Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Zeer mooie setup idd, maar dan zie je daar plots staan dat de wagen 200 feet door de lucht vloog. Huh?! Precies toch niet zo'n ideaal terrein als je eerst vermoedde. Dan waren ze beter op de highway gaan racen.
    Das toch de bedoeling op een vliegveld? Opstijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten

Voor mij een 2002 turbo en een e30 m3 sportevo graag
      Dju, gij zijt ne rappen. Dan pik ik er snel ook nog wat voor de rest die foto leegrooft.

Voor mij graag :
      • de E30 325ix touring (herinneringen aan m'n eerste auto)
      • de E36 M3 berline 3.2
      • de E30 M3 cabrio
      Merci.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Het verschil tussen 136pk en 143pk zit echt wel alleen maar tussen je oren, trouwens. Why bother?
        Vraag ik me ook af hoor.
        Scheelt het in werkelijkheid wel 7 pk? Als ik terugdenk aan de metingen van de 525d's van pmmeke en Pascal ... Die hadden in theorie 163 pk, maar in werkelijkheid zaten ze dichter bij de oorspronkelijke 177 pk dan bij het zogezegd lagere vermogen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Dju, gij zijt ne rappen. Dan pik ik er snel ook nog wat voor de rest die foto leegrooft.

Voor mij graag :
          • de E30 325ix touring (herinneringen aan m'n eerste auto)
          • de E36 M3 berline 3.2
          • de E30 M3 cabrio
          Merci.

Spelen we het spelletje zo? Bon, doe mij dan maar al de rest. Nadien ruil ik de zooi tegen een splinternieuwe E92 M3.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            Vraag ik me ook af hoor.
            Scheelt het in werkelijkheid wel 7 pk? Als ik terugdenk aan de metingen van de 525d's van pmmeke en Pascal ... Die hadden in theorie 163 pk, maar in werkelijkheid zaten ze dichter bij de oorspronkelijke 177 pk dan bij het zogezegd lagere vermogen.
            Fiscaal vriendelijke versies zijn alleen op papier minder krachtig.

In de praktijk wordt er meestal (er zijn uitzonderingen) niet aan de motor geraakt.

Comment

• Denk ook dat dat pk verschil meer tussen je oren zit en zelfs al is het waar ga je maar iets ondervinden op volledige belasting vb met 5 in de wagen dan kan die 7 pk misschien wel iets uitmaken. Ik zou er ook niet voor zien hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                CSL doe eens normaal. Zoek dat topic van op M5 board en lees het allemaal eens rustig.
                Nog een geluk dat gij normaal doet

Comment

• Ik zit juist op de cc van bmw! Iets heel grappigs ondekt. See for yourself!

Ga naar de cc, en selecteer een M5 touring. En kies de kleur carbonzwart!
                  Is dit een wedstrijd? Zoek de fout en win een M5 touring?
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Zalig

Comment

• Ik heb ne mail gestuurd naar de webmaster
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Fiscaal vriendelijke versies zijn alleen op papier minder krachtig.

In de praktijk wordt er meestal (er zijn uitzonderingen) niet aan de motor geraakt.
                        ik treed dit bij. Mijne is ook teruggezet op 211 pk (komende van 235), maar met de beste wil van de wereld kan ik geen verschil ontdekken... binnenkort eens op de testbank laten zetten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                          Nog een geluk dat gij normaal doet
                          Precies. =)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                            ik treed dit bij. Mijne is ook teruggezet op 211 pk (komende van 235), maar met de beste wil van de wereld kan ik geen verschil ontdekken... binnenkort eens op de testbank laten zetten ...
                            Bij Heinz?

Comment

• Vond hem eig best wel vet

Comment

• Nice try, dat wel

Comment

• Vandaag een te gekke huis gezien, gelukkig had ik m'n gsm bij om dit te illustreren:

Comment

• Let
                                    Aan de voordeur, naar buiten kijkend:

Let op de parkeermeters voor de bezoekers

Grtz,

Racing-M

Comment

• D'r zijn toch mensen die een steekske los hebben he
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• En achter het huis? Een stukje van een landingsbaan/luchhaven zekers?

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X