Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
    Ik zou voor de Individual velgen gaan op een 7-serie
    Nu doe je me twijfelen

Individual als zomervelg en de Alpina's voor de winter dan maar

Comment

• Comfy

Ook iets te typisch voor 't volkje dat erin zit
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Jammer,

ontgoocheling zeker Toerke ?

Ach, er komen nog wel kansen...

toch wel een beetje ontgoocheld ja ...
        ik heb de auto nog gezien en hij stond echt in nieuwstaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
          Correctie

Is de moeder van mijn beste maat ! Vette bak...

ik heb die X5 al een paar keer gespot aan de supra bazar ,
          en toen ik die foto's trok was er daar een verkoopstertje ene aant roken buiten en zij vertelde mij dat dit de wagen van de bazin was ... niet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
            Waarschijnlijk bedoel je de styling 101 M Kruispaak is tweedelig en knap onder een 7.

Verder is styling 149 (ééndelig) en styling 248 (individual) wel knap in 20" onder de 7 reeks.
            Ik geloof dat ik styling 101 bedoel. 149 is het zeker niet (ééndelig, zoals je zegt, en ik zou ze ook niet moeten op een 7'). 248 vind ik niet zo direct terug.

Check:

Edit:
            Zoek op http://felgenkatalog.auto-treff.com/
            Last edited by Beta; 26/02/2008, 12:39.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ze zijn inderdaad tijdloos, dat vind ik ook. Hier op deze rode M3 lijken ze door hun grijze kern wel goed op de OEM honingraatvelgen van de EVO (Cecotto).
              Wel ja, ze hebben allebei het uitzicht van oude stalen wielen met apparte spaken (zoals bij een fiets). Daar hou ik wel van eigenlijk.
              Velgen met eenvoudige dikke spaken, vind ik ook wel mooi. Bv. Styling 124 of die gelijkaardige velgen voor op een 3-reeks (zoals bij xxx).

Check:

Edit:
              Zoek op http://felgenkatalog.auto-treff.com/
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik vind 'm vet

Hij is niet mooi, maar zo moddervet

Comment

• Bmw z3

Een paar bladzijdes terug las ik iets over de bmw z3.
                    Wij hebben ook een z3 1 van de laatste die van de band is gerold.
                    Het betreft hier een z3 2.2i met hardtop.
                    Het is een prachtige 6cilinder in lijn maar van mij mag het allemaal wat sneller.
                    Ik probeer me pa nu over te halen naar een z4 coupe maar me pa wil liever even wachten aangezien we net onze x5 3.0sd hebben opgehaald.

Hier zijn de pics:

Comment

• Nog 2 foto's

Comment

• Prachtige Z3 is dat, congrats. Mooie kleur, sportzetels, 't uitgebreid alu binnenin, mooi stuurtje met onderste spaak in alu, ... En de 2.2i presteert toch behoorlijk, in de Z3? Ik vond 'm daarin zeker voldoende, 't is geen sprintbom, maar vlot is 'ie zeker. En z'n sound maakt natuurlijk alles goed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Prachtige Z3 is dat, congrats. Mooie kleur, sportzetels, 't uitgebreid alu binnenin, mooi stuurtje met onderste spaak in alu, ... En de 2.2i presteert toch behoorlijk, in de Z3? Ik vond 'm daarin zeker voldoende, 't is geen sprintbom, maar vlot is 'ie zeker. En z'n sound maakt natuurlijk alles goed...
                          En in een ander topic zei je net nog dat je kracht belangrijker vindt dan sound?

I know. I was only kidding.

Leuke kar idd.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Een 2.2i is krachtiger dan een 1.8i En heeft ook 'n mooiere sound.

En zo'n 2.2i is écht niet traag, hoor. 't Is een motor die graag toeren doet, het maakt van de Z3 een écht actief te rijden auto, hoe leuk kan het zijn?!?

Oké, zo'n 3.0i (zelfs al een 2.8 eigenlijk) heeft bloooody veel grunt, en da's nóg leuker, maar zo'n 2.2i is een ideale motor voor de Z3 vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              Die zetel
                              ZO moet dat hé Denniske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                ZO moet dat hé Denniske
                                Sjaloekie
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Die zetel
                                  Die stoel staat zo ver naar achter en toch hangt die helemaal op zen stuur
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ze gaan 't verkeerd opnemen ... maar ik heb nog niet veel sjaloekies deftig zien rijden. Zelfs die Arab-drifters, hoe spectaculair ook ... hebben 't naar mijn gevoel veel meer van hun krankzinnige show-zucht en brainless haantjesgedrag dan van getrainde rij-Kunst. De uitzonderingen bevestigen uiteraard de regel.

I mean ... je KAN gewoon niet deftig (laat staan GOED) rijden als je achter je stuur zit op de manier waarop 99,99% van de sjaloekies rijden. 't Is gewoon fysisch onmogelijk.

En die witte X5 met Aero prul en die zwarte velgen is imo LELIJK!!

Comment

• Het is erg hoe die mannen trachten op te vallen met hun wagen. En vooraan is de wagen precies toch teveel verlaagd in vergelijking met de verlaging achteraan. Ofwel remt hij gewoon heel erg hard op die foto. Mss daarom dat de bestuurder niet meer "in" zijn stoel zitten. Hell, het lijkt wel of die gast volledig vóór zijn stoek zit. Op zijn ukkie of zo.

Oh ja, die velgen zijn er idd ook wel over.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ze gaan 't verkeerd opnemen ... maar ik heb nog niet veel sjaloekies deftig zien rijden. Zelfs die Arab-drifters, hoe spectaculair ook ... hebben 't naar mijn gevoel veel meer van hun krankzinnige show-zucht en brainless haantjesgedrag dan van getrainde rij-Kunst. De uitzonderingen bevestigen uiteraard de regel.

I mean ... je KAN gewoon niet deftig (laat staan GOED) rijden als je achter je stuur zit op de manier waarop 99,99% van de sjaloekies rijden. 't Is gewoon fysisch onmogelijk.

En die witte X5 met Aero prul en die zwarte velgen is imo LELIJK!!
                                        Misschien lig het aan mijn zithouding dat Olivierooo sneller is,kan dat
                                        Voila ik heb met een pijl aangeduid waar m'n kopsteun is

Comment

• Niet enkel sjaloekies proberen op te vallen met hun wagen. Elk valt op op zijn manier.

@ Nemo

Njah, dat zal het nu ook wel weer niet zijn. Misschien is 'ie bruter met z'n auto en schakelt 'ie gewoon duidelijk sneller dan jij? (i don't know, 'k vraag maar raak hè)

Comment

Working...
                                          X