Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorige week een reclame van BMW in de bus gekregen voor een Vero Bleutooth hands-free car kit voor 67 EUR. Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ben ook benieuwd als dat goed zou werken Zou anders op de presentatie van 1Reeks Cabrio zo een aanschaffen,maar welke gsm toestellen zouden er op passen waar moet dat geplaatst wordenenz.
Ik raad het Navi (Pro) echt niet aan, stuurt mij altijd compleet anders dan een Mio of TomTom, maar dan anders in de zin van verkeerd of langere stukken en plots van en op een autostrade. Tevens staan bij de navi's overal 'snelste' route in.
Ik raad het Navi (Pro) echt niet aan, stuurt mij altijd compleet anders dan een Mio of TomTom, maar dan anders in de zin van verkeerd of langere stukken en plots van en op een autostrade. Tevens staan bij de navi's overal 'snelste' route in.
true, 'k heb dit ook al ondervonden en ja, er zit de nieuwste kaart in (200 en de nieuwste software van de i-drive...
Comment