Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=38486953

Vét. Hoe zou sMg zijn in zo'n E46?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Ik wil dat.
      nee

Comment

• Das toch ultiem vet zeker

Comment

Das toch ultiem vet zeker
          vet? ja

fout? ja

Comment

• Top Gear BMW 130i vs Volkswagen Golf V R32

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik heb ook gezien dat de Nederlandse 130i-cup weer naar België komt. De datum is nog onder voorbehoud, maar het zou op zondag 10 augustus 2008 zijn dat de 130i-cup in Zolder aanwezig zal zijn.

Ik ga mij nog eens informeren te Zolder om er een 3de editie van onze AW BMW-meeting te organiseren.

Comment

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=38486953

Vét. Hoe zou sMg zijn in zo'n E46?
                Toch geen zilveren

Hebben ze die niet in het zwart?

Comment

• Das niet voor mij
                  Ik koop geen naft.

Comment

Das niet voor mij
                    Ik koop geen naft.

Byebye M5
                    Byebye 540i
                    Byebye S600

Comment

• Gelukkig bestaat er LPG .

Behalve in de M5, dat zou ik niet op gas leggen (denk ik).

Comment

Gelukkig bestaat er LPG .

Je begint bij te draaien.

Gelukkig!

Comment

Gelukkig bestaat er LPG .

Och als ge het groot lot wint zoud ge geenen enkele op gas zetten
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Och als ge het groot lot wint zoud ge geenen enkele op gas zetten

Hij net wel, das het grappige

Comment

• Vallen de standaard luidsprekers op een 5serie e60 facelift mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Vallen de standaard luidsprekers op een 5serie e60 facelift mee?

alles wat standaard is valt niet mee!

Comment

Vallen de standaard luidsprekers op een 5serie e60 facelift mee?
                                  Mjoah, ik ben er niet wild van. Goed voor achtergrondmuziek of radionieuws luisteren, duidelijk onvoldoende om als muziekliefhebber het ganse klankspectrum proper aangeboden te krijgen, zeer zwaar gebuisd als je muziek met veel bass op 'n hoger volume wil laten klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Mjoah, ik ben er niet wild van. Goed voor achtergrondmuziek of radionieuws luisteren, duidelijk onvoldoende om als muziekliefhebber het ganse klankspectrum proper aangeboden te krijgen, zeer zwaar gebuisd als je muziek met veel bass op 'n hoger volume wil laten klinken.
                                    Dus redelijk wat verschil met de hifi luidsprekers.

Comment

Dus redelijk wat verschil met de hifi luidsprekers.
                                      Zeer zeker! Het lijkt mij een goede(beste optie) investering als je van muziek houdt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Zeer zeker! Het lijkt mij een goede(beste optie) investering als je van muziek houdt!
                                        Ik heb hifi luidsprekers in m'n eend gehad en dat was echt lekker.
                                        Maar de levertijd tussen ééntje met hifi en zonder hifi verschilt bij mij zo'n 4 weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          alles wat standaard is valt niet mee!

Comment

Working...
                                          X