Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenBizar hoe smaken toch verschillen, ik vind dit juist de mooiste velgen die je onder een 6 kan stoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWat we al wisten, maar toch nog graag eens lezen
http://www.autoscoops.eu/index.php?s...t_from=&ucat=9&
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenBizar hoe smaken toch verschillen, ik vind dit juist de mooiste velgen die je onder een 6 kan stoppen
Ps: Zelfs als wintervelg wil ik ze niet, dèh!
R-M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenEn gelukkig maar dat smaken verschillen, maar die velgen stralen dus echt niéts uit. Lijkt wel of ze ontworpen zijn door een hol geslagen computer-programma voor huis- en tuingerief
Ps: Zelfs als wintervelg wil ik ze niet, dèh!
R-M
Comment
-
Die Hartge is dus weldegelijk moddervet.Den Herbert heeft wel kaas gegeten van zo'n dingen, en als 'ie er zelf 'n tijdje mee heeft rondgereden zal dat ding wel close to perfection moeten geweest zijn. Net 't feit dat 'ie OEM is (Hartge), maakt dat 'ie zo mag zijn zoals 'ie er nu uitziet. Een geiljkaardige voorspoiler op een BMW M Coupé, dat zou inderdaad geen zicht zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik die altijd heb gezegt dat ik nooit een cabrio zou kopen , awel ik ben ferm aan het veranderen van gedacht
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenAls er onder een PFL 1 reeks 16" velgen moeten, welke zouden jullie dan nemen OEM BMW
-Styling 2005/55
Comment
-
Deze >>>
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten-Styling 2005/55
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDe onderste (5 spaaks) voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenkben er nog niet echt uit wat ik het knapste vind, als er iemand foto's heeft van een van deze velgen op een 1. Mag ze zeker posten !
Comment
Comment