Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Persoonlijk vind ik zo'n E60 niets voor zo'n jonge gast als u. Ik zou sowieso voor de sportievere E92 kiezen.
    Nemo is bovenal een sjaloekie. Dat "jonge gast" zijn, weegt minder door.
    Sjaloekie's rijden nu eenmaal graag met grote prestigieuze wagens.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      vooroordelen
      m'n voorkeur gaat ook naar e92 maar levertijden é
      Ik weet nochtans een prachtige E92 staan die onmiddellijk beschikbaar is...

Waarom hebt ge uwe 1 dan zo snel verkocht?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
        Ter compensatie van...
        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

Hoe groter hoe duurder,Mijn 1 serie was in de ogen van sjaloeki's maar een budget BMW terwijl die nieuw rond de 43 000 € kostte .

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik weet nochtans een prachtige E92 staan die onmiddellijk beschikbaar is...

Waarom hebt ge uwe 1 dan zo snel verkocht?
          Zo snel,6 maanden ofzo
          Ik wil geen benzine meer en moet zeker navi prof hebben anders is je wagen echt niet duur,kwam hem gisteren nog tegen op één of andere verkoopsite.

Comment

Ter compensatie van...
            nog een groter ding .

Comment

Link?

alstublieft

Comment

Ik mis er enkel getinte ruiten op
                Is voor de rest zeer goed uitgerust zelfs comforttoegang en teleservices,..,
                Die kan je later nog erop plaatsen. Wij waren ook eerst gestuit op een soortgelijke, maar met de gedachte van: ruiten tinten kan later nog gebeuren, voor het prijsvoordeel moet je het niet laten...

Wat is de motorisatie (geen 520d zo te zien) en prijs, km's?
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Hoe groter hoe duurder,Mijn 1 serie was in de ogen van sjaloeki's maar een budget BMW terwijl die nieuw rond de 43 000 € kostte
                  Doe zoals de rest: koop een tweedehandse Benz. Een SL of zo.

43.000 € voor een 120i is wel belachelijk veel geld. Voor dat geld had ik een 325i gekocht met redelijk wat opties. Of een Z4 2.5i.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Die kan je later nog erop plaatsen. Wij waren ook eerst gestuit op een soortgelijke, maar met de gedachte van: ruiten tinten kan later nog gebeuren, voor het prijsvoordeel moet je het niet laten...

Wat is de motorisatie (geen 520d zo te zien) en prijs, km's?
                    525d 42 000 € dacht ik
                    30 000km's 06/06

Comment

• Als iemand dus een 320d e92 liefst met M pack bij één of andere verdeleren in de showroom of stock weet staan.
                      Laat me het weten

vereiste :
                      M ophanging
                      Navi prof
                      hifi luidsprekers minimaal
                      lederen sportzetels
                      usb aansluiting

Comment

• Zo'n 525dA is een schitterende wagen, maar mist de nodige punch. Mijn vader heeft ook zo'n 525dA en is beduidend trager dan onze 530dA. Hij heeft de wagen dan ook laten tunen...
                        OO 00 OO

Comment

Zo'n 525dA is een schitterende wagen, maar mist de nodige punch. Mijn vader heeft ook zo'n 525dA en is beduidend trager dan onze 530dA. Hij heeft de wagen dan ook laten tunen...
                          de nieuwe 520d moet naar het schijnt ong. evensnel zijn.
                          Maar dat is allemaal snel genoeg voor mij voor wat rond te rijden in Antwerpen en als ik sneller wil gaan dan fix ik me wel eventjes de 997 turbo of F430 .

Comment

• Nemo, check Audi-topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              Gemakkelijk, dan hoef ik geen BMW-meeting te organiseren dit jaar. We gaan gewoon allemaal naar die BIMMERBOARD DAY 2008...
                              OO 00 OO

Comment

• Vandaag bij ons in het dorp: welke 1-serie is dit? AC Schnitzer tuning?

En van de lokale kantoorartikelen boer:

Sorry voor de slechte gsm kwaliteit, maar had niks anders bij me
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Die 1serie is er ééntje met M pack en gewoon ACS uitlaat + Dakspoiler.
                                  dus geen echte ACS1

dit is een echte,ik weet er eentje rondrijden in Antwerpen,eigenaar voelt zich de man met z'n ACS .

Comment

Persoonlijk vind ik zo'n E60 niets voor zo'n jonge gast als u. Ik zou sowieso voor de sportievere E92 kiezen.
                                    Bwa, mijn mening, dus eentje van een 51 jarige, is dat je in een E60, geconfigureerd in de 'juiste' combinaties , bijna voor iedereen geschikt is. Uitgezonderd dat lelijk wijf next door, maar soit
                                    Speciaal voor haar parkeer ik mijn E60 scheef en schots :

Last edited by ; 14/04/2008, 20:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                                      Bwa, mijn mening, dus eentje van een 52 jarige, is dat je in een E60, geconfigureerd in de 'juiste' combinaties , bijna voor iedereen geschikt is. Uitgezonderd dat lelijk wijf next door, maar soit
                                      Speciaal voor haar parkeer ik mijn E60 scheef en schots :

Hehe een tweelingszus voor die van ons:

Wat heb je er van motor insteken? Heb je geen topic van de jouwe?

Trouwens heel mooie foto. Zou ook nog wat nieuwe kiekjes moeten nemen
                                      Last edited by B3noît; 14/04/2008, 21:04.
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                        Hehe een tweelingszus voor die van ons:

Wat heb je er van motor insteken? Heb je geen topic van de jouwe?

Trouwens heel mooie foto. Zou ook nog wat nieuwe kiekjes moeten nemen
                                        Is een 520d, gezien ik het vertik om mij steeds weer te laten strippen door vadertje staat
                                        Vind deze genoeg punch hebben om er toch rijplezier aan te hebben, en gezien mijn leeftijd, heb ik het allemaal wel gezien wat betreft zware motoren
                                        Nee, nog geen tijd gevonden om een foto-shoot te houden en deze hier te droppen, ga daar eens werk van maken. Foto was trouwens getrokken met mijn gsm.

Grtz,

R-M
                                        Last edited by ; 14/04/2008, 21:43.

Comment

• Schoon oud bakske ...

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                          X