Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb altijd honger
moest ik zeker zijn dat de nieuwe 5 te krijgen is tegen ten laatste eind 2009, begin 2010 wacht ik zeker ...( een kleine 2jaar dus)
maar ik denk/vermoed eerder dat hij maar halverwege 2010 zal te krijgen zijn , of misschien zelfs later
en dit is nog MEER dan 2jaar he...
zoveel meer verbruiken zal hij wel niet doen zeker ?
de taks van de 525d is 507 € tegenover 348€ voor de 320d ( +159€)
deze 5 spreekt mij aan als ik maximum 10.000€ moet uitgeven om hem aan te kopen , dus als BMW Frank minimum rond de 25.000€ wil geven voor mijnen E90
ik ben zeker als ik binnen 2jaar deze 5 terug verkoop ik zeker de helft terug recupereer omdat deze 5toch meer waard zal zijn binnen 2jaar tegenover mijn 3serie
en intussentijd heb ik al 2jaar veel rijplezier aan deze 5
Persoonlijk vind ik jouwe 3 Serie mooier(grijs of zwart en de standaard achterlichten) dan deze 5 Serie. Qua interieur opstelling zijn de smaken voor iedereen persoonlijk. Ik vind zowel hout of alu inlegstukken beide even mooi staan.
Waar je nu het meeste verlies op gaat maken aan het einde van de rit, is als je tot de aankoop overgaat van deze 5 Serie(denk ik hé). Ook omdat hij dan een sneller waarde vermindering zal hebben van zodra de nieuwe 5 Serie er zal zijn, tov jou 3 Serie dan nog steeds een recent model is!!
From cars to motorcycles, Jalopnik is your go-to site covering everything with an engine—including automotive news, buying guides, and expert commentary from our staff.
Eigenlijk vind ik het enkel bij de 5 een meerwaarde hebben.
Er is iets van maar het m pakket is meer dan alleen maar een voor en achterbumper. De vele goodies, voetsteun, deurtrim, sportstuur, speciale zetelbekleding, pookje, de mogelijkheid tot een exclusief sportief kleurke zoals carbon zwart vb. Al bij al heb je veel waar voor je geld in alle series.
Persoonlijk vind ik jouwe 3 Serie mooier(grijs of zwart en de standaard achterlichten) dan deze 5 Serie. Qua interieur opstelling zijn de smaken voor iedereen persoonlijk. Ik vind zowel hout of alu inlegstukken beide even mooi staan.
Waar je nu het meeste verlies op gaat maken aan het einde van de rit, is als je tot de aankoop overgaat van deze 5 Serie(denk ik hé). Ook omdat hij dan een sneller waarde vermindering zal hebben van zodra de nieuwe 5 Serie er zal zijn, tov jou 3 Serie dan nog steeds een recent model is!!
Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
deze middag opgebeld geweest door BMW Frank ivm die 530d break die vrijdag zal toekomen ...
break uitvoering
zilvergrau metallic
80.000 km
een hele waslijst opties ( leder, navi, electrische verwarmde comfortzetels, afn trekhaak , panoramisch schuifdak enz enz zegt hij ...
echt in nieuwstaat ook beweerd hij , net alsof hij nog maar 10.000 km heeft
prijs 36.500€
donderdag belt hij terug om te zeggen wanneer hij hem zal hebben in de toonzaal..
alhoewel ik hier toch terug lees dat de nieuwe 5 er in 2009 zal zijn
Comment