Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga 't ni zeggen anders gaat 'ie zeggen "jamaar ik wist dat hoor maar ik zei het niet en ja ik ben een smiley vergeten erachter zetten de volgende keer ga ik dat wel moeten doen anders denkt iedereen dat ik het niet wist maar ik wist het wel".
en ik moet nog altijd veel leren , maar ik vind ook dat hij te laag hangt ...
is al een begin he
Wat moet je nog 'leren' dan? Dat je in de toekomst alleen nog OEM weet te appreciëren of wat? Als jij dat mooi vindt dan is dat zo hé, daar hoef je je niet voor te schamen hoor.
Oh ja, ik vind 'm ook niet echt supergeslaagd. Vooral die voorspoiler lijkt me wat overbemeten en hij hangt net iets te laag. Voor de rest valt hij best wel mee.
kweet niet of je het nog weet , maar jij hebt mij deze velgen nog aangeraden toen ik op zoek was achter andere ...
maar ik wilde 20" daarom heb ik ze niet genomen toen
Jep ze waren net uit toen. Ondertussen veel verkochte velg en de meeste tuners die ik ken verkopen ze terug omdat iedereen ermee rijd en dan is de fun er snel af. Is replica velg met een duurder uitzicht dan ze kosten. Heel populair geweest verleden jaar dus.
Wat moet je nog 'leren' dan? Dat je in de toekomst alleen nog OEM weet te appreciëren of wat? Als jij dat mooi vindt dan is dat zo hé, daar hoef je je niet voor te schamen hoor.
Oh ja, ik vind 'm ook niet echt supergeslaagd. Vooral die voorspoiler lijkt me wat overbemeten en hij hangt net iets te laag. Voor de rest valt hij best wel mee.
Comment