner me nog dat ik met m'n ouders met één van de hele eerste 740d op reis ben geweest naar Italië (auto van Bornem) voor 2 weken, toen was die auto voor een diesel weergaloos krachtig. Toen in die tijd met een diesel in een luxeslee de begrenzer (250 km/u) aantikken, dat was ongehoord, en werd zelfs gezien als je reinste brutaliteit om (voor een diesel) zo barbaars in het Rijk van de Benzine te komen stormen.
Die motor heeft echter niet veel gegadigden gevonden, 'ie was, samen met de 3,3-liter V8 TDI in de Audi A8, net het tijdperk van de dikke en zeer krachtige diesels een beetje te ver vooruit.
Ik heb geen weet van grote problemen met die motor ... en aangezien dit eigenlijk een V8 is met de 3.0d-techniek van de stand van de E39 ... lijkt dit mij ook niet meteen een aanwijziging voor problemen, wel integendeel. Maar ik zei 't al : 'k heb er nooit naar gezocht, dus ik durf me niet uitspreken.
Heb de nieuwe bmw performance cataloog liggen. Kwijl dokument zunne. Ben aan kijken voor een carbon trim. Dat stuurke is ook prachtig. Prijzen vallen mee. Een remkit voor en achter '(voorraan 6 zuiger remmen kit ) met schijf enzo voor ongeveer 25OO euro voor en achter. Dat is echt on bmw achtig en geen geld. En in orde met de keuring ook denk ik.
Comment