Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenBestond Phoenix gelb al bij de E36 ? Ik dacht dat dat een kleur was van de E46 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVaak is de kennis van de consument onvoldoende. Voor 98% van de mensen geldt de mening van de verkoper als waarheid.
"Allo, 't is vo nief band'n."
"Ah, wadedde liggen, ah Michelin Pilot Sport. Oké."
*telmachien*
"Da gaat dan 920 EUR zijn, meneer."
"Amai, da's kostelijk, edde geen andere?"
"Euh, ja, keb nog Roadstone, da gaat ... *telt* ... 540 EUR zijn."
"En zijn da goei?"
"Bajaat, da zijn ook goei."
"Oké."
Als ik een wasmachine en droogkast ging kopen, heb ik een winkel of 4-5 afgelopen en tot vervelens toe informatie gevraagd, om uit te proberen vogelen welke de beste prijs/kwaliteit had. Uiteindelijk ben ik voor Siemens gegaan.
Maar ik kan daar dus een foute keuze hebben gemaakt, hè. Ik heb immers geen 51.000-en-nog-wat posts op www.wasmachineforum.be.
Ook leuk dat jij de topic Siemens Lovers gestart hebt, en jij daar toch de man bent met de meeste kennis omtrent Siemens
Toch ook een leuke advatar die je hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWanli goed driftrubber? Think not.Die dingen zitten zo bagger ineen dat je het loopvlak eraf scheurt bij overmatig gedrift.
Ze zijn gewoon in no time compleet kapot. Maar dan echt kapot.
Goedkope banden.
't Is wel een soort van Darwin-gedoe, hè. Survival of the fittest. De stomsten kopen Wanli en Marangoni en stuff, en rijden zichzelf daarmee om zeep.
Darwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKlopt! Geen idee hoeveel hij er voor vraagt.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenaan 't school is er iemand met 325ti te koop he matteus, al gezien? een zilvere, zonder M-pack dacht ik.
Inderdaad... Ontieglijk geile kar!
Man man man. En die wielekes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenidd E46 compact is de lelijkste BMW ooit gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtensynchroondrift.
Wel, die eerste miliseconde dacht ik ook van, wauw, die mannen driften zo allemaal tegelijk door de bocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAmai, zo lelijk
Comment
Comment