Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenZo'n 540i E39 hebben we hier thuis nog gehad. Wel een touring en een van 2000.
Die motor, ik kan hem alleen maar aanraden, beste wagen die ik ooit heb gekent.
foto's? (als er hier ooit foto's van hebben gestaan denk ik wel da'k ze gezien heb....)
een manuele?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit ding kost 2.500 EUR aan BIV en jaarlijks 1.288 EUR tax. Oké, duurder dan een E38 730d.
Maar zoooo lekker.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRRD kent er niks van.
.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDoe anders ne keer zot met 't interieur.
RRD !!!!!!!!!! Kopen !!!!!!!!!!
Andere velgen en klaar.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOok prachtig. Eentje met Chrome-Line interieur, en een beetje Indi stuff.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lduj3aptuw33
Comment
-
Jammer dat hij wegmoet. Wat komt er in de plaats?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenJammer dat hij wegmoet. Wat komt er in de plaats?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenJammer dat hij wegmoet. Wat komt er in de plaats?
Facelift E60 5serie en E92 Coupé .
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBMW hopelijk é
Kan é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenTussen de kanshebbers zitten er 2 BMW's
Facelift E60 5serie en E92 Coupé .. Weet je al voor welke motor je dan zou gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDat maakt al veel goed. Weet je al voor welke motor je dan zou gaan?
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenGeen Z4 M ?Als ik mijn hart zou volgen wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenTussen de kanshebbers zitten er 2 BMW's
Facelift E60 5serie en E92 Coupé .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenM'n laatste rit met de einser naar m'n stealership
ga die kar toch een beetje missen, één van de knapste 1-series die ik kende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenaarigh Nima jammer seg
ga die kar toch een beetje missen, één van de knapste 1-series die ik kende.
Maar in de toekomst zal wel iets beters komen,ik was zelfs al gaan kijken naar een 1 LSE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMan ik voel me al paar dagen slecht,heb nooit dat gevoel gehad bij een auto.
de opvolger zal veel goed maken, ik mis die PCS met z'n v8 elke dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
de opvolger zal veel goed maken, ik mis die PCS met z'n v8 elke dag.
Comment
Comment