Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenStaat wel vrij hoog voor een sportpakket
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenJa die blijft waarschijnlijk wel staan.
Zal pas eind volgende week zijn dat hij er gaat mee rijden, misschien de week erna
Er komen waarschijnlijk ook nog blacklines op.
goed dat het blacklines opkomen, maakt hem nog knapper! Voor de velgen ben ik nu minder, maar mss vind ik ze in het echt wel heel knap. Had ik bij een een 1 LSE toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenTransportblokken zitter er nog onder?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
zéér knappe 3!
Alleen spijtig van die veel te hoge ET.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenzéér knappe 3!
Alleen spijtig van die veel te hoge ET.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenEuh, ET?
Wat 'ie bedoelt is dat de velgen veel te smallekes staan, visueel gezien. Veel BMW's hebben daar last van de laatste tijd, vind ik. Bij mijn LSE is 't ook zo, daarom steek ik spacers. 100 keer zo knap, dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEinpresstiefe. Of ook de offset van de velgen.
Wat 'ie bedoelt is dat de velgen veel te smallekes staan, visueel gezien. Veel BMW's hebben daar last van de laatste tijd, vind ik. Bij mijn LSE is 't ook zo, daarom steek ik spacers. 100 keer zo knap, dan.
En weet jij of die nog zal zakken, want nu staat ie vrij hoog op z'n poten vind ikBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenJa! Dat gevoel had ik ook direct toen ik de velgen zag. Maar met zo spacers geraak je niet door de keuring zeker?
En weet jij of die nog zal zakken, want nu staat ie vrij hoog op z'n poten vind ikOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment