Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHet gaat me over het model van de stoel.
De kopsteunen die een stukje in de stoelen zakken en de rug die in het midden kantelbaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenVandaag een vorige drie reeks gezien met M6 velgen.
Langs de ene kant bijzonder geslaagd (mooi zicht) langs de andere kant totaal not done.
Weet nog steeds niet goed wat er van te vinden...
hier in Heule rijd er ook een E46 berline rond(zwart exterieur) met de M6 velgen ...
is nie mis hoor
maar je begint die velgen meer en meer te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenToevallig e46 zilverkleurige compact? Want zoeen komt ook bij ons naart school. Is wel lelijk moek zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhier in Heule rijd er ook een E46 berline rond(zwart exterieur) met de M6 velgen ...
is nie mis hoor
maar je begint die velgen meer en meer te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenen ik vind die blackline achterlichten echt een must op zo'n bak.
Ik heb nog een configje in men pb staan...sec..
Deze kleur met andere velgen en blackline!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNu ... ik zou dat ook niet willen, nu kan ik tenminste aan de dashboardverlichting zien wanneer de dimlichten ontstoken worden. Vind je dat niet vervelend?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk begrijp het. Bij de facelift zullen de limousine en de touring ook wel aangepast worden aan de huisstijl ('1 facelift, '5 facelift, '3 coupé/cabrio, ...).
Tnx voor de reply, gTa
Gr. Mila
Comment
-
Een V8 is evil en een V8 diesel is nog erger. Reden genoeg voor het Duitse BMW en Mercedes om in het kader van “schone diesels” de V8-varianten te schrappen uit het assortiment. Ja mensen, het gaat nu echt hard… Om verbruik en Co2 uitstoot te verminderen wil men zich richten op de zescilinder dieselmotoren. Zeg dus maar daaag tegen je G320 CDi en je 745d (via auto-motor-und-sport).
BRON: autoblog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenEen V8 is evil en een V8 diesel is nog erger. Reden genoeg voor het Duitse BMW en Mercedes om in het kader van “schone diesels” de V8-varianten te schrappen uit het assortiment. Ja mensen, het gaat nu echt hard… Om verbruik en Co2 uitstoot te verminderen wil men zich richten op de zescilinder dieselmotoren. Zeg dus maar daaag tegen je G320 CDi en je 745d (via auto-motor-und-sport).
BRON: autoblog
Sinds wanneer is een 320CDI een V8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb in de EuroShop zwart vinyl zetelhoezen gekocht met een zacht binnenkantje (om het leder niet te beschadigen), met dezelfde bedoeling, of eerder om zorgeloos in die lemon lederen zetels te kunnen zitten als ik net in een steengroeve ben wezen mountainbiken, ofzo.Werkt perfect, en kostte me zo'n 8 EUR per stuk, dacht ik. Screw see-thru.
Dan maar verder zoeken...
Toch bedankt.
Racing-M
Comment
-
Nog es zitten spelen voor de opvolger
BMW 325d Karmesinrot met M-sportpakket met styling 225M
verdere opties
electronische klimaatregeling
schuifdak
radio professional met usb & dab
pdc achteraan
xenon (standaard)
46500 euro, mits een leuke korting en zonder btw: best haalbaar
Comment
-
de inleglijstjes zie ik wel zo graag ni dus daar zal ik wss wel Individual moeten gaan shoppen om pianolak te krijgen... misschien kan ik wel de hoogglans zwart krijgen via de garage die ze na levering plaatsen....
vraag me wel af of de 325d een serieuze meerwaarde geeft tov de 320d met 177pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtende inleglijstjes zie ik wel zo graag ni dus daar zal ik wss wel Individual moeten gaan shoppen om pianolak te krijgen... misschien kan ik wel de hoogglans zwart krijgen via de garage die ze na levering plaatsen....
vraag me wel af of de 325d een serieuze meerwaarde geeft tov de 320d met 177pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDichtgeknepen 3 liter 6-cilinder vs een 2 liter 4-cilinder?
vraag me gewoon af of het dag en nacht verschil is qua loopcultuur, rijgedrag (zwaardere motor in de neus) en eigenlijk maar een minimum aan pk's extra (20)
Comment
Comment