Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
    Ik heb een tijdje lang auto's gekocht en verkocht met winst. En mijn droomwagen is altijd al een E39 M5 geweest.
    Straf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Straf.
      Vind ik ook! Je moet het maar doen op die jonge leeftijd! Ik deed het alleszins nog niet...

Comment

• wie koopt er nu van een 14-jarige een kar?

anyway, zo dadelijk komt er weer een post van onze puber met als boodschap: "deze post is onzichtbaar omdat M3'er in uw negeerlijst staat"

of zoiets.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
          wie koopt er nu van een 14-jarige een kar?

anyway, zo dadelijk komt er weer een post van onze puber met als boodschap: "deze post is onzichtbaar omdat M3'er in uw negeerlijst staat"

of zoiets.
          Als ge een goede zaak kunt doen... waarom ook niet? Als de auto je aan staat, de juiste prijs heeft en voor de rest helemaal in orde is, dan mag het voor mijn part een 14-jarige of een 94-jarige zijn hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            Als ge een goede zaak kunt doen... waarom ook niet? Als de auto je aan staat, de juiste prijs heeft en voor de rest helemaal in orde is, dan mag het voor mijn part een 14-jarige of een 94-jarige zijn hoor!
            ik zou het op z'n minst merkwaardig vinden.

maar misschien ben ik gewoon te achterdochtig en is ons emo'tje een eerlijke handelaar.
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• what a load of crap.

Comment

• bespeur ik hier kinderarbeid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                  GEZOCHT!!!

Er heeft hier (op aw) ooit iemand een foto gepost van een zilvere e30 met een oranje/rode rolkooi erin (achteraanzicht). Deze was gespot tijdens een of ander nb-ring tripje.

Wil degene die die foto gepost heeft deze nog eens posten, ik heb mij al zot gezocht maar niets gevonden

ff quoten tussen al die zever hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    ik zou het op z'n minst merkwaardig vinden.

maar misschien ben ik gewoon te achterdochtig en is ons emo'tje een eerlijke handelaar.
                    Waarom zou ie niet eerlijk zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Waarom zou ie niet eerlijk zijn?
                      Vraag ik me ook af. Mij zou het niks kunnen schelen hoe oud de verkoper is, zolang hij/zij maar weet over wat 'ie praat.

Comment

• Vandaag effe bij BMW langs geweest voor een offerte voor een 1-reeks. Straf dat je op geen enkele auto standaard airco krijgt, echt schandalig! (tenzij op de 130i of 123d)

Hebben alle BMW 1 rijders hier, moeten bijbetalen voor hun (manuele) airco? Een manuele airco kost zo maar eventjes 1000 Euro.

Comment

• Comment

• Knap! Nog niet helemaal 100% m'n zin, maar 'k ben blij dat ze de klassieke niertjes terug 'recht' zetten, zoals bij de oude BMWs.

Comment

• Zo lelijk dat em weer mooi is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Zo lelijk dat em weer mooi is!
                                Lol, is eigenlijk wel waar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Knap! Nog niet helemaal 100% m'n zin, maar 'k ben blij dat ze de klassieke niertjes terug 'recht' zetten, zoals bij de oude BMWs.

ik snap niet hoe je nog nier'tjes' kan zeggen, zo'n kolossen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Kan iemand me ff sitrappen over dit model?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      ik snap niet hoe je nog nier'tjes' kan zeggen, zo'n kolossen
                                      Ja ze zijn eigenlijk veel te groot, ik kan mijn hoofd ofzo erin steken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Kan iemand me ff sitrappen over dit model?
                                        klik

Check de bron ook, speciaal voor u.

Comment

• Thanks, ziet er vet uit vind ik!

Comment

Working...
                                          X