Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    kuch *318TDS* kuch
    Als je ervan moet kuchen zijn ze getjoend...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ik ga wel voor die andere V12

Ik zou ook voor de B12 gaan, zonder enige twijfel

Comment

mijne maat gaat zijn 118d sporthatch laten chippen maar da's toch ook zo eentje met die EDC17? Gaat da al?

Neen!

Comment

• BMW 735iL

Tijdloze elegantie

Comment

• Comment

• Comment

• Iemand ervaring met de ipod integratie via usb?
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  BMW 735iL

Tijdloze elegantie

ongelofelijk.

interieurpics?
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Iemand ervaring met de ipod integratie via usb?
                    Jup, maar stel deze vraag in het "PC vragen en antwoorden" topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                      Dan deze meer gemakkelijke vraag voor u:
                      Ik dacht eens ooit op een foto van jouw 5'er een lichtkleurige zetelhoes met bmw-logo te hebben gespot. Waar kan ik zo' exemplaar op de kop tikken?
                      Zonder logo is ook goed, maar ik vind voorlopig zo geen lichtkleurige hoes, alleen maar zwarte boel... en not done op zo' creame beige zetels.

Racing-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        Hier nog een paar foto's van de nieuwe 3-reeks van de mede-eigenaar van m'n vader z'n bedrijf:

(Sorry voor de crappy kwaliteit. Ik voorzie jullie nog wel eens van mooie duidelijke foto's )

Prachtige velgen, 101M in 19" op een '3 =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Prachtige velgen, 101M in 19" op een '3 =

Mmmmm, had pmmeke deze niet op z'n vorige 5'er ?

Comment

• Jep en zijn prachtige velgen. Ze trekken welniet zo goed op fotos maar deze is presies de uitzondering op de regel. Past er beter op dan op mijn 5. Kassen zijn meer gevuld en design past beter op de ranke 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Ik niet, ik zou voor een 750i gaan en daar een sportuitlaatje ondersteken. Zo'n V12 klinkt hemels...
                              Maar dan liefst op gas zekers

Of optie2: Een eigen olieboorplatform hebben is dan ook doenbaar
                              Last edited by ; 02/04/2008, 22:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

MA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
                                als ik het me goed herrinner waren dat de persfoto's voor de 740d. 238 pk ofzo had 'ie

Comment

• Nu ik die zie ... ik zou twijfelen tussen die 101M in 19" en de reeds "mainstream" 225M in 19". I'm a sucker for classic cross spoke multi-piece wheels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    als ik het me goed herrinner waren dat de persfoto's voor de 740d. 238 pk ofzo had 'ie
                                    Autoweek. nl zegt 238pk.
                                    Andere sites zeggen 245pk.

Ik wil alleen maar weten of het blok betrouwbaar is.

Comment

• Best wel, ja. Ik herinner me nog dat ik met m'n ouders met één van de hele eerste 740d op reis ben geweest naar Italië (auto van Bornem) voor 2 weken, toen was die auto voor een diesel weergaloos krachtig. Toen in die tijd met een diesel in een luxeslee de begrenzer (250 km/u) aantikken, dat was ongehoord, en werd zelfs gezien als je reinste brutaliteit om (voor een diesel) zo barbaars in het Rijk van de Benzine te komen stormen.

Die motor heeft echter niet veel gegadigden gevonden, 'ie was, samen met de 3,3-liter V8 TDI in de Audi A8, net het tijdperk van de dikke en zeer krachtige diesels een beetje te ver vooruit.

Ik heb geen weet van grote problemen met die motor ... en aangezien dit eigenlijk een V8 is met de 3.0d-techniek van de stand van de E39 ... lijkt dit mij ook niet meteen een aanwijziging voor problemen, wel integendeel. Maar ik zei 't al : 'k heb er nooit naar gezocht, dus ik durf me niet uitspreken.

Comment

• Heb de nieuwe bmw performance cataloog liggen. Kwijl dokument zunne. Ben aan kijken voor een carbon trim. Dat stuurke is ook prachtig. Prijzen vallen mee. Een remkit voor en achter '(voorraan 6 zuiger remmen kit ) met schijf enzo voor ongeveer 25OO euro voor en achter. Dat is echt on bmw achtig en geen geld. En in orde met de keuring ook denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                          Heb de nieuwe bmw performance cataloog liggen. Kwijl dokument zunne.
                                          We know, de eerste versies zijn meegesprokkeld van 't salon van Genève. Het stuur is op foto lelijk maar live ça va. Wel zeer zeer duur...

Comment

Working...
                                          X