Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Diene manuele 325i cabrio die er stond, stond mij wel aan.

De touring van Toerke precies ni gezien...
    ben je daar geweest gTa , en die 530d niet gezien ?
    tis nie waar dat hij weeral verkocht is he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      ben je daar geweest gTa , en die 530d niet gezien ?
      tis nie waar dat hij weeral verkocht is he
      Ik was daar zaterdagmiddag tussen 5 voor 12 en 10 na 12 's middags.

Ik kan erover gekeken hebben ook, maar ik meen 'm niet te hebben gezien. Er stonden wel 3 BMW '5 touring (facelift) met "VERKOCHT" op de voorruit nog IN de showroom, maar die grijze 530d heb ik niet meteen opgemerkt.

't Is pas nadat ik daar geweest ben dat ik las dat je interesse had in die grijze 530d, hoor. Anders had ik 'm wel 'es grondig gescreend voor je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik was daar zaterdagmiddag tussen 5 voor 12 en 10 na 12 's middags.

Ik kan erover gekeken hebben ook, maar ik meen 'm niet te hebben gezien. Er stonden wel 3 BMW '5 touring (facelift) met "VERKOCHT" op de voorruit nog IN de showroom, maar die grijze 530d heb ik niet meteen opgemerkt.

't Is pas nadat ik daar geweest ben dat ik las dat je interesse had in die grijze 530d, hoor. Anders had ik 'm wel 'es grondig gescreend voor je.

deze 5 serie tourings die je gezien hebt zijn allemaal 520d 's nieuwe ...
        wel zeer weinig opties , redelijk standaard ...

toen ik daar vrijdag geweest ben stond die 530d nog buiten achteraan , maar normaal ging hij vanaf zaterdag binnen staan
        misschien is hij wel al verkocht want ik vind het een prachtige 5touring
        het zou me verwonderen moest hij die auto lang te koop staan hebben...

jammer dat je hem niet hebt kunnen screenen

Comment

• Waarom laat je de dealer dan niet weten dat je interesse hebt als je nu niet zeker weet of hij al weg is of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Waarom laat je de dealer dan niet weten dat je interesse hebt als je nu niet zeker weet of hij al weg is of niet.
            de dealer weet dat ik interesse heb ,
            hij heeft mij vrijdag opgebeld om te zeggen dat de 530d binnen was en ik ben direkt gaan kijken ernaar
            daar aangekomen mocht ik een testrit doen , maar ik had echt geen tijd genoeg meer daarvoor en ik heb hem gezegt dat ik maandag waarschijnlijk eens ging terug komen als de interesse er nog was ...
            BMW Frank verkoopt zijn auto's als zoete broodjes en hij heeft kandidaat kopers genoeg denk ik zodat hij niet altijd AL de kandidaat kopers kan opbellen he ...
            als er daar gisterennamiddag of voormiddag iemand geweest is die direkt beslist heeft heb ik pech he ,
            moest deze BMW 100% mijn gedacht zijn besliste ik direkt he

Comment

• Das het grote probleem met 2de hands he, je moet soms zo snel beslissen dat je dan vaak t gevoel hebt van : 'dit gaat te snel voor mij, ik ga ne miskoop doen' ...

Comment

• schone foto's van een M3

Comment

• en als een 530d niet rap genoeg is ...

een 535d dus

weinig km's ook ....

jammer van het zwarte interieur

Comment

en als een 530d niet rap genoeg is ...

een 535d dus

weinig km's ook ....

http://nl.autoscout.be/Details.aspx?id=129082386
                    Toerkeeee! Kopen die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      2nd!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

grootste probleem is om naar Luik te gaan deze week om deze wagen te gaan bezichtigen
                        binnen een week of 2 zit ik terug langs die kanten maar niet vroeger

Comment

een 535d dus

weinig km's ook ....

Persoonlijk ben ik minder te vinden voor die 5-spaaks velgen. Ook de standaard sierlijsten in het interieur van het M-Sportpakket vind ik minder geslaagd.

Toch zou ik deze 535d liever hebben dan een 530d Touring. Waarom? Omdat ik niet hou van tourings (lees: veredelde bestelwagens)
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

een 535d dus

weinig km's ook ....

Binnenin een beetje saai, maar langs buiten ... Ik moet wel wennen aan de combi M-pack/die velgen. Het oogt een beetje vreemd, zo op het eerste zicht, maar ik vind het zeker geen lelijke velgen.
                            Trouwens hier op het forum is er ook iemand die zijn oorspronkelijke velgen van zijn 5' met M-pack door deze heeft laten vervangen, toch? Is dat niet BMW?
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                              Binnenin een beetje saai, maar langs buiten ... Ik moet wel wennen aan de combi M-pack/die velgen. Het oogt een beetje vreemd, zo op het eerste zicht, maar ik vind het zeker geen lelijke velgen.
                              Trouwens hier op het forum is er ook iemand die zijn oorspronkelijke velgen van zijn 5' met M-pack door deze heeft laten vervangen, toch? Is dat niet BMW?
                              In Leuven rijdt er regelmatig een gelijkaardige rond.
                              In real life is het écht knap.

Comment

• Het mooiste van onze X5 vind ik dit eigenlijk.

Prachtig stuur vind ik dat

Last edited by ; 03/03/2008, 01:29.

Comment

• Pfe, aan die snelheid hou ik mijn knie zelfs nog niet tegen het stuur

Comment

• ah damn, totaal niet gezien

erm... ja

ff vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      ah damn, totaal niet gezien

erm... ja

ff vervangen
                                      Ik stoor er mij ni aan ze Vondet nog wijze foto eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Pfe, aan die snelheid hou ik mijn knie zelfs nog niet tegen het stuur
                                        Ik ben niet mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Ik ben niet mee...
                                          Er stond eerst een andere foto.

Comment

Working...
                                          X