Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Er staan JU-Air op, ik denk dan meteen aan Junkers. Maar ik heb er totaal geen idee van.
    Klopt

Comment

• @gTa:
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• M1

Comment

• nieuwe velgenlijn van bmw
          Model style 666 (getal van de duivel)

Comment

OMG

Ik ga 't ni zeggen anders gaat 'ie zeggen "jamaar ik wist dat hoor maar ik zei het niet en ja ik ben een smiley vergeten erachter zetten de volgende keer ga ik dat wel moeten doen anders denkt iedereen dat ik het niet wist maar ik wist het wel".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

en ik moet nog altijd veel leren , maar ik vind ook dat hij te laag hangt ...
              is al een begin he
              Wat moet je nog 'leren' dan? Dat je in de toekomst alleen nog OEM weet te appreciëren of wat? Als jij dat mooi vindt dan is dat zo hé, daar hoef je je niet voor te schamen hoor.

Oh ja, ik vind 'm ook niet echt supergeslaagd. Vooral die voorspoiler lijkt me wat overbemeten en hij hangt net iets te laag. Voor de rest valt hij best wel mee.

Comment

• ne gast die ik ken hier uit het dorp heeft nieuwe velgen op zijn E90 gelegd en zijn auto verlaagd ...
                Bellini velgen in 19"

Last edited by ; 28/04/2008, 20:46.

Comment

• netjes . Nu nog ruiten tinten en een dakspoilerke en hij is af
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    ne gast die ik ken hier uit het dorp heeft nieuwe velgen op zijn E90 gelegd en zijn auto verlaagd ...
                    Benelli velgen in 19"

Bellini tourke, bellini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      Bellini tourke, bellini

aangepast

kweet niet of je het nog weet , maar jij hebt mij deze velgen nog aangeraden toen ik op zoek was achter andere ...
                      maar ik wilde 20" daarom heb ik ze niet genomen toen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        netjes . Nu nog ruiten tinten en een dakspoilerke en hij is af

zijn ruiten worden binnen een week of 2 getint ...
                        dakspoilerke heb ik hem ook al aangeraden

Comment

• Jep ze waren net uit toen. Ondertussen veel verkochte velg en de meeste tuners die ik ken verkopen ze terug omdat iedereen ermee rijd en dan is de fun er snel af. Is replica velg met een duurder uitzicht dan ze kosten. Heel populair geweest verleden jaar dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Wat moet je nog 'leren' dan? Dat je in de toekomst alleen nog OEM weet te appreciëren of wat? Als jij dat mooi vindt dan is dat zo hé, daar hoef je je niet voor te schamen hoor.

Oh ja, ik vind 'm ook niet echt supergeslaagd. Vooral die voorspoiler lijkt me wat overbemeten en hij hangt net iets te laag. Voor de rest valt hij best wel mee.
                            De man heeft groot gelijk

Comment

• hoe zorg je ervoor dat een E60 520i iets meer geluid maakt in hogere toeren?

Een andere luchtfilter, is dat een merkbaar verschil? en hoeveel kost dat ongeveer? Het mag ook zeker niet té hard lawaai maken, gewoon iets luider...

Comment

• Wat een kar toch .

Comment

Er staan JU-Air op, ik denk dan meteen aan Junkers. Maar ik heb er totaal geen idee van.
                                  idd, Junkers 52 uit WO2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                    hoe zorg je ervoor dat een E60 520i iets meer geluid maakt in hogere toeren?

Een andere luchtfilter, is dat een merkbaar verschil? en hoeveel kost dat ongeveer? Het mag ook zeker niet té hard lawaai maken, gewoon iets luider...
                                    ik heb een e34 520i met k&n filter maar dat maakt nauwelijks verschil. andere inlaatkelk is naar het schijnt wel een hele verbetering

Comment

• Fak, ik wil dat.

't Is te zeggen, een 4.4 met iS look, een iS is te duur .

Comment

• zo'n X5 iS klinkt ook fantastisch lekker

zowel de 4.6 Alpina motor als de 4.8

Comment

• Een 4.4 met evt. een Eisenmann zal ook wel ok klinken.

Alles beter dan de 3.0 diesel sound.

Comment

Working...