Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Véél te klein.

vond ik dus ook

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Amai, die staan daar lelijk onder!

idem dus ...
    ik begrijp niet dat hij deze velgen heeft gelegd , dan had hij beter zijn andere laten liggen

Comment

• Comment

• Amai, zo lang
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Amai, zo lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            mijne maat met zijn 530d nr plaat XXL 222 heeft zich nieuwe velgen aangeschaft van Racing Dynamics ... jammer genoeg in 18"
            ik wist niet dat je die velgen nog nieuw kon kopen ?

Ze komen idd veel te klein over En toch staan de 18" M pack(Styling 135) velgen er altijd heel mooi/perfect onder. Alé perfect en het mooist zijn de 19" M velgen van Styling 172 onder een 5!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

En ik vond dat de 730Ld al zo ruim

Comment

• zo weinig 325i of 330i E92's te vinden met een handbak

allemaal automaten

Comment

• neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Comment

• Met het aantal km's per jaar dat jij doet zou ik meteen voor een automaat gaan hoor! Speciale reden waarom je er geen wil?
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Beste elegant, 325i, de goeie opties, enkel op z'n standaardvelg, en eigenlijk ook niet mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Met het aantal km's per jaar dat jij doet zou ik meteen voor een automaat gaan hoor! Speciale reden waarom je er geen wil?
                        ik rij écht veel liever manueel... zeker met een benzine

Comment

• zilver.. eigenlijk ook ni slecht...

de kleuren die ik overweeg zijn.. (voor een tweedehandse, nieuw kopen is het zowiezo rood met zwart binnenin)

zilver met zwart binnenin
                          zwart met beige binnenin
                          rood met zwart binnenin
                          sparkling graphite maar daar weet ik niet met welke kleur te combineren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            mijne maat met zijn 530d nr plaat XXL 222 heeft zich nieuwe velgen aangeschaft van Racing Dynamics ... jammer genoeg in 18"
                            ik wist niet dat je die velgen nog nieuw kon kopen ?

Amaai, slaagt da tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Amai, zo lelijk
                              Bwa cva nog, andere velgen eronder en je hebt direct een andere wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                Ze komen idd veel te klein over En toch staan de 18" M pack(Styling 135) velgen er altijd heel mooi/perfect onder. Alé perfect en het mooist zijn de 19" M velgen van Styling 172 onder een 5!

zijn andere velgen waren ook 18" en die vond ik veel mooier passen op zijn auto
                                juiste type ken ik wel niet

Comment

• http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=43685430

Wauw .

Comment

• Ja, knap. Goed uitgerust ook. Enkel bagger banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ja, knap. Goed uitgerust ook. Enkel bagger banden.

Dat heb ik altijd al 'intrigerend' gevonden. Iemand die met zo'n auto rijdt, en dus duidelijk
                                      1. geld genoeg heeft om met zo'n auto te rijden (aankoop, benzineverbruik, verzekering en taksen)?
                                      2. geeft om sublieme rij-eigenschappen, balans, rijplezier, etc

En die gaat dan banden kopen van Roadstone??? Where's the logic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Gewoonweg hilarish dit !

Een Lambo-w

Misschien heeft diene mens een smalle maar hoge garage

Comment

• Vaak is de kennis van de consument onvoldoende. Voor 98% van de mensen geldt de mening van de verkoper als waarheid.

"Allo, 't is vo nief band'n."
                                          "Ah, wadedde liggen, ah Michelin Pilot Sport. Oké."
                                          *telmachien*
                                          "Da gaat dan 920 EUR zijn, meneer."
                                          "Amai, da's kostelijk, edde geen andere?"
                                          "Euh, ja, keb nog Roadstone, da gaat ... *telt* ... 540 EUR zijn."
                                          "En zijn da goei?"
                                          "Bajaat, da zijn ook goei."
                                          "Oké."

Als ik een wasmachine en droogkast ging kopen, heb ik een winkel of 4-5 afgelopen en tot vervelens toe informatie gevraagd, om uit te proberen vogelen welke de beste prijs/kwaliteit had. Uiteindelijk ben ik voor Siemens gegaan.
                                          Maar ik kan daar dus een foute keuze hebben gemaakt, hè. Ik heb immers geen 51.000-en-nog-wat posts op www.wasmachineforum.be.

Comment

Working...
                                          X