Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
    523i ? Zeker fotootje posten als je hem hebt...
    Neen, een 520i (das een 2.2i)

Een 523i is meteen een 2.5i...

Voor mij zou het altijd sneller mogen, mijn pa trekt graag eens door, maar nu gaat het voor hem al snel genoeg. En een E60 520i is toch sneller dan een E39 520i, dus we gaan erop vooruit!

Een goeie vriend van m'n pa heeft een E60 520d, ben wel eens benieuwd wie er snelst is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
      Neen, een 520i (das een 2.2i)

Een 523i is meteen een 2.5i...

Voor mij zou het altijd sneller mogen, mijn pa trekt graag eens door, maar nu gaat het voor hem al snel genoeg. En een E60 520i is toch sneller dan een E39 520i, dus we gaan erop vooruit!

Een goeie vriend van m'n pa heeft een E60 520d, ben wel eens benieuwd wie er snelst is.
      Hmja wij hadden vroeger een E39 530d met 193 pk en dan een E60 525xi met 218 pk. Alhoewel het pk verschil was die 530d toch wel stukken sneller hoor...
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        Hmja wij hadden vroeger een E39 530d met 193 pk en dan een E60 525xi met 218 pk. Alhoewel het pk verschil was die 530d toch wel stukken sneller hoor...
        Snelheid is leuk.

Maar mijn pa en ik gaan meer plezier hebben aan een 520i dan een 520d. Ben ik zeker van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
          Hij is nogtans niet zo speciaal (zeker hier opt forum)
          Elke auto is speciaal als je er jaren mee gereden en plezier aan beleefd hebt

En als ik het mag zeggen, ik vind deze kar specialer en knapper dan sommige dure bakken hier op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
            Elke auto is speciaal als je er jaren mee gereden en plezier aan beleefd hebt

En als ik het mag zeggen, ik vind deze kar specialer en knapper dan sommige dure bakken hier op het forum
            Alé merci

Kzalt tegen mijn pa zeggen, hij zal content zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
              Bedoel je niet sneller aanvoelen? Want het verschil is echt miniem. Nuja, AWD is infeite altijd iets trager (tov FR variant, 525i is dus sneller qua acceleratie, of dat in praktijk ook altijd zo is, laat ik erbuiten).

Comment

• Een E39 weg voor een E60? Ge zal het u berouwen!

Comment

• Waar is dat topic over die testritten BMW op Zolder, door één of andere Limburgse dealer georganiseerd? Vind 't niet meer terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                    Een E39 weg voor een E60? Ge zal het u berouwen!
                    Wat denk je dat 'slechter' gaat zijn.

Ik blijf de E39 dé 5 vinden, en toch ist leuk een nieuwe te hebben.

Comment

• OK, een nieuwe is dan misschien sneller, zuiniger en beter. Maar die oude is o zo veel mooier! En is de nieuwste 520i geen 4-cilinder, tov. de vroegere 6-cilinder 520i's? Dat is toch wel iets jammers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Waar is dat topic over die testritten BMW op Zolder, door één of andere Limburgse dealer georganiseerd? Vind 't niet meer terug.
                        Dit evenement wordt georganisserd door de concessies van Van Osch en door Essec.

Link

Inschrijven kan nog steeds.

Ikzelf zal er tesamen met mijn schoonbroer aanwezig woensdag voormiddag.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Waar is dat topic over die testritten BMW op Zolder, door één of andere Limburgse dealer georganiseerd? Vind 't niet meer terug.
                          Topic weet ik niet staan maar dit is de link

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Dit evenement wordt georganisserd door de concessies van Van Osch en door Essec.

Link

Inschrijven kan nog steeds.

Ikzelf zal er tesamen met mijn schoonbroer aanwezig woensdag voormiddag.
                            Ik zeker dinsdagnamiddag, misschien woensdagvoormiddag ook. Hope to meet you there!

Ik heb niét ingeschreven voor de door Essec georganiseerde conferenties, gij wel?

Comment

• Ik ga trouwens voornamelijk om 't left foot braking een beetje in te oefenen aan hogere (bocht)snelheden, iets wat je op openbare weg eigenlijk quasi niet kan. 'k Ga zo snel mogelijk met m'n Sabinetje ook nog 'es op Zolder, om dat nog wat verder te perfectioneren. Heel/toe heb 'k goed fits (quasi-automatisme), LFB gaat al vrij goed (het eerste stadium heb 'k al doorlopen, nl. de lift-off reflex is al vrij goed ingebakken) maar 'k wil 't 'es op circuit uitproberen.

Comment

• Neen, wij ook niet. Wij willen alleen maar raggen...

Ik heb de bevestiging gekregen, maar er zit geen programma bij. We zullen dus om 9 uur 's morgens daar moeten zijn om dat te horen te krijgen wanneer we met welke wagen mogen rijden zekers. Ik hoop maar dat er niet teveel gewacht en aangeschoven zal moeten worden, want dan zal ik daar snel weg zijn...
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Neen, wij ook niet. Wij willen alleen maar raggen...

Ik heb de bevestiging gekregen, maar er zit geen programma bij. We zullen dus om 9 uur 's morgens daar moeten zijn om dat te horen te krijgen wanneer we met welke wagen mogen rijden zekers. Ik hoop maar dat er niet teveel gewacht en aangeschoven zal moeten worden, want dan zal ik daar snel weg zijn...
                                  Dinsdagavond heb ik business in jouw buurt, dus 'k moet toch die kanten (Zolder) uit. Woensdag zou 'k speciaal daarvoor naar daar rijden.

Ik heb al met iemand van Essec gebeld (normaal gezien neem ik dinsdag m'n eigen instructeur mee, wou weten of dat kon), en ik meende te begrijpen dat het één sessie met één wagen is (vrij te kiezen in 't begin, de latere aankomers waarschijnlijk nemen wat nog te krijgen valt), en daarna schluss. Als 't dinsdagnamiddag blijkt zo te zijn, ga ik woensdag zeker niet meer speciaal naar Zolder karren daarvoor.

Comment

• Je mag dus maar met één wagen rijden...

Ik heb nu mezelf ingeschreven en mijn schoonbroer als partner. Ik kan dus beter mijn schoonbroer ook inschrijven zodat we 2 wagens kunnen testrijden. Mijn schoonbroer zal sowieso met een X5 willen rijden omdat hij er eentje besteld heeft. Ikzelf hoop op goed weer om eens met een E93 te kunnen rijden. Wie weet zal er zelfs een E93 M3 zijn...
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                      OK, een nieuwe is dan misschien sneller, zuiniger en beter. Maar die oude is o zo veel mooier! En is de nieuwste 520i geen 4-cilinder, tov. de vroegere 6-cilinder 520i's? Dat is toch wel iets jammers.
                                      tis een tweedehands é

een 'oude', dus een 6cilinder

Comment

• Eerst zei men van wel, daarna was 't niet meer zo. Ik ben er bijna zeker van dat er wel eentje zal zijn, maar die zal niet in de "standaard reeks" zitten, maar vermoedelijk enkel voor kopers, VIPs e.a. beschikbaar zijn. Allez, da's maar mijn vermoeden, hè.

Volgens mijn dealer zou men alles in 't werk hebben gesteld om er ook een 135i Performance te hebben. 'k Zou liever daarmee 'es rijden dan met de M3.

Comment

• Voila, mijn schoonbroer is ook ingeschreven. We kunnen dus al met 2 wagens rijden...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X