E53 >>> E70
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenE53 >>> E70
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBwoa, dat vind ik nu niet. De nieuwe X5 vind ik werkelijk machtig mooi. De knapste SUV van het moment. De oude is en blijft een knappe kar, maar niet mooier dan de nieuwe.
Comment
-
ik vind de moderne BMW's wat te bol in de snuit worden... ik heb ze liever zoals vroeger, een koppel stevige recht koplampen op een verticaal of vooroverhellend vlak met een mooi stel niertjes ertussen...
De 1 serie is eigenlijk de enige die ik nog een échte BMW-snoet weet hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vind van wel, maar dat ben ik dan weer hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBinnen twee jaar komt er een schoontje te koop!
Geen kinderen dus ik mag nog volop coupé & cabrio rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwat? een X5? daar heb ik momenteel geen nood aan
Geen kinderen dus ik mag nog volop coupé & cabrio rijden
Wintervelgen, wintervuilheid, skibox en volgeladenheid... I love wintersporttrips!
Comment
-
Heb wat vraagjes
Het gaat over de E46 320d Touring
-Hoeveel zal de prijs ongeveer gezakt zijn als we 5 maanden verder zijn (Duitsland, bij voorkeur bij BMW dealer)?
Neem even als vb.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=15
-Is het moeilijk de dakrails te (laten) verwijderen?
-Is het een betrouwbare auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenGeen idee
Geen idee normaal valt dat wel mee
geen ervaring met een 320d maar ik veronderstel van wel
én als je hem hebt gaan we pimpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMja, als je toch niks weet, zeg dan niks eh2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMja, als je toch niks weet, zeg dan niks eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenWeet er iemand hoeveel het M-Tech 2 pakket (voorbumper, zijlijsten, achterbumper) kost voor een e46?
Goedkoper dan hier ga je bij Belgische BMW-dealers alleszins niet vinden. Wel nog laten lakken, natuurlijk. Zo bloot plestiek is ni zo mooi.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerden, in Bornem staat een 320d Limited Edition Sport te blinken
Comment
Comment