Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moest ik een E60 met M-Sportpakket kopen zou ik ook voor die 19'ers M172 gaan. Op de E61 zijn deze velgen niet te verkrijgen af fabriek. Alle E61's die je met deze velgen ziet rijden zijn nageplaatst...
Zonder het M-Sportpakket vind ik nog steeds onze velgen het knapste, nl styling 124...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik vind die 172M's er soms een beetje over. Mijn vader (55) zie ik nog niet zo snel rijden in een funfer met deze velgen. Mocht er binnekort een E60 aangekocht worden dan zal het eerder het M-pack met de andere M-velgen worden, ik weet zo snel het type niet.
Ik vind die 172M's er soms een beetje over. Mijn vader (55) zie ik nog niet zo snel rijden in een funfer met deze velgen. Mocht er binnekort een E60 aangekocht worden dan zal het eerder het M-pack met de andere M-velgen worden, ik weet zo snel het type niet.
Hollanders...
Wat precies aan je vader past niet bij die 172M'ers?
Is een 520d, gezien ik het vertik om mij steeds weer te laten strippen door vadertje staat
Vind deze genoeg punch hebben om er toch rijplezier aan te hebben, en gezien mijn leeftijd, heb ik het allemaal wel gezien wat betreft zware motoren
Nee, nog geen tijd gevonden om een foto-shoot te houden en deze hier te droppen, ga daar eens werk van maken. Foto was trouwens getrokken met mijn gsm.
Grtz,
R-M
GROOT GELIJK !!! Mocht ik terug van SUV naar Berline overstappen ging ik ook direkt naar een 2 liter.
Comment