Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• e46 compact met m-pack is om van te smullen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      e46 compact met m-pack is om van te smullen.
      jup, maar niet in bovenstaande, individual of niet, kleur

E46-compact = realistische droomwagen voor mij
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Zwarte E46 compact, 325ti met M-pack.

Absoluute droomkar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viggen100 Bekijk Berichten
          Bedankt voor je reactie, ik ben evenwel zeker dat de wagen in de showroom geen rokerspakket heeft, en wel om 3 redenen:
          1) er zit geen sigarenaansteker onder de klep, maar wel een groter bakje
          2) op de optielijst staat de code z50 'niet-rokerspakket'
          3) vanachter is er geen asbakje

De verkoper dacht dat dit te maken heeft omdat het een Limited Edition Style is of zo, en dat anders het zonder klep was geweest. Ik heb eigenlijk nog nooit een 3 zonder klep gezien , maar zou het toch jammer vinden als ik de wagen zou bestellen met z50 voor groter opbergvakje, maar dan toch een wagen zou krijgen zonder klep.

gTa, je bent bedankt voor de link naar het technisch diagram

Nog iemand die een licht kan werpen op deze zaak?? Ik zou dit ten zeerste op prijs stellen. Hier moet toch iemand zijn die een wagen heeft zonder rokerspakket...
          Mijne 3 zonder rokerspakket heeft een opbergvak mèt klep.
          Achteraan is er wel een open opbergvakje (in middenconsole).
          Last edited by ; 12/04/2008, 17:12. Reden: nog vergeten te vermelden

Comment

• Hmm, zal je denk ik ook hier niet snel vinden,..heel speciale kleuren.

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=35685573

Ma fak

Comment

• heftig

Comment

• Dat met een diesel badge is vet

Comment

• Hebben ze die in Bornem ook niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Voor een omnium ook?
                      Uiteraard.

Grtz,

R-M

Comment

• Kent iemand een BMW verdeler die een 320d e92 coupé met M pack in zijn showroom heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Kent iemand een BMW verdeler die een 320d e92 coupé met M pack in zijn showroom heeft?
                          Smets in lier, vorige maand toch alleszins. Ik dacht een zwarte maar ben niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door foexie Bekijk Berichten
                            Hallo BMW-lovers,

ik ben al een hele tijd opzoek naar voertuigen in bepaalde kleuren.Heb ondertussen al contact gehad met BMW Belgïe en Duitsland maar die kunnen me niet meer verder helpen.

Ik zoek BMW's ,eender welk type,in één van de volgende drie kleuren en ik hoop dan dat ik ze bij jullie of de eigenaars eens kan komen bekijken in daglicht om zo mijn keuze te maken over mijn nieuwe kleur.
                            Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

De Kleuren zijn:
                            navaraviolet,technoviolet en moraröt 2

Met vriendelijke groeten,Foexie
                            Hoi.

Je staat voor 'n probleem, want je haalt daar zéér zeldzame kleuren aan. Althans, toch navara en mora.

Technoviolet vind je nog "relatief veel" (op E36 of E34), maar dan nog zal 't zeker hier in België pokkemoeilijk zijn om er eentje te prikken, ik ken alvast niemand die er nu nog eentje heeft.

Navara-violet is een kleur die (als ik me niet vergis, 'k ben hier van buiten bezig) op de E38 '7 geleverd is geweest, en die tint heeft zo goed als niet verkocht. Geen misse kleur, vind ik persoonlijk.

Mora metallic is een kleur die nog een béétje verkocht, weliswaar via Individual altijd, maar toch. Ik heb zelf al enkele mora metallic karren gezien, waaronder nog niet zo heel lang geleden een mora metallic Alpina E46 B3s coupé, aan de Nordschleife.

Om er hier in België te vinden ... gaat ge héél veel chance moeten hebben. Ik denk dat je bereid zal moeten zijn om naar Duitsland te karren... Ik heb wel nog enkele catalogi waarin die kleuren staan, maar dat is niet hetzelfde als live op 'n auto. Succes!

Edit :
                            - techno is niet zo'n fel paars, best nog "aanvaardbare" kleur
                            - mora is véél roder dan blauw, echt eerder een warme tint
                            - navara is eerder oud van kleur, helemaal niet zo sportief
                            - kijk ook 'es voor "veilchenblau" en "daytona-violet", als je op paars verlekkerd bent...
                            - ook "madeiraschwarz metallic" heeft een paarse tint, da's eerder zwart met een paarse schijn in (zoals carbonschwarz dat is met blauw)
                            Last edited by ; 14/04/2008, 17:53.

Comment

• techno violet metallic

Comment

• Hé, ik zie hier net dat navaraviolet een tint is die eerst is naar boven gekomen in 't BMW Motorrad gamma!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door foexie Bekijk Berichten
                                  Hallo BMW-lovers,

ik ben al een hele tijd opzoek naar voertuigen in bepaalde kleuren.Heb ondertussen al contact gehad met BMW Belgïe en Duitsland maar die kunnen me niet meer verder helpen.

Ik zoek BMW's ,eender welk type,in één van de volgende drie kleuren en ik hoop dan dat ik ze bij jullie of de eigenaars eens kan komen bekijken in daglicht om zo mijn keuze te maken over mijn nieuwe kleur.
                                  Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

De Kleuren zijn:
                                  navaraviolet,technoviolet en moraröt 2

Met vriendelijke groeten,Foexie
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Hoi.

Je staat voor 'n probleem, want je haalt daar zéér zeldzame kleuren aan. Althans, toch navara en mora.

Technoviolet vind je nog "relatief veel" (op E36 of E34), maar dan nog zal 't zeker hier in België pokkemoeilijk zijn om er eentje te prikken, ik ken alvast niemand die er nu nog eentje heeft.

Navara-violet is een kleur die (als ik me niet vergis, 'k ben hier van buiten bezig) op de E38 '7 geleverd is geweest, en die tint heeft zo goed als niet verkocht. Geen misse kleur, vind ik persoonlijk.

Mora metallic is een kleur die nog een béétje verkocht, weliswaar via Individual altijd, maar toch. Ik heb zelf al enkele mora metallic karren gezien, waaronder nog niet zo heel lang geleden een mora metallic Alpina E46 B3s coupé, aan de Nordschleife.

Om er hier in België te vinden ... gaat ge héél veel chance moeten hebben. Ik denk dat je bereid zal moeten zijn om naar Duitsland te karren... Ik heb wel nog enkele catalogi waarin die kleuren staan, maar dat is niet hetzelfde als live op 'n auto. Succes!

Edit :
                                  - techno is niet zo'n fel paars, best nog "aanvaardbare" kleur
                                  - mora is véél roder dan blauw, echt eerder een warme tint
                                  - navara is eerder oud van kleur, helemaal niet zo sportief
                                  - kijk ook 'es voor "veilchenblau", als je op paars verlekkerd bent...

Welke mora is degene die ik postte?

Comment

• De e36 m3 cabriolet die tdi 001 verkoopt, is dat geen technoviolet?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Nog navara.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        De e36 m3 cabriolet die tdi 001 verkoopt, is dat geen technoviolet?

jep, kdacht van wel
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                        X