Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    En achter het huis? Een stukje van een landingsbaan/luchhaven zekers?
    Daar lagen 2 Marokanen op de loer om een BMW te stelen!

Ps: Huis staat in Zonhoven ( Limburg )

R-M

Comment

• Zouden die geen last hebben met stedenbouw?

Ik vind het grandioos! Gek!

Comment

• @Racing M, Ik wil niet zeiken ofzo, maar wat hebben deze foto's te maken met het BMW-Lovers topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
          Een gast van 18 jaar, met VERDOMME 4 andere gasten in zijnen auto (dat is 4 maal iemands dierbaarste bezit eh !!! daar hebben ouders gans hun leven voor opgeofferd) rijdt met een auto van meer dan 400 PK aan meer dan 200 km/h tegen een boom..

Een accidentje is snel gebeurd noemen ze dat dan !

GODVER !

Ik word hier razend van, echt razend !!!
          Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          Ik heb gewoon gezegd dat het me niet verbaast. Iedereen doet met zijn geld of auto (de auto was van de vader, maar de zoon mocht er blijkbaar wel mee rijden) wat hij of zij wil, maar ze moeten naderhand niet komen klagen natuurlijk.
          En als jij zegt dat je ook racet, ben je niet veel beter. Ikzelf ben een vlotte chauffeur, maar echt plankgassen en zo snel mogelijk de bocht om gaan, doe ik bijlange niet.
          Trouwens, als je al eens gast, moet je dat als jonge knul zeker niet doen met een M5. Vind ik, maar ik heb daar niets over te zeggen.
          Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
          Groot gelijk. Het is niet gewoon een licht hersenschudingetje of zo. Er zijn vijf gasten gewoon dood. Erger kan het eigenlijk niet.
          Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
          Sorry whispy, ik kan dit niet relativeren

Als je weet wat een kind betekent...
          idd
          M of AMG of RS en minder dan 25 jaar gaat niet samen.
          Ongevallen gebeuren en spijtig genoeg te veel.
          Daar kan ik van meespreken .
          Maar je moet het ook niet gaan uidagen he.
          Elke week staat er wel iets te lezen over 18 en 20 j die racen met foute afloop.
          Hier op forum word er soms te licht over gesproken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
            Let
            Aan de voordeur, naar buiten kijkend:

Let op de parkeermeters voor de bezoekers

Grtz,

Racing-M
            Thumbs up for the tuinarchitect! Toch weer iemand die meehelpt aan de devaluatie van Limburg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
              Thumbs up for the tuinarchitect! Toch weer iemand die meehelpt aan de devaluatie van Limburg..
              Zo ene gelijk u dan jan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                Zo ene gelijk u dan jan?
                Y Michel, doe het goed e morgen E vakske door zou geen kwaad doen e :p Maar we vechten dit wel uit via pm e :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                  Y Michel, doe het goed e morgen E vakske door zou geen kwaad doen e :p Maar we vechten dit wel uit via pm e :p
                  Nee morge op de agora

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Edit:
                    Matthi, ik hoop echt dat jij zo verstandig met je M5 omgaat als je zelf zegt, en dat je het niet alleen beweert, zoals die gast hier.
                    Wel verstandig mee omgaan... Ik rij er nog niet mee op de baan dusja.

Maar ik heb al genoeg mogen horen hoe onverantwoord het is dat ik op mijn leeftijd een wagen heb met zoveel PK's. Dus dat zit alleszins in mijn kop geprint, en dit filmpje nog eens. Dan denk ik soms zou ik niet beter de M5 verkopen en een polo kopen ofzo. Maar dat zou ik niet over mijn hart krijgen.
                    Ik weet wel hoeveel kracht er achter die wagen zit en als ik later iets sneller zou rijden, zou het op circuit zijn of gewoon een beetje sneller rijden als er bijna niemand op de baan is en ik niemand bij me in de wagen heb. Want als je iemand bij je hebt in je wagen, ben je verantwoordelijk voor die persoon. En ik zou het bv niet willen op mijn geweten hebben dat er iemand dood is door mij.
                    Stel je voor, ik ben 18 en heb mijn vriendin bij me. Ik probeer een beetje "stoer" te doen en rij veel te snel. Rij tegen een boom, mijn vriendin dood en ik licht gewond. Ik denk dat ik er echt kapot zou van zijn en ik er eigenlijk heel lang niet goed zou van zijn. Dus de boodschap is, als er iemand met je meerijdt: Hoffelijk en verstandig rijden.

Sorry dat ik zo laat antwoord Bikefreak! Ik lees uw post nu nog maar pas.

En ik hoop dat anderen op deze manier toch wel weten dat ik geen onverantwoordelijk joch ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                      Wel verstandig mee omgaan... Ik rij er nog niet mee op de baan dusja.

Maar ik heb al genoeg mogen horen hoe onverantwoord het is dat ik op mijn leeftijd een wagen heb met zoveel PK's. Dus dat zit alleszins in mijn kop geprint, en dit filmpje nog eens. Dan denk ik soms zou ik niet beter de M5 verkopen en een polo kopen ofzo. Maar dat zou ik niet over mijn hart krijgen.
                      Ik weet wel hoeveel kracht er achter die wagen zit en als ik later iets sneller zou rijden, zou het op circuit zijn of gewoon een beetje sneller rijden als er bijna niemand op de baan is en ik niemand bij me in de wagen heb. Want als je iemand bij je hebt in je wagen, ben je verantwoordelijk voor die persoon. En ik zou het bv niet willen op mijn geweten hebben dat er iemand dood is door mij.
                      Stel je voor, ik ben 18 en heb mijn vriendin bij me. Ik probeer een beetje "stoer" te doen en rij veel te snel. Rij tegen een boom, mijn vriendin dood en ik licht gewond. Ik denk dat ik er echt kapot zou van zijn en ik er eigenlijk heel lang niet goed zou van zijn. Dus de boodschap is, als er iemand met je meerijdt: Hoffelijk en verstandig rijden.

Sorry dat ik zo laat antwoord Bikefreak! Ik lees uw post nu nog maar pas.

En ik hoop dat anderen op deze manier toch wel weten dat ik geen onverantwoordelijk joch ben.
                      Matthi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi
                        .Dan denk ik soms zou ik niet beter de M5 verkopen en een polo kopen ofzo.
                        Seg zeveraar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                          Seg zeveraar
                          Alleja geen polo maar gewoon een minder zware wagen.

Comment

• Strak plan!
                            En mij de M5 doneren he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Strak plan!
                              En mij de M5 doneren he.
                              Lees mijn hele post MONG!!

Daarna zei ik dat ik het toch niet over mijn hart zou krijgen!

Comment

Lees mijn hele post MONG!!

Daarna zei ik dat ik het toch niet over mijn hart zou krijgen!
                                Gast, die posts is bijna even lang als eentje van gTa.
                                Dat lees ik niet helemaal hoor.

Comment

@Racing M, Ik wil niet zeiken ofzo, maar wat hebben deze foto's te maken met het BMW-Lovers topic?
                                  Lees verder, het verhaal over die 2 Marokanen?

Niets, da's waar. Maar ik dacht het volgende: welke BMW zou niet op die oprit passen?

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                                    Lees verder, het verhaal over die 2 Marokanen?

Niets, da's waar. Maar ik dacht het volgende: welke BMW zou niet op die oprit passen?

R-M
                                    Ohja!

Maarja post het de volgende keer in het Humor topic!

Comment

Alleja geen polo maar gewoon een minder zware wagen.
                                      Polo = onderstuur = levensgevaarlijk!

M5 = overstuur = fun!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Polo = onderstuur = levensgevaarlijk!
                                        U spreekt uit ervaring?

Comment

U spreekt uit ervaring?
                                          Ik zweer et u, ne maat van mij eeft als ragbak (en raggen in de derde dimensie!) zo ne oude polo 1.0 gekocht. En da zijn echt gevaarlijke koten! Ik heb vorig weekend mijn eerste airtime polo moment meegemaakt en mijn knie bezeerd!

Bij mijne BMW ben ik da nog nooit tegen gekomen! Dat ik mijn knie bezeer.

Neen, polo's zijn nog wel cool, maar onderstuur vindek toch maar iets beangstigend. Persoonlijk, hoe zwaarder de wagen, hoe beheersder ik er mee rij. Hoewel sommige het precies toch anders ervaren

Comment

Working...
                                          X