Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooi geste van de garage, de tank vullen met 1 liter
Zal wss 2 liter zijn, maar toch vind ik dat niet kunnen.
Heb jij misschien te strak onderhandeld en hebben ze u nu zo bij uw kl......
(P.S. mijne tank was 3/4 vol , heb er vloermatten bijgekegen en nog zo'n typesleutehanger en dat allemaal zonder vragen)
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Lijkt mij wel interessant.
De meeste bakken van dit type zijn ofwel afgeragd en/of gejohnnyficeerd.
Deze ziet er echter behoorlijk zuiver uit.
Origineel, goed uitgerust, lage kilometerstand en volledige onderhoudsboek.
Die plastic kit vindek egt cheap, origineel of niet. Voor de rest een goede deal percies.
Zal wss 2 liter zijn, maar toch vind ik dat niet kunnen.
Heb jij misschien te strak onderhandeld en hebben ze u nu zo bij uw kl......
(P.S. mijne tank was 3/4 vol , heb er vloermatten bijgekegen en nog zo'n typesleutehanger en dat allemaal zonder vragen)
Ahum...over mijn klo... gesproken: Op het moment dat ik die foto nam, is de wagen NIET afgeleverd, maar wou ik GEEN onnodige krassen in mijn lack hebben VOOR aflevering.
Vandaar dat ik mijn wagen zelf op een degelijke manier bij hun heb mogen wassen en waxen met mijn spullen. De tips om dit te doen kwamen van Wax-it. ( Bert )
Verder kan ik u mededelen dat mijn wagen met VOLLE tank de deur uitgaat, de matten standaard erin liggen, en ik geen type-sleutelhanger nodig heb.
Wat ik wél heb kunnen afdwingen, zijn indrukwekkende korting-cijfers op de totaal-prijs, die de kofferihoud van een touring met sleutelhangers kan vullen
Ok, laten we het nu niet aub niet hebben over mijn tetn
Racing-M
Ps: De dealer was onder de indruk van mijn lamme armen
Comment