Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Groot gelijk, de E46 is tijdloos!
    320d?
    Jep, 320d full option op opendak en vol leder na...

Comment

• Klopt het dat er binnenkort op de keuring ook dynotest gedaan wordt of vergis ik mij?

Comment

• Wat houdt het lichtpakket op de BMW e92 juist in?
        enkel de ledjes aan de klinken?

Comment

• Zit er standaard geen alarm op een e60 of e92 520d ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Wat houdt het lichtpakket op de BMW e92 juist in?
            enkel de ledjes aan de klinken?
            Voetlampen, sfeer verlichting op de deuren voor en achteraan, achter de klinken buiten en BINNEN ook, extra ledjes achteraan plafond. Aanrader.

Comment

• Is er een kans dat BMW (eventueel BMW Performance) een sper gaat aanbieden op de E90-E91-E92-E93 335i? Heb gehoord dat het onmogelijk is er eentje aftermarket te plaatsen

Comment

• Heb al iets gevonden, Hartge heeft er een op de S3-3.5. Zou deze voor een gewone 335i beschikbaar zijn?

Rear Axle LSD Conversion Kit
                Application : 335i, 335d
                Installation cost : £425.10
                Parts cost : £947.69

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                  Voetlampen, sfeer verlichting op de deuren voor en achteraan, achter de klinken buiten en BINNEN ook, extra ledjes achteraan plafond. Aanrader.
                  merci,lijkt idd een leuke optie.

Comment

• Jep op de mijne heeft het met de M5 spiegels zelfs verlichting in de spiegels onderaan. Telkens snachts ik de auto ontsluit heb ik nog altijd het wouw gevoel doordat ze zo fel schijnen op de deuren. Vooral snachts is het een stuk aangenamer rijden. Gezelliger.

Comment

• Heb ik ook op mijn coupé, zou het nooit zelf genomen hebben, maar het zat in een packet. Ben wel tevreden dat ik het heb, is echt plezant/gezellig.

Comment

Zit er standaard geen alarm op een e60 of e92 520d ?
                        Op de E60 520d geen standaard alarm. Ik heb deze ook niet als optie gekozen. Voor een beetje meer centen kan je meer krijgen dan een loeiende koe waar niemand van wakker ligt.

Grtz,
                        R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                          Dit is een must...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                            Op de E60 520d geen standaard alarm. Ik heb deze ook niet als optie gekozen. Voor een beetje meer centen kan je meer krijgen dan een loeiende koe waar niemand van wakker ligt.

Grtz,
                            R-M
                            Maar is dat geen must voor de verzekering?

Comment

• Hoogstwaarschijnlijk wel. Voor de zekerheid effe je makelaar raadplegen.
                              Last edited by ; 12/04/2008, 13:10.

Comment

Maar is dat geen must voor de verzekering?
                                Geen probleem. Ik heb dat eerst aan de makelaar gevraagd. De beveiliging zonder die loeier is voldoende in deze prijsklasse.

Grtz,

R_M

Comment

• ik zoek hulp

Hallo BMW-lovers,

ik ben al een hele tijd opzoek naar voertuigen in bepaalde kleuren.Heb ondertussen al contact gehad met BMW Belgïe en Duitsland maar die kunnen me niet meer verder helpen.

Ik zoek BMW's ,eender welk type,in één van de volgende drie kleuren en ik hoop dan dat ik ze bij jullie of de eigenaars eens kan komen bekijken in daglicht om zo mijn keuze te maken over mijn nieuwe kleur.
                                  Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

De Kleuren zijn:
                                  navaraviolet,technoviolet en moraröt 2

Met vriendelijke groeten,Foexie

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

een gewone 3 is zoveel knapper. De kleur heeft wel iets, misschien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                                        Geen probleem. Ik heb dat eerst aan de makelaar gevraagd. De beveiliging zonder die loeier is voldoende in deze prijsklasse.

Grtz,

R_M
                                        Voor een omnium ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

een gewone 3 is zoveel knapper. De kleur heeft wel iets, misschien.
                                          idd E46 compact is de lelijkste BMW ooit gemaakt.

Comment

Working...
                                          X