Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb ook gezien dat de Nederlandse 130i-cup weer naar België komt. De datum is nog onder voorbehoud, maar het zou op zondag 10 augustus 2008 zijn dat de 130i-cup in Zolder aanwezig zal zijn.
Ik ga mij nog eens informeren te Zolder om er een 3de editie van onze AW BMW-meeting te organiseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Hebben ze die niet in het zwart?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDas niet voor mij
Ik koop geen naft.
Byebye M5
Byebye 540i
Byebye S600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGelukkig bestaat er LPG.
Behalve in de M5, dat zou ik niet op gas leggen (denk ik).
Je begint bij te draaien.
Gelukkig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGelukkig bestaat er LPG.
Behalve in de M5, dat zou ik niet op gas leggen (denk ik).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenOch als ge het groot lot wint zoud ge geenen enkele op gas zetten
Hij net wel, das het grappige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVallen de standaard luidsprekers op een 5serie e60 facelift mee?
alles wat standaard is valt niet mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVallen de standaard luidsprekers op een 5serie e60 facelift mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMjoah, ik ben er niet wild van. Goed voor achtergrondmuziek of radionieuws luisteren, duidelijk onvoldoende om als muziekliefhebber het ganse klankspectrum proper aangeboden te krijgen, zeer zwaar gebuisd als je muziek met veel bass op 'n hoger volume wil laten klinken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDus redelijk wat verschil met de hifi luidsprekers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZeer zeker! Het lijkt mij een goede(beste optie) investering als je van muziek houdt!
Maar de levertijd tussen ééntje met hifi en zonder hifi verschilt bij mij zo'n 4 weken.
Comment
-
Comment
Comment