Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is een beetje overdreven maar de boodschap komt toch over.
Dank je voor het leren van deze wijze boodschap Fernand! Dan vraagt een mens zich toch af waarom hij dan nog op een autoforum zit als hij toch nooit slimmer als M-Optic zal worden?
Dank je voor het leren van deze wijze boodschap Fernand! Dan vraagt een mens zich toch af waarom hij dan nog op een autoforum zit als hij toch nooit slimmer als M-Optic zal worden?
Je begrijpt het verkeerd.
Maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
M-optic, mijn excuses dat ik je hier in betrok.
Je begrijpt het verkeerd.
Maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
M-optic, mijn excuses dat ik je hier in betrok.
Man jij bent achterlijk, gewoon omdat je 2000 posts meer hebt denk je egt dat je de man bent hé?
Als M-Optic er is het begin een probleem met mijnpost had gehad, dan zou ie toch zelf gereageerd hebben zeker? Zielige No-lifer!
Man jij bent achterlijk, gewoon omdat je 2000 posts meer hebt denk je egt dat je de man bent hé?
Als M-Optic er is het begin een probleem met mijnpost had gehad, dan zou ie toch zelf gereageerd hebben zeker? Zielige No-lifer!
Je hebt gewoon mijn posts helemaal van in het begin verkeerd geïnterpreteerd.
Leg het dan nog eens haarfijn uit want de domme Sakke die niets van echte ///M power weet, heeft je niet door God!
Ik zal in puntjes werken.
Dat is overzichtelijker.
M-optic zegt dat die M3 gemodd is met als doel de Nurburgring.
Jij zegt: 'niet alle "ferme BMW's" zijn gemodd voor de Ring hoor', wat ik overigens een vreemd antwoord vindt aangezien ie dat nergens beweerde.
Ik zeg daarop: 'Dat heeft ie toch nergens beweerd? Ik zou naar M-optic luisteren omdat je een pak kan leren van hem." Dat kan je misschien nog niet weten maar soit. Je kan dus wat leren over wagens en M's aangezien jij op je jongere leeftijd niet de ervaring met die wagens hebt die M-optic wel heeft.
Jij zegt: "ik luister niet blindelings naar....". Je volste recht trouwens.
Waarop ik wat overdreven en een beetje ongpast zeg: "Ik ben er ZEKER van dat M-optic meer ervaring en kennis heeft op het gebied van wagens en M's dan jij ooit in je leven zal vergaren."
Ik zal in puntjes werken.
Dat is overzichtelijker.
M-optic zegt dat die M3 gemodd is met als doel de Nurburgring.
Jij zegt: 'niet alle "ferme BMW's" zijn gemodd voor de Ring hoor', wat ik overigens een vreemd antwoord vindt aangezien ie dat nergens beweerde.
Ik zeg daarop: 'Dat heeft ie toch nergens beweerd? Ik zou naar M-optic luisteren omdat je een pak kan leren van hem." Dat kan je misschien nog niet weten maar soit. Je kan dus wat leren over wagens en M's aangezien jij op je jongere leeftijd niet de ervaring met die wagens hebt die M-optic wel heeft.
Jij zegt: "ik luister niet blindelings naar....". Je volste recht trouwens.
Waarop ik wat overdreven en een beetje ongpast zeg: "Ik ben er ZEKER van dat M-optic meer ervaring en kennis heeft op het gebied van wagens en M's dan jij ooit in je leven zal vergaren."
Het vervolg doet niets terzake.
Nu moet je mij eens zeggen wat je niet snapt.
Ik snapte alles van in het begin, kijk het zit em in de details Volledig mee eens dat ik MOMENTEEL niet zoveel kennis heb als M-Optic, dit kan veranderen.
Ik snapte alles van in het begin, kijk het zit em in de details Volledig mee eens dat ik MOMENTEEL niet zoveel kennis heb als M-Optic, dit kan veranderen.
Ja weet ik wel.
Daarom dat ik ook zeg dat de posts overdreven zijn.
Comment