Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het Aero Pack persoonlijk erg lelijk, lijkt zo erg "opgeplakt", doet me denken aan de in koetswerkkleur gespoten Kamei-spoilertjes die menig Kadett-rijder op z'n zwart plastieken bumpers hing.

De X5 in M-livrei vind ik knapper dan de gewone, omdat 'ie helemaal in 't koetswerkkleur steekt, en dat is toch verdorie zeer netjes. De gewone vind ik echter ook heel erg knap (maar dan zonder het Aero Pack). Op 'n gewone zou ik Spacegrau prefereren, omdat het zwarte plastic naar mijn mening duidelijk moet verschillen van het glanzend zwarte koetswerk, en 't oogt ook wat stoerder. Op 't M Pack vind ik zo goed als alle kleuren mooi, dit weekend nog enkele zilveren exemplaren gezien, een donkerblauw (zeer knap) en enkele carbonzwarte (ook knap, maar 't minst knap van allemaal).

Comment

• Comment

• Bwaha. What de fok zeg, zo'n mongolenkar. It's ugly. Doet me aan 'n R8 denken trouwens, is dat een PS op basis van een R8 toevallig?

Comment

• Geen idee ergens op site gevonden

vind em er toch beter uitzien dan dit
          De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Wtf, ik vind dat ding knap op het eerste zicht

Comment

• Ik vind 'm ook wel knap!
              In ieder geval beter dan die M1-proto...

Comment

• De verhoudingen van dat ding kloppen niet. De motorkap en de voorflanken, suggereren een motor voorin, terwijl de algemene lijnen duidelijk die zijn van een wagen met middenmotor. En net dat helpt heel de esthetische waarde van die fotosoep om zeep. Imo.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                  Heerlijk shop!

Idd op basis van de R8 zou ik zo zeggen, maar die is vooraan super slecht geproportioneerd. Deze vind ik echt lekker!

Comment

• En verbasingwekkend erg gebaseerd op de M3, maar toch wel knap na de eerste shots van de M1
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik vind het Aero Pack persoonlijk erg lelijk, lijkt zo erg "opgeplakt", doet me denken aan de in koetswerkkleur gespoten Kamei-spoilertjes die menig Kadett-rijder op z'n zwart plastieken bumpers hing.

De X5 in M-livrei vind ik knapper dan de gewone, omdat 'ie helemaal in 't koetswerkkleur steekt, en dat is toch verdorie zeer netjes. De gewone vind ik echter ook heel erg knap (maar dan zonder het Aero Pack). Op 'n gewone zou ik Spacegrau prefereren, omdat het zwarte plastic naar mijn mening duidelijk moet verschillen van het glanzend zwarte koetswerk, en 't oogt ook wat stoerder. Op 't M Pack vind ik zo goed als alle kleuren mooi, dit weekend nog enkele zilveren exemplaren gezien, een donkerblauw (zeer knap) en enkele carbonzwarte (ook knap, maar 't minst knap van allemaal).
                      'lelijk' zou ik het nu ook niet noemen

Comment

• denk dat ook inspiratie zat in deze en zelfs beetje van een tomaso pantera

Last edited by ; 05/05/2008, 21:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                          'lelijk' zou ik het nu ook niet noemen
                          Mjah, smaken verschillen. 't Maakt de auto minder mooi, dat pack, dus de auto op zich ça va nog, in zekere zin. Maar het pack op zich is voor mij weldegelijk lelijk. Oogt zo verschrikkelijk "nadien erop gevezen", en zo'n dingen zijn echt niet aan mij besteed. Sorry.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            Dit is een gephotoshopte M3 coupé...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Onze 335d LES is ook gearriveerd

Last edited by M3 is the best; 07/05/2008, 19:28.
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Very nice! Volgende week mee ah rijden dus

Blijft de typeaanduiding staan?
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• knappe wagen!

Staat die bij meersman in lokeren?

edit: kzie nu de andere foto's, ja dus.

Comment

• Fuck die is mooi

Comment

• Staat wel vrij hoog voor een sportpakket

BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                          Very nice! Volgende week mee ah rijden dus

Blijft de typeaanduiding staan?
                                          Ja die blijft waarschijnlijk wel staan.

Zal pas eind volgende week zijn dat hij er gaat mee rijden, misschien de week erna

Er komen waarschijnlijk ook nog blacklines op.
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...