Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat houdt het lichtpakket op de BMW e92 juist in?
enkel de ledjes aan de klinken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenVoetlampen, sfeer verlichting op de deuren voor en achteraan, achter de klinken buiten en BINNEN ook, extra ledjes achteraan plafond. Aanrader.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZit er standaard geen alarm op een e60 of e92 520d ?
Grtz,
R-M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenVoetlampen, sfeer verlichting op de deuren voor en achteraan, achter de klinken buiten en BINNEN ook, extra ledjes achteraan plafond. Aanrader.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenOp de E60 520d geen standaard alarm. Ik heb deze ook niet als optie gekozen. Voor een beetje meer centen kan je meer krijgen dan een loeiende koe waar niemand van wakker ligt.
Grtz,
R-M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMaar is dat geen must voor de verzekering?
Grtz,
R_M
Comment
-
ik zoek hulp
Hallo BMW-lovers,
ik ben al een hele tijd opzoek naar voertuigen in bepaalde kleuren.Heb ondertussen al contact gehad met BMW Belgïe en Duitsland maar die kunnen me niet meer verder helpen.
Ik zoek BMW's ,eender welk type,in één van de volgende drie kleuren en ik hoop dan dat ik ze bij jullie of de eigenaars eens kan komen bekijken in daglicht om zo mijn keuze te maken over mijn nieuwe kleur.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De Kleuren zijn:
navaraviolet,technoviolet en moraröt 2
Met vriendelijke groeten,Foexie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
een gewone 3 is zoveel knapper. De kleur heeft wel iets, misschien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenGeen probleem. Ik heb dat eerst aan de makelaar gevraagd. De beveiliging zonder die loeier is voldoende in deze prijsklasse.
Grtz,
R_M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
een gewone 3 is zoveel knapper. De kleur heeft wel iets, misschien.
Comment
Comment