Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OK. Ik moet écht leren om eerst een hele thread door te lezen, voor ik antwoord...

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Het zijn de beste zetels die je in de 5 kan krijgen, nl de comfortzetels. Deze zijn optioneel te verkrijgen in combinatie met het M-Sportpakket.

Ik ben zeker dat het een origineel M-Sportpakket is. Carbonzwart is enkel te verkrijgen tesamen met het M-Sportpakket. Ik kan zeer moeilijk geloven dat de wagen in een andere kleur gespoten is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Ik kan uw zoon niet helemaal ongelijk geven. Het kleur van dat hout past niet bij het kleur van dat leder, vind ik. Te weinig contrast, en toch een totaal andere tint t.o.v. het kleur van de zetels. Die kleuren vullen elkaar imo totaal niet aan, wel integendeel. Het vloekt dat het niet mooi meer is. Zelfs de stijl van die kleuren past niet bij elkaar (modern - klassiek hout).
      Dan nog liever alu-inleg of pianolak.

My two cents.
      Ik sta achter je. Maar ik draai me 180° om. Ik vind net het omgekeerde van alles wat jij schrijft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Anderzijds dient gezegd dat een 525dA zeker leuk is.
        Bloody hell yes. Voldoende power en grunt, en de automaat is voldoende spritzig om de auto ook sportief te kunnen rijden.

En goedkoop te chippen ook ... En met de automaat moet je je geen zorgen maken qua slijtage: die kan een gechipte 525d perféct aan. 210 pk en 480 Nm zijn de waarden die 'n gechipte 525d doorgaans levert... dus quasi een 530d dan.

Comment

• Gisterenavond een 5 touring gezien met de de velgen die toerke heeft (denk ik toch) en vond het eerlijk gezegd niet echt staan.

Comment

• Over een week of 2 opent Toerke hier een topic van die 525dA met z'n 20" velgen, en we gaan allemaal staan wat 'n zalige auto dat zal zijn.

Hé Toerke?

Comment

• gta echt, de 5 verliest direct dat beetje klasse dat hij nog had

Comment

• 20" op een '5, ça va vind ik. Op een '3 vind ik het te groot (maar dat weet Toerke al ), maar op 'n '5 gaat dat.

'k Denk dat 't best mooi zal staan!

Comment

• het gaat niet over hoeveel inch de velg is, het gaat over het type/model

Comment

• Ik denk er hetzelfde over als Timo. En persoonlijk vind ik 19" net perfect op een E60/E61. Zelfs 18" is vaak al zeer mooi!

Comment

• Bij mijn broer's E39 520d zit er een CD geblokkeerd in de CD-lader(koffer) is dit een gekend probleem?
                      Nora!

Comment

• Hoeveel witte Sporthatchen (en van wie?) zitten er hier op het forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          Hoeveel witte Sporthatchen (en van wie?) zitten er hier op het forum?
                          Ik denk 2.. (WC eend & Odan.be)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                            gta echt, de 5 verliest direct dat beetje klasse dat hij nog had

Wat argumentatie betreft heeft jouw uitspraak de klasse van een dode mus...
                            Come again!

Racing-M

Comment

• Heeft een '93 E36 325i Cabrio ASC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                Heeft een '93 E36 325i Cabrio ASC?
                                Ik dacht van wel maar kan me vergissen, ik zoek het effe op

Comment

• VEILIGHEID
                                  ABS-remsysteem ja
                                  remkrachtverdeling nee
                                  remassistentie nee
                                  airbag bestuurder ja
                                  airbag passagier nee
                                  zij-airbags nee
                                  hoofd/gordijnairbags nee
                                  tractiecontrole nee
                                  stabiliteitsregeling nee

Nee dus

Comment

• Bedankt maat!
                                    Waar heb je dat opgezocht? Zo kan ik dat volgende keer zelf opzoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                      Bedankt maat!
                                      Waar heb je dat opgezocht? Zo kan ik dat volgende keer zelf opzoeken
                                      carbase van autoweek.nl, is vrij juiste informatie want ze hebben daar op het forum een onderdeel waar de leden & autokenners eventuele foutjes mogen melden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        En als ik je nog een tip mag geven copain... als je dan toch zo'n honger hebt naar de nieuwe 5 wacht dan nog 2 jaar. Hoe je het draait of keert, de 5 zal meer verbruiken en heeft hogere taksen. Je zal blij zijn dat hetgeen je nu spaart je binnen 2 jaar extra kan uitgeven aan je nieuwe 5.

Anderzijds dient gezegd dat een 525dA zeker leuk is.

ik heb altijd honger
                                        moest ik zeker zijn dat de nieuwe 5 te krijgen is tegen ten laatste eind 2009, begin 2010 wacht ik zeker ...( een kleine 2jaar dus)
                                        maar ik denk/vermoed eerder dat hij maar halverwege 2010 zal te krijgen zijn , of misschien zelfs later
                                        en dit is nog MEER dan 2jaar he...

zoveel meer verbruiken zal hij wel niet doen zeker ?
                                        de taks van de 525d is 507 € tegenover 348€ voor de 320d ( +159€)

deze 5 spreekt mij aan als ik maximum 10.000€ moet uitgeven om hem aan te kopen , dus als BMW Frank minimum rond de 25.000€ wil geven voor mijnen E90
                                        ik ben zeker als ik binnen 2jaar deze 5 terug verkoop ik zeker de helft terug recupereer omdat deze 5toch meer waard zal zijn binnen 2jaar tegenover mijn 3serie

en intussentijd heb ik al 2jaar veel rijplezier aan deze 5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik vind 't een sublieme combinatie. M.i. past het hout zeer mooi samen met de bekledingskleur. Prachtige auto tout-court!

dat dacht ik ook , op foto ziet het er prachtig uit en ik denk in het echt nog meer

Comment

Working...
                                          X