Foto in Luzern getrokken of toevallig?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDeur dichtgedaan - Met sleutel vanop afstand gesloten - de auto benaderd - opengedaan met de sleutel zelf in het gaatje - auto gaat open - geen reactie, vreemd
Die "alarm claxon" was bij mij al stuk toen ik de auto nieuw ging gaan halen.
Kijk zij die verkoper toen tegen mij als je da wagen nu op deze manier opent gaat het alarm in werking treden... NOT! Die zijn gezicht was geld waard!
Achteraf bleek dat het die "claxon" zelf was die kapot was. Tot nu toe de enige panne die ik al aan deze wagen gehad heb (nu ga ik wel effe hout vasthouden)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk BerichtenAls na 30 sec te wachten de claxon nog niet van zich laat horen na het bovenstaande uit te voeren maar de lichten knipperen wel dan is het misschien gewoon die claxon zelf?
Die "alarm claxon" was bij mij al stuk toen ik de auto nieuw ging gaan halen.
Kijk zij die verkoper toen tegen mij als je da wagen nu op deze manier opent gaat het alarm in werking treden... NOT! Die zijn gezicht was geld waard!
Achteraf bleek dat het die "claxon" zelf was die kapot was. Tot nu toe de enige panne die ik al aan deze wagen gehad heb (nu ga ik wel effe hout vasthouden)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBij mij beginnen de lichten zelfs niet te knipperen als ik dat doe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBij mij beginnen de lichten zelfs niet te knipperen als ik dat doe.
Das raar ! Probeer ook eens langs de andere kant van de auto met de sleutel te ontgrendelen om te "zien" of uw alarm of de knipperlichten dan niet afgaan. Als dat nie lukt, dan is er iets mis met de voeding van uw alarm. Misschien eens uw zekeringen "plons"checken. Ik vond het al hèèl raar dat uw motorkap wat open stond. Normaal is dat toch te zien op uw boord check system?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOok een 4.8is ,je zal hem wel al is gezien hebben in Antwerpen...
Vandaag nog gezien, klinkt prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenis duur genoegvoor 1650€ koop je een gokart van ferrari met 12" alu velgen 7 versnellingen , leder kuipzetel schijfremmen...wel niet met motor...je kan niet alles hebben hé
Wat is, niet alles...
Voor 1500 euro kocht ik mijn oudste zoon ( toen 14 jaar oud ) een nieuwe kart klaar voor de toenmalige Intercontinentale A klasse. Inclusief Rotax 100cc luchtgekoelde motor dus...
Is nu wel 8 jaar geleden, maar soit.
Heeft 1 seizoen competitie gereden, heerlijke tijd en leerrijk voor rijder.
Voor de kenners: Rondje Genk-circuit Horensberg, voor de update dus, in 28,45 sec.
Off topic out:
Achterliggende boodschap: ik krijg het vliegend schijt als ik dit soort karretjes ( mini bmw's en andere prullaria ) onder het gat zie van zo'n kind. Koop ze dan een karretje waar ze later wél iets aan hebben...
Grtz,
Racing-M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
KNAP !!
nu nog op de linkerflank een arend, op de rechterflank dolfijnen, en op de achterklep een indiaan !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenKNAP !!
nu nog op de linkerflank een arend, op de rechterflank dolfijnen, en op de achterklep een indiaan !!
Zéér passendIk vind het toch maar niks, een ge-airbrushte auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDeze X5 blijft zo knap; een 4.8iS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDeze X5 blijft zo knap; een 4.8iS
Comment
Comment