Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
    ah ik dacht dat je zoals in de x5 van die comfortzetels kon krijgen
    Nope, enkel vanaf de 5-Reeks.

Comment

• kut met peren

ik moet leren mijn poten van de configurator houden...

een 325d coupé met m-pack, 19" 225M velgen, schuifdak, xenon, pdc, usb + dab & radio professional kost me amper 3000 euro meer dan een 123d coupé naar wens

Comment

• maar ja, het moet ergens stoppen hé, vanaf die 325d is het maar een kleine stap meer naar een ALPINA D3 Biturbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          maar ja, het moet ergens stoppen hé, vanaf die 325d is het maar een kleine stap meer naar een ALPINA D3 Biturbo
          En voor je het weet open je een poll M3 vs. B3.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            En voor je het weet open je een poll M3 vs. B3.
            voila

nah, een 1 coupé will do just fine

Comment

voila

nah, een 1 coupé will do just fine
              True, maar in uw geval durf ik er geen euro op te verwedden.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                True, maar in uw geval durf ik er geen euro op te verwedden.
                ik vraag u da ook ni hé

Comment

• In het topic van Buckzilla zijn nieuwe aanwinst stond iets van verlichte versnellingspook.. Heeft iemand daar foto's van??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Ja maar jammer van de angel eyes...

Comment

kut met peren

ik moet leren mijn poten van de configurator houden...

een 325d coupé met m-pack, 19" 225M velgen, schuifdak, xenon, pdc, usb + dab & radio professional kost me amper 3000 euro meer dan een 123d coupé naar wens
                      Hoe slaagt gij erin van een 123d zo duur te maken en een 325d zo goedkoop?!

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      maar ja, het moet ergens stoppen hé, vanaf die 325d is het maar een kleine stap meer naar een ALPINA D3 Biturbo
                      Dan weet je wat je te doen staat, je zal je kapot ergeren telkens je er één ziet! (2x in heel je leven ofzo, maar kom).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Dan weet je wat je te doen staat, je zal je kapot ergeren telkens je er één ziet! (2x in heel je leven ofzo, maar kom).
                        daarna schat, daarna

eerst een ééndje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          tja, een eend met sportpakket, opendak, heel wat toeters en bellen en packs komt me op 43-44K met de performance dingen die ik wil

een 325d met sportpak en quasi dezelfde opties (xenon, open dak, pdc, radio met dab & usb en zo) komt op 46K

Comment

• De letter 'd' en het woord 'coupe' in dezelfde zin blijft me toch enigszins ergeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                              De letter 'd' en het woord 'coupe' in dezelfde zin blijft me toch enigszins ergeren
                              tja, mij ook, ik heb ook liever een benzine maar 35-40K per jaar afhaspelen met een benzine, nee merci

om dan een touring of een SUV te nemen omdat een diesel daar beter bij past terwijl mijn voorkeur naar coupés uitgaat...

Comment

• Inderdaad. En een diesel gaat ook goed vooruit. Maar ergens blijft het jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                  Inderdaad. En een diesel gaat ook goed vooruit. Maar ergens blijft het jammer
                                  zijt maar zeker dat die dieselkes goed vooruitgaan

Comment

• Weet iemand welk type(nummer/style) velg dit is?

Comment

• kan ik een BMW E46 schuifdak laten naplaatsen eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                        Weet iemand welk type(nummer/style) velg dit is?

Style 6

Comment

• Ik heb een E39 520i als vervangwagen nu. Dat klinkt wel lekker, zo'n 6 in lijn. Maar hij is een beetje lui. Volgens mij is het 150pk, of toch wat minder nu, aangezien zijn leeftijd (ik schat 12j ofzo). Hij heeft 187.000km.

De MINI was gisteren binnen voor onderhoud, maar ze kregen hem niet klaar tegen sluitingstijd, vandaar de vervangwagen (gelukkig gratis, buiten benzine). Die 520 zuipt

Comment

Working...
                                          X