Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenGisterenavond een 5 touring gezien met de de velgen die toerke heeft (denk ik toch) en vond het eerlijk gezegd niet echt staan.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOver een week of 2 opent Toerke hier een topic van die 525dA met z'n 20" velgen, en we gaan allemaalstaan wat 'n zalige auto dat zal zijn.
Hé Toerke?
morgenvoormiddag ga ik hem testrijden gTa
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten20" op een '5, ça va vind ik. Op een '3 vind ik het te groot (maar dat weet Toerke al), maar op 'n '5 gaat dat.
'k Denk dat 't best mooi zal staan!
neen we
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk er hetzelfde over als Timo. En persoonlijk vind ik 19" net perfect op een E60/E61. Zelfs 18" is vaak al zeer mooi!
vandaag in Knokke enkele E60 's gezien met sportpakket en 18" velgen
meer dan groot genoeg vind ik ...
Comment
-
ivm mijn velgen ...
sommige vinden mijn velgen te groot ...
sommige vinden ze perfekt ...
andere vinden ze lelijk ...
ik heb deze velgen op mijn 3serie omdat ik wilde dat hij toch ietsje specialer ging zijn dan de meeste 3 serie's die je elke dag tegenkomt , maar ik wilde geen spoilers enz... die sommige er op hangen ,of andere prullen ...
maar een mooi velg ja dat wel
dus daarom liggen ze erop...
ik vind ze er echt prachtig op staan maar ik denk ook dat ze niet zo mooi zouen staan op een 5serie
dus morgen onderhandelen voor
1- overname E90
2- andere velgen voor de E60
fingers crossed guys for me please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik heb altijd honger
moest ik zeker zijn dat de nieuwe 5 te krijgen is tegen ten laatste eind 2009, begin 2010 wacht ik zeker ...( een kleine 2jaar dus)
maar ik denk/vermoed eerder dat hij maar halverwege 2010 zal te krijgen zijn , of misschien zelfs later
en dit is nog MEER dan 2jaar he...
zoveel meer verbruiken zal hij wel niet doen zeker ?
de taks van de 525d is 507 € tegenover 348€ voor de 320d ( +159€)
deze 5 spreekt mij aan als ik maximum 10.000€ moet uitgeven om hem aan te kopen , dus als BMW Frank minimum rond de 25.000€ wil geven voor mijnen E90
ik ben zeker als ik binnen 2jaar deze 5 terug verkoop ik zeker de helft terug recupereer omdat deze 5toch meer waard zal zijn binnen 2jaar tegenover mijn 3serie
en intussentijd heb ik al 2jaar veel rijplezier aan deze 5
bovendien ben ik er zeker van dat een 3 leuker rijdt dan een 5 (kleiner, minder gewicht...)2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenfingers crossed guys for me please
Ik ga mijn vingers kruisen in ieder geval !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenonze 525dA verbruikt minimum 6.3l (gemeten met reiscomputer, cruise control op 120, snelweg), maar kan gemakkelijk oplopen tot 12l (veel stad), m'n pa verbruikt meestal zo'n 9l/100km gemiddeld (elke dag traject Sint-Niklaas - Brussel). wat ik toch vrij veel vind...
bovendien ben ik er zeker van dat een 3 leuker rijdt dan een 5 (kleiner, minder gewicht...)
ik heb een gem verbruik tussen de 9 en de 10 liter met mijn 3 tje wel hoofdzakelijk stad,
voor het verbruik zou ik het niet laten , ik doe toch niet veel km's...
ik denk eerlijk gezegt ook dat een 3 "iets" sportiever rijd dan een 5serie
maar ik vind een E60 een zoveel mooiere wagen dan een E90...
en als ik dan echt sportief wil rijden ...
ik heb nog een 3serie staan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenFrankske gaat zijn werk hebben
Ik ga mijn vingers kruisen in ieder geval !
very very bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik heb een gem verbruik tussen de 9 en de 10 liter met mijn 3 tje wel hoofdzakelijk stad,
voor het verbruik zou ik het niet laten , ik doe toch niet veel km's...
ik denk eerlijk gezegt ook dat een 3 "iets" sportiever rijd dan een 5serie
maar ik vind een E60 een zoveel mooiere wagen dan een E90...
en als ik dan echt sportief wil rijden ...
ik heb nog een 3serie staan he
rood: jep, daar heb je gelijk in2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenWat argumentatie betreft heeft jouw uitspraak de klasse van een dode mus...
Come again!
Racing-M
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenivm mijn velgen ...
sommige vinden mijn velgen te groot ...
sommige vinden ze perfekt ...
andere vinden ze lelijk ...
ik heb deze velgen op mijn 3serie omdat ik wilde dat hij toch ietsje specialer ging zijn dan de meeste 3 serie's die je elke dag tegenkomt , maar ik wilde geen spoilers enz... die sommige er op hangen ,of andere prullen ...
maar een mooi velg ja dat wel
dus daarom liggen ze erop...
ik vind ze er echt prachtig op staan maar ik denk ook dat ze niet zo mooi zouen staan op een 5serie
dus morgen onderhandelen voor
1- overname E90
2- andere velgen voor de E60
fingers crossed guys for me please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenblauw: waarom neem je dan geen 530i of zo? rijdt veel leuker + verbruikt niet zoveel meer...
rood: jep, daar heb je gelijk in
een 530i ..
ben een beetje bang dat ik binnen 2jaar die 530i niet kwijtgeraak dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten210 PK
480nm
perfekt voor mij dus ...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oude 3.0 CS op zolder:
Comment
-
Nieuwe M3 CSL op Zolder:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn vader heeft dat ook laten doen. Tot nu toe ook nog geen technische problemen daardoor gehad.
ivm dat tunen he ...
ik ben daar niet bang voor , Autotuneheinz doet niet anders hele dagen ...
ze zullen er wel iets van kennen zeker he ...
je hebt er altijd die niet content zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMooie eend, beetje jammer van de chroom.
Zo wil ik em !!!
Comment
-
Comment
Comment