Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Facelift of prefacelift?

Normaal gezien is de daglichtfunctie enkel de standlichten, maar dan feller (bij de versies met xenon, geldt voor de '1, '3, '5, '6, '7 en X5, Z4 en X3 weet ik niet). Met de lichtsensor stuurt 'ie uiteraard bij: als 'ie denkt dat 't nodig is, schakelt 'ie uiteraard ook de dimlichten in.

Werkt jullie lichtsensor goed? Staat 'ie niet te gevoelig afgesteld? En tenslotte: als je 't daglicht inschakelt (in 't menu) en daarna de auto overdag start, gaat de interieurverlichting (tellers, dashboard) dan ook aan? In de laatste geval -> ja = lichtsensor stuurt aan op dimlicht, neen = dan is het normaal.

Peizek.

prefacelift. Voor die andere dingen moet ik eens kijken
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Mits wat ont-tuning best iets van te maken.
      Heeft enkele leuke upgrades.
      Jammer dat ie geen sportstoelen heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        http://www.kapaza.be/Autos/BMW/74203...ge_cabrio.html

Mits wat ont-tuning best iets van te maken.
        Heeft enkele leuke upgrades.
        Jammer dat ie geen sportstoelen heeft.
        So much i don't like...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Facelift of prefacelift?

Normaal gezien is de daglichtfunctie enkel de standlichten, maar dan feller (bij de versies met xenon, geldt voor de '1, '3, '5, '6, '7 en X5, Z4 en X3 weet ik niet). Met de lichtsensor stuurt 'ie uiteraard bij: als 'ie denkt dat 't nodig is, schakelt 'ie uiteraard ook de dimlichten in.

Werkt jullie lichtsensor goed? Staat 'ie niet te gevoelig afgesteld? En tenslotte: als je 't daglicht inschakelt (in 't menu) en daarna de auto overdag start, gaat de interieurverlichting (tellers, dashboard) dan ook aan? In de laatste geval -> ja = lichtsensor stuurt aan op dimlicht, neen = dan is het normaal.

Peizek.
          Bij mij staat dagrijlicht aan en dat betekent dat het dimlicht continue brand. Dashboardverlichting brand ook. Het mooie is wel dat, zodra je de auto ontgrendelt, de angeleyes gaan branden. Bij het stoppen van de motor en afleggen van het contact gaan de lichten automatisch weer uit. Je moet er dus nooit aankomen.

Om alleen met de angeleyes te rijden, kun je niet anders dan de lichtschakelaar handmatig op stadslichten te zetten. Je moet ze dan ook iedere keer weer handmatig uitzetten als je de auto stillegt. Ik denk dat ik - als het weer wat beter wordt richting voorjaar/zomer - het dagrijlicht weer uitzet via de i-drive.

Met dagrijlicht uit en de schakelaar op automatisch is mijn ervaring dat het dimlicht pas laat automatisch gaat branden. Het moet dan al vrij donker zijn voor ze aanspringen. Bij donker regenweer heb je dan toch weer de neiging om ze dan maar handmatig aan te zetten.

Gr. Mila
          2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
            Bij mij staat dagrijlicht aan en dat betekent dat het dimlicht continue brand. Dashboardverlichting brand ook. Het mooie is wel dat, zodra je de auto ontgrendelt, de angeleyes gaan branden. Bij het stoppen van de motor en afleggen van het contact gaan de lichten automatisch weer uit. Je moet er dus nooit aankomen.

Om alleen met de angeleyes te rijden, kun je niet anders dan de lichtschakelaar handmatig op stadslichten te zetten. Je moet ze dan ook iedere keer weer handmatig uitzetten als je de auto stillegt. Ik denk dat ik - als het weer wat beter wordt richting voorjaar/zomer - het dagrijlicht weer uitzet via de i-drive.

Met dagrijlicht uit en de schakelaar op automatisch is mijn ervaring dat het dimlicht pas laat automatisch gaat branden. Het moet dan al vrij donker zijn voor ze aanspringen. Bij donker regenweer heb je dan toch weer de neiging om ze dan maar handmatig aan te zetten.

Gr. Mila
            ik snap iets niet bij onze E60... die follow-me-home functie werkt precies niet 't is toch de bedoeling als je de wagen vergrendeld dat je stand -of dimlichten nog een bepaalde tijd blijven branden (tijd kan je instellen), niet? da gebeurt niet

de lichtsensor werkt bij ons wel behoorlijk, springt vrij vlug aan, soms zelfs te vlug
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
              ik snap iets niet bij onze E60... die follow-me-home functie werkt precies niet 't is toch de bedoeling als je de wagen vergrendeld dat je stand -of dimlichten nog een bepaalde tijd blijven branden (tijd kan je instellen), niet? da gebeurt niet

de lichtsensor werkt bij ons wel behoorlijk, springt vrij vlug aan, soms zelfs te vlug
              De gevoeligdheid van je lichtsensor kan je ook instellen via Idrive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                De gevoeligdheid van je lichtsensor kan je ook instellen via Idrive.
                ja? toch nog niet gevonden hoor (in het menu licht ja )
                2015 BMW F11 520dA

Comment

Geilheid³ Ik wil dat, zou perfect zijn als eerste auto!

Comment

• Ik wil dat ook, ideaal als auto om te leren driften, als ie niet te duur weg gaat.

Comment

Bij die van mij ( E60 - 2008 )moet je voor je uitstapt even je groot-licht aan-uit zetten. Dan werkt dat wel. De gewenste tijd kan je in het menu instellen. Staat standaard op 40 seconden ingesteld.

Btw, en voor de Ipod'ers onder ons: iPod werkt als een zonnetje zonder speciale kabels. Gewoon de standaard meegeleverde USB-kabel van je Ipod erin en klaar is kees.

Racing-M

Comment

om follow-me-home functie te activeren moet je eerst sleutel uit het contact nemen en dan eens aan de grootlichtenschakelaar (phares) trekken. Dan branden die bij ons 60s (kan je instellen).
                        BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Deze stond vandaag bij Meerschman (en ook nog een X5 in precies dezelfde uitvoering)

BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                            Bij die van mij ( E60 - 2008 )moet je voor je uitstapt even je groot-licht aan-uit zetten. Dan werkt dat wel. De gewenste tijd kan je in het menu instellen. Staat standaard op 40 seconden ingesteld.

Btw, en voor de Ipod'ers onder ons: iPod werkt als een zonnetje zonder speciale kabels. Gewoon de standaard meegeleverde USB-kabel van je Ipod erin en klaar is kees.

Racing-M
                            Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                            om follow-me-home functie te activeren moet je eerst sleutel uit het contact nemen en dan eens aan de grootlichtenschakelaar (phares) trekken. Dan branden die bij ons 60s (kan je instellen).
                            aha! ok, merci, zal ik volgende week eens testen
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Comment

• Stevige prijs ook wel voor die km's

BTW die bars op die E39 bij die stretched 7 zijn zeker als extra "stootlijst"
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Leuke advertentie om is door te lezen.
                                  Volgens mij komt dat alleen nooit door de keuring.

Comment

• Weet er iemand of je achteraf nog het rokerspakket bakje met stekker kan plaatsen in het niet-rokerspakket bakje?

Comment

Vet

Comment

Working...
                                      X