Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Davo is mijn dealer, over hun Schnitzer onderdelen durf ik niet uitwijden, maar voor mij is het een goede concessie, zonder meer.
Nu wil ik toch wel eens iets weten. De angel eyes op een E60, die schijnen feller op een versie met bi-xenon, dan op een versie met gewone xenon, klopt dit?
Ik heb ook 16" wielen voor in de winter. Ze zijn inderdaad niet zo knap en laten de sportiviteit van de BMW 5 niet tot z'n recht komen, maar... de wagen heeft wel een fantastisch rijcomfort met deze velgen met niet-runflat banden...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik heb ook 16" wielen voor in de winter. Ze zijn inderdaad niet zo knap en laten de sportiviteit van de BMW 5 niet tot z'n recht komen, maar... de wagen heeft wel een fantastisch rijcomfort met deze velgen met niet-runflat banden...
Ja idd, het draait allemaal om de juiste keuze. Ik denk dat jongeren sneller naar de looks neigen en niet zo snel stilstaan bij rijcmofort, prestaties,.. Ik in ieder geval toch
Inderdaad. Mijn schoonbroer heeft sinds een maand een C 200 cdi classic gekocht. Ik heb er nog maar één keer mee gereden, maar het opvallendste aan deze wagen is het sublieme ophangingscomfort. Tegen deze C is onze 335i een marteling...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment