Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenHollanders...
Wat precies aan je vader past niet bij die 172M'ers???
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenZijn kale hoofd??
R-M
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik wil nog eens met u op zolder, maar met een iets minder lineaire en sensationelere kar dan Babs. Zonder slecht over haar te spreken hémaar het ging iets te efficiënt en dat vlakt de beleving wat uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDat geen voorlopige optie, ipv de aanslag-op-de-portefeuille-plegende E36 M3 Sedan?
Ik wil nog eens met u op zolder, maar met een iets minder lineaire en sensationelere kar dan Babs. Zonder slecht over haar te spreken hémaar het ging iets te efficiënt en dat vlakt de beleving wat uit...
Awel ja, i do, maar die komt er niet.
Als er een tweede kar bijkomt, dan gaat 't iets puiker zijn.
Sabine zal even lineair en sensatieloos zijn op Zolder, vrees ik. 't Is diesel, hè, met een strakke ophanging waardoor 'ie strak ligt (allez, voor een standaardwagen op circuit toch), en 't heeft waaaay to little power om echt shivers te geven. Alhoewel, 2:04 op Zolder is helemaal niet slecht voor een 4-pitter dieselhok zoals Babs, veel gelegenheidsrijders met veel deftiger materiaal doen niet beter. Alleen mjah, vergeleken met iets dat luid is, een grote powerband heeft, en zeer licht is, of een échte sportkar, is het een beetje "saai", ja.
Ermee zélf rijden op circuit blijft anderzijds wél de max. 't Is gewoon anders.
Een E36 323ti zou ik niet meer kopen, tenzij eentje voor 2.500 EUR die er nog redelijk uitziet, en die ik wat kan strippen. Kooitje erin, zorgen dat 'ie strak op de baan ligt en deftig remt voor zo weinig mogelijk geld, kuipje erin, gordeltjes erni, en klaar. Maar de kans is klein dat ik ooit zoiets doe, i mean, uiteindelijk kost dat dan nog een pak geld en zo'n 323ti is fun aan lage snelheden maar eigenlijk niet krachtig genoeg om op circuit te gaan racen, vind ik (mijn Sabine is duidelijk sneller, zij het idd ook minder sensationeel).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
Comment
-
Alhoewel, eerlijk, zo'n 323ti ... 't doet me toch wel wat, man dat ding is een geinig speleding. Eigenlijk is dat echt nog wel een deftige step-up als trackday racer. Kan je best deftig mee leren rijden, want is tailhappy, zelfs met "maar" 170pk, en 't is RWD (and that's the only right way). En je vindt ze toch voor weinig geld, de dag van vandaag.
Alleen, motortuning zodat 'ie écht krachtig wordt is toch nog altijd vrij duur, en de andere mods erbij ook. 'k Kan dat op vandaag niet verantwoorden, zo'n ding dat 6 keer per jaar uitgehaald wordt om wat op circuit te gaan dom doen, en toch dik 10k kost...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen 728i is een beetje traag.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenLevert BMW dat of is dat 3rd party hardware?
op een 335i zou ik het ni durven leggen maar op een atmosferische Reihe6... mja toch wel..
Comment
-
en ik rij dus altijd gecombineerd hé... ik tank lpi en benzine en rijd beide op voor ik opnieuw ga tanken.. zo krijgt de motor toch voldoende smering en is de kostverhouding nog altijd > diesel... zeker met die stijgende dieselprijzen
dit weekend in F getankt aan 1,45 euro de liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenen ik rij dus altijd gecombineerd hé... ik tank lpi en benzine en rijd beide op voor ik opnieuw ga tanken.. zo krijgt de motor toch voldoende smering en is de kostverhouding nog altijd > diesel... zeker met die stijgende dieselprijzen
dit weekend in F getankt aan 1,45 euro de liter
Eigenlijk is dit overbodig met een goed afgestelde nieuwe installatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenJij hebt duidelijk geld teveel hè Tomski
Eigenlijk is dit overbodig met een goed afgestelde nieuwe installatie
tussen die 2 is dus perfect aanvaardbaar, zou het es moeten uitrekenen...
Comment
-
ga wel voor een maatje kleiner van velg, da scheelt ook al in verbruik
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment