Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
    Vandaag een vorige drie reeks gezien met M6 velgen.

Langs de ene kant bijzonder geslaagd (mooi zicht) langs de andere kant totaal not done.

Weet nog steeds niet goed wat er van te vinden...
    Toevallig e46 zilverkleurige compact? Want zoeen komt ook bij ons naart school. Is wel lelijk moek zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Het gaat me over het model van de stoel.

De kopsteunen die een stukje in de stoelen zakken en de rug die in het midden kantelbaar is.
      'k heb eens gekeken op realoem en het lijken mij 'contour'-zetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
        Vandaag een vorige drie reeks gezien met M6 velgen.

Langs de ene kant bijzonder geslaagd (mooi zicht) langs de andere kant totaal not done.

Weet nog steeds niet goed wat er van te vinden...

hier in Heule rijd er ook een E46 berline rond(zwart exterieur) met de M6 velgen ...
        is nie mis hoor

maar je begint die velgen meer en meer te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
          Toevallig e46 zilverkleurige compact? Want zoeen komt ook bij ons naart school. Is wel lelijk moek zeggen
          Neen een donkerblauwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            hier in Heule rijd er ook een E46 berline rond(zwart exterieur) met de M6 velgen ...
            is nie mis hoor

maar je begint die velgen meer en meer te zien
            Op de 1 reeks zijn ze echt mooi!

Comment

• Enorm vette kar IMO. Dat dubbel pijpje staat 'm prachtig, en de motor is simpelweg fantastisch.

Droomkar! (maar eerder andere kleur)

Comment

• en ik vind die blackline achterlichten echt een must op zo'n bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  en ik vind die blackline achterlichten echt een must op zo'n bak.
                  Fo' sho'!

Ik heb nog een configje in men pb staan...sec..

Deze kleur met andere velgen en blackline!

Comment

• fak ja, vette kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Nu ... ik zou dat ook niet willen, nu kan ik tenminste aan de dashboardverlichting zien wanneer de dimlichten ontstoken worden. Vind je dat niet vervelend?
                      Nee, bij mij brandt het dimlicht immers continue, dus logisch dat ook de dashboardverlichting brand.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik begrijp het. Bij de facelift zullen de limousine en de touring ook wel aangepast worden aan de huisstijl ('1 facelift, '5 facelift, '3 coupé/cabrio, ...).
                      Ik denk het ook. 'Dat is zeker, omdat je nog een pre-facelift hebt' klinkt alsof ie al jaren oud is... Is net 6 mnd, maar idd pre-facelift...

Tnx voor de reply, gTa

Gr. Mila
                      2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Een V8 is evil en een V8 diesel is nog erger. Reden genoeg voor het Duitse BMW en Mercedes om in het kader van “schone diesels” de V8-varianten te schrappen uit het assortiment. Ja mensen, het gaat nu echt hard… Om verbruik en Co2 uitstoot te verminderen wil men zich richten op de zescilinder dieselmotoren. Zeg dus maar daaag tegen je G320 CDi en je 745d (via auto-motor-und-sport).

BRON: autoblog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Een V8 is evil en een V8 diesel is nog erger. Reden genoeg voor het Duitse BMW en Mercedes om in het kader van “schone diesels” de V8-varianten te schrappen uit het assortiment. Ja mensen, het gaat nu echt hard… Om verbruik en Co2 uitstoot te verminderen wil men zich richten op de zescilinder dieselmotoren. Zeg dus maar daaag tegen je G320 CDi en je 745d (via auto-motor-und-sport).

BRON: autoblog

Sinds wanneer is een 320CDI een V8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ik heb in de EuroShop zwart vinyl zetelhoezen gekocht met een zacht binnenkantje (om het leder niet te beschadigen), met dezelfde bedoeling, of eerder om zorgeloos in die lemon lederen zetels te kunnen zitten als ik net in een steengroeve ben wezen mountainbiken, ofzo. Werkt perfect, en kostte me zo'n 8 EUR per stuk, dacht ik. Screw see-thru.
                            Zwart, ik HAAT zwart
                            Dan maar verder zoeken...

Toch bedankt.

Racing-M

Comment

• Ze hadden er ook met 'n tijger- of zebra-motiefje. Of van die sets met deels 'n kleur in, en dan het keigeile opschrift "Sport" en zo.

Ik ging voor zwart, dan.

Comment

• Nog es zitten spelen voor de opvolger

BMW 325d Karmesinrot met M-sportpakket met styling 225M

verdere opties

electronische klimaatregeling
                                schuifdak
                                radio professional met usb & dab
                                pdc achteraan
                                xenon (standaard)

46500 euro, mits een leuke korting en zonder btw: best haalbaar

Comment

• de inleglijstjes zie ik wel zo graag ni dus daar zal ik wss wel Individual moeten gaan shoppen om pianolak te krijgen... misschien kan ik wel de hoogglans zwart krijgen via de garage die ze na levering plaatsen....

vraag me wel af of de 325d een serieuze meerwaarde geeft tov de 320d met 177pk

Comment

• op foto is het rood wel maar wa flets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      de inleglijstjes zie ik wel zo graag ni dus daar zal ik wss wel Individual moeten gaan shoppen om pianolak te krijgen... misschien kan ik wel de hoogglans zwart krijgen via de garage die ze na levering plaatsen....

vraag me wel af of de 325d een serieuze meerwaarde geeft tov de 320d met 177pk
                                      Dichtgeknepen 3 liter 6-cilinder vs een 2 liter 4-cilinder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Dichtgeknepen 3 liter 6-cilinder vs een 2 liter 4-cilinder?
                                        hoe ze technisch inéénzitten weet ik wel

vraag me gewoon af of het dag en nacht verschil is qua loopcultuur, rijgedrag (zwaardere motor in de neus) en eigenlijk maar een minimum aan pk's extra (20)

Comment

Working...
                                        X