Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
Voor mij een 2002 turbo en een e30 m3 sportevo graag
Voor mij graag :- de E30 325ix touring (herinneringen aan m'n eerste auto)
- de E36 M3 berline 3.2
- de E30 M3 cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet verschil tussen 136pk en 143pk zit echt wel alleen maar tussen je oren, trouwens. Why bother?
Scheelt het in werkelijkheid wel 7 pk? Als ik terugdenk aan de metingen van de 525d's van pmmeke en Pascal ... Die hadden in theorie 163 pk, maar in werkelijkheid zaten ze dichter bij de oorspronkelijke 177 pk dan bij het zogezegd lagere vermogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDju, gij zijt ne rappen. Dan pik ik er snel ook nog wat voor de rest die foto leegrooft.
Voor mij graag :- de E30 325ix touring (herinneringen aan m'n eerste auto)
- de E36 M3 berline 3.2
- de E30 M3 cabrio
Spelen we het spelletje zo? Bon, doe mij dan maar al de rest. Nadien ruil ik de zooi tegen een splinternieuwe E92 M3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenVraag ik me ook af hoor.
Scheelt het in werkelijkheid wel 7 pk? Als ik terugdenk aan de metingen van de 525d's van pmmeke en Pascal ... Die hadden in theorie 163 pk, maar in werkelijkheid zaten ze dichter bij de oorspronkelijke 177 pk dan bij het zogezegd lagere vermogen.
In de praktijk wordt er meestal (er zijn uitzonderingen) niet aan de motor geraakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenCSL doe eens normaal. Zoek dat topic van op M5 board en lees het allemaal eens rustig.
Comment
-
Ik zit juist op de cc van bmw! Iets heel grappigs ondekt. See for yourself!
Ga naar de cc, en selecteer een M5 touring. En kies de kleur carbonzwart!
Is dit een wedstrijd? Zoek de fout en win een M5 touring?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFiscaal vriendelijke versies zijn alleen op papier minder krachtig.
In de praktijk wordt er meestal (er zijn uitzonderingen) niet aan de motor geraakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenNog een geluk dat gij normaal doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenik treed dit bij. Mijne is ook teruggezet op 211 pk (komende van 235), maar met de beste wil van de wereld kan ik geen verschil ontdekken... binnenkort eens op de testbank laten zetten ...
Comment
-
D'r zijn toch mensen die een steekske los hebben heOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Comment