Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Ik ben er ZEKER van dat M-optic meer ervaring en kennis heeft op het gebied van wagens en M's dan jij ooit in je leven zal vergaren.
    Mij best

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
      Mij best
      Het is een beetje overdreven maar de boodschap komt toch over.

Comment

Het is een beetje overdreven maar de boodschap komt toch over.
        Dank je voor het leren van deze wijze boodschap Fernand! Dan vraagt een mens zich toch af waarom hij dan nog op een autoforum zit als hij toch nooit slimmer als M-Optic zal worden?

Comment

Dank je voor het leren van deze wijze boodschap Fernand! Dan vraagt een mens zich toch af waarom hij dan nog op een autoforum zit als hij toch nooit slimmer als M-Optic zal worden?
          Je begrijpt het verkeerd.
          Maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
          M-optic, mijn excuses dat ik je hier in betrok.

Comment

Je begrijpt het verkeerd.
            Maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
            M-optic, mijn excuses dat ik je hier in betrok.
            Man jij bent achterlijk, gewoon omdat je 2000 posts meer hebt denk je egt dat je de man bent hé?
            Als M-Optic er is het begin een probleem met mijnpost had gehad, dan zou ie toch zelf gereageerd hebben zeker? Zielige No-lifer!

Comment

Man jij bent achterlijk, gewoon omdat je 2000 posts meer hebt denk je egt dat je de man bent hé?
              Als M-Optic er is het begin een probleem met mijnpost had gehad, dan zou ie toch zelf gereageerd hebben zeker? Zielige No-lifer!

Je hebt gewoon mijn posts helemaal van in het begin verkeerd geïnterpreteerd.

Comment

Je hebt gewoon mijn posts helemaal van in het begin verkeerd geïnterpreteerd.
                Leg het dan nog eens haarfijn uit want de domme Sakke die niets van echte ///M power weet, heeft je niet door God!

Comment

Zei ie dat?

En ik zou luisteren naar M-optic.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Ik ben er ZEKER van dat M-optic meer ervaring en kennis heeft op het gebied van wagens en M's dan jij ooit in je leven zal vergaren.
                  Hoe kan je dat nu in godsnaam zeker weten...

Sorry hoor, maar wat een geslijm...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

Leg het dan nog eens haarfijn uit want de domme Sakke die niets van echte ///M power weet, heeft je niet door God!
                    Ik zal in puntjes werken.
                    Dat is overzichtelijker.
                    1. M-optic zegt dat die M3 gemodd is met als doel de Nurburgring.
                    2. Jij zegt: 'niet alle "ferme BMW's" zijn gemodd voor de Ring hoor', wat ik overigens een vreemd antwoord vindt aangezien ie dat nergens beweerde.
                    3. Ik zeg daarop: 'Dat heeft ie toch nergens beweerd? Ik zou naar M-optic luisteren omdat je een pak kan leren van hem." Dat kan je misschien nog niet weten maar soit. Je kan dus wat leren over wagens en M's aangezien jij op je jongere leeftijd niet de ervaring met die wagens hebt die M-optic wel heeft.
                    4. Jij zegt: "ik luister niet blindelings naar....". Je volste recht trouwens.
                    5. Waarop ik wat overdreven en een beetje ongpast zeg: "Ik ben er ZEKER van dat M-optic meer ervaring en kennis heeft op het gebied van wagens en M's dan jij ooit in je leven zal vergaren."
                    6. Het vervolg doet niets terzake.
                    Nu moet je mij eens zeggen wat je niet snapt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Dat heeft niets met geslijm te maken.
                      Nog op je tenen getrapt?

Comment

• Zijn de kinderen weer aan 't stechelen? Sebiet allemaal de hoek in...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Kopen.
                          teveel km's voor mij .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten

Hij wilt een ritje in de Z3M

Comment

Ik zal in puntjes werken.
                              Dat is overzichtelijker.
                              1. M-optic zegt dat die M3 gemodd is met als doel de Nurburgring.
                              2. Jij zegt: 'niet alle "ferme BMW's" zijn gemodd voor de Ring hoor', wat ik overigens een vreemd antwoord vindt aangezien ie dat nergens beweerde.
                              3. Ik zeg daarop: 'Dat heeft ie toch nergens beweerd? Ik zou naar M-optic luisteren omdat je een pak kan leren van hem." Dat kan je misschien nog niet weten maar soit. Je kan dus wat leren over wagens en M's aangezien jij op je jongere leeftijd niet de ervaring met die wagens hebt die M-optic wel heeft.
                              4. Jij zegt: "ik luister niet blindelings naar....". Je volste recht trouwens.
                              5. Waarop ik wat overdreven en een beetje ongpast zeg: "Ik ben er ZEKER van dat M-optic meer ervaring en kennis heeft op het gebied van wagens en M's dan jij ooit in je leven zal vergaren."
                              6. Het vervolg doet niets terzake.
                              Nu moet je mij eens zeggen wat je niet snapt.
                              Ik snapte alles van in het begin, kijk het zit em in de details Volledig mee eens dat ik MOMENTEEL niet zoveel kennis heb als M-Optic, dit kan veranderen.

Comment

Ik snapte alles van in het begin, kijk het zit em in de details Volledig mee eens dat ik MOMENTEEL niet zoveel kennis heb als M-Optic, dit kan veranderen.
                                Ja weet ik wel.
                                Daarom dat ik ook zeg dat de posts overdreven zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Damn, is dat de truc?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                    Jij niet?

Comment

Jij niet?
                                      Iedereen wel denk ik zo

Comment

Ja weet ik wel.
                                        Daarom dat ik ook zeg dat de posts overdreven zijn.
                                        En niet lichtelijk, hoeveel betaalt M-Optic je eigenlijk? Of jullie zijn hele dikke vrienden?

Comment

Iedereen wel denk ik zo
                                          Uiteindelijk interesseert me dat weinig, om eerlijk te zijn.
                                          Zolang je niet zelf het stuur in handen kan nemen...

Comment

Working...
                                          X