Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Ik zweer et u, ne maat van mij eeft als ragbak (en raggen in de derde dimensie!) zo ne oude polo 1.0 gekocht. En da zijn echt gevaarlijke koten! Ik heb vorig weekend mijn eerste airtime polo moment meegemaakt en mijn knie bezeerd!

Bij mijne BMW ben ik da nog nooit tegen gekomen! Dat ik mijn knie bezeer.

Neen, polo's zijn nog wel cool, maar onderstuur vindek toch maar iets beangstigend. Persoonlijk, hoe zwaarder de wagen, hoe beheersder ik er mee rij. Hoewel sommige het precies toch anders ervaren
    Elke persoon heeft zo zijn eigen rijstijl.
    De één een wat gevaarlijkere rijstijl dan de andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Ohja!

Maarja post het de volgende keer in het Humor topic!

Ik dacht dat die Humor topic voorbehouden was voor Mercedes Lovers?
      Ok, vergeef me mijn onervarenheid op dit forum. Beetje vergelijkbaar met jouw rij-ervaringen

R-M ( 17 jaar Mercedes-rijder, en nog drie weken wachtend op zijn eerste beemer )

Comment

• Wijze beslissing...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
          Ok, vergeef me mijn onervarenheid op dit forum. Beetje vergelijkbaar met jouw rij-ervaringen
          Ik geef je gewoon een tip waar je foto's beter passen.

Nuja, volwassenheid van sommige mensen.

Comment

Ik dacht dat die Humor topic voorbehouden was voor Mercedes Lovers?

R-M ( 17 jaar Mercedes-rijder, en nog drie weken wachtend op zijn eerste beemer )
            Dan hoop ik dat je een X5 hebt besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Dan hoop ik dat je een X5 hebt besteld.
              Past niet bij mijn profiel. De Paus steek je ook niet meteen in een X5?

Neen, beroepshalve zal het een 520d worden.
              Zal ten gepaste tijde die beemer eens voorstellen, hopelijk niet in het humor forum!

R-M

Comment

wat wil je daarmee zeggen?

aan het gaan voor kardinaal ofzo?

en een nieuwe 520, of een knappe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                    wat wil je daarmee zeggen?

aan het gaan voor kardinaal ofzo?

New and beautiful ... I hope

Voor een naam twijfel ik tussen Keetje en Tippel.

R-M

Comment

• Comment

Dus de boodschap is, als er iemand met je meerijdt: Hoffelijk en verstandig rijden.

Dit geldt niet enkel als er iemand meerijdt he Matthi

En ik hoop dat anderen op deze manier toch wel weten dat ik geen onverantwoordelijk joch ben.
                        Absoluut, maar het rijden met zo'n pk-monster houdt nu eenmaal meer risico's in. Een kleine tik op het gas op een verkeerd moment kan verstrekkende gevolgen hebben. Rij-ervaring kan op zo'n moment een grote factor zijn om de situatie te controleren en te keren. Niet dat die risico's er met een paar honderd pk minder niet zijn maar de kansen zijn kleiner.
                        Anyway, enjoy your ///M as much as you can

Comment

Nogthans heeft den Benedicte er een gekregen van BMW. Weliswaar geen popemobile (dat is een G500 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                            Anyway, enjoy your ///M as much as you can
                            Idd, die gelden ook als je alleen rijdt natuurlijk.

En bedankt!

Comment

• You're welcome

Comment

• Ik zit met een vraagje voor de BMW kenners hier.

Een collega van me heeft een nieuwe 335d break gekocht (full option).

Daarbij heeft hij ook het lichtpakket (of hoe heet dat juist bij BMW).

Wat me daarbij opviel is dat zijn nummerplaatverlichting helder wit is, het is net xenon licht.

Welke lampjes zijn dit juist en zouden deze lampjes in een Audi passen?

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Bij Heinz?
                                  nee bij BMW. Moet ook zo want die maken attest op dat naar de DIV moet om een BIV vermindering te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                    Ik zit met een vraagje voor de BMW kenners hier.

Een collega van me heeft een nieuwe 335d break gekocht (full option).

Daarbij heeft hij ook het lichtpakket (of hoe heet dat juist bij BMW).

Wat me daarbij opviel is dat zijn nummerplaatverlichting helder wit is, het is net xenon licht.

Welke lampjes zijn dit juist en zouden deze lampjes in een Audi passen?

LEDjes, die hebben verschillende kleuren wit

Comment

Wel verstandig mee omgaan... Ik rij er nog niet mee op de baan dusja.

Maar ik heb al genoeg mogen horen hoe onverantwoord het is dat ik op mijn leeftijd een wagen heb met zoveel PK's. Dus dat zit alleszins in mijn kop geprint, en dit filmpje nog eens. Dan denk ik soms zou ik niet beter de M5 verkopen en een polo kopen ofzo. Maar dat zou ik niet over mijn hart krijgen.
                                      Ik weet wel hoeveel kracht er achter die wagen zit en als ik later iets sneller zou rijden, zou het op circuit zijn of gewoon een beetje sneller rijden als er bijna niemand op de baan is en ik niemand bij me in de wagen heb. Want als je iemand bij je hebt in je wagen, ben je verantwoordelijk voor die persoon. En ik zou het bv niet willen op mijn geweten hebben dat er iemand dood is door mij.
                                      Stel je voor, ik ben 18 en heb mijn vriendin bij me. Ik probeer een beetje "stoer" te doen en rij veel te snel. Rij tegen een boom, mijn vriendin dood en ik licht gewond. Ik denk dat ik er echt kapot zou van zijn en ik er eigenlijk heel lang niet goed zou van zijn. Dus de boodschap is, als er iemand met je meerijdt: Hoffelijk en verstandig rijden.

Sorry dat ik zo laat antwoord Bikefreak! Ik lees uw post nu nog maar pas.

En ik hoop dat anderen op deze manier toch wel weten dat ik geen onverantwoordelijk joch ben.
                                      Ik betwijfel dit wel.

Je zult het wel merken als je zelf 18 bent en rijdt.

Comment

• Vandaag eens meegereden met een 120dA. Vinnig karretje
                                        Was wel niet zo te vinden voor de ophanging en het tractorgeluid, maar de automaat was toch een pak sneller, directer en ja, mss zelfs soepeler dan die van de E... (de E moet echt warm zijn eer 'ie tegoei schakelt ). Had de indruk dat 'ie meer slipte, vandaar dat 'ie mss soepeler schakelde.
                                        Was ook niet meteen onder de indruk van de prestaties, maar echt traag is het natuurlijk niet

Maar 'k zou er zeker content mee zijn

Comment

• hallo.

http://www.marktplaats.nl/index.php?...tml%3Fxref%3D1

iemand?

Comment

Working...
                                          X