Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En hoe deden de X5 en de X3 het offroad? Niet bijster goed zeker?

Comment

• Bwa, offroad kan je dat nu niet noemen. En BMW gaat geen evenementen organiseren om te tonen hoe slecht ze zijn he

Ik was er trouwens niet bij, all credits to my momma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
        Kvind die X6 wel een knappe bek hebben, de achterkant is andere koek
        Wat ik mij nog altijd als opmerking maak ik is waarom dat "lipje" onder de niertjes???

Waarom dat niet enkele cm's doortrekken? Zou het nog een stuk offensiever en dynamischer maken! Of heeft het iets te maken met de koeling van de motor?

Wat de achterkant betreft, tja die lichten zijn niet echt super geslaagd vind ik ook. Maar waarschijnlijk zullen ze bij nen update die lichten nog wel wat aanpassen.

Als derde opmerking wil ik nog vermelden dat ik mij afvraag waarom er geen volledige zitbank voor 3 personen achteraan mogelijk is. Een X5 als alternatief kan goed zijn (extra hoofd- en kofferruimte OK), maar ik vind de X6 wel specialer van vorm en daarom alleen zou ik hem al verkiezen boven de X5. En voor grotere objecten te vervoeren kan je gerust een Ford Galaxy aanschaffen of voor op vakantie te gaan een caravannetje eraan hangen.

En nog eens : waarom geen Alpina versie van de X-versies???? Wat zonde!!!

Comment

En hoe deden de X5 en de X3 het offroad? Niet bijster goed zeker?
          Die zijn niet gebouwd om off-road te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Evenveel als een basis 316i

8%
            Op een E93 320d kreeg ik 2% minder korting dan op de E93 325d.

En die 8%, dat is dan op de basisprijs, opties betaal je lekker volle pot en geven geen recht op meer basiskorting...
            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
              Enig idee waarom?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

En die 8%, dat is dan op de basisprijs, opties betaal je lekker volle pot en geven geen recht op meer basiskorting...
                Krijgen?

Korting moet je eruit sleuren.

Kennis heeft 10% geflikt op een 118d (op de totaalprijs he)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  Die zijn niet gebouwd om off-road te gaan.
                  Meendem?

Comment

Ik ben nie zeker ma ik dacht da wij 11% gehad hadde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Krijgen?

Korting moet je eruit sleuren.

Kennis heeft 10% geflikt op een 118d (op de totaalprijs he)
                      Dan verrekenen ze die korting wel bij de onderhoudsbeurten...

Destijds wist de dealer mij doodleuk te vertellen dat, indien ik 8% wou ipv de 7% die ik bij hem kreeg, ik maar bij die andere garage moest tekenen.
                      "Mega" kortingen geven was immers hun manier van werken niet.

Comment

• Dan loop je toch gewoon naar buiten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Dan loop je toch gewoon naar buiten?
                          Straight to the Audidealer

Comment

Straight to the Audidealer
                            krijg je daar korting ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              krijg je daar korting ?
                              Weet ik niet, ik vind het hele idee om af te pingelen bij een autodealer maar louche.
                              Het is toch normaal dat je niet zomaar 10% van de aankoopprijs kan afpingelen.. ,het is toch niet een of ander louche marktje in Sjanghai of Marakesh?

Comment

Weet ik niet, ik vind het hele idee om af te pingelen bij een autodealer maar louche.
                                Het is toch normaal dat je niet zomaar 10% van de aankoopprijs kan afpingelen.. ,het is toch niet een of ander louche marktje in Sjanghai of Marakesh?
                                Waarom wel niet? Als goede klant mogen ze wel wat extra doen. Kijk naar BMWMB die samen met z'n schoonbroer dacht ik een M3 en X5 ging kopen. Dan mogen ze toch al wat doen vind ik!
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                  Waarom wel niet? Als goede klant mogen ze wel wat extra doen. Kijk naar BMWMB die samen met z'n schoonbroer dacht ik een M3 en X5 ging kopen. Dan mogen ze toch al wat doen vind ik!
                                  Ja, een afgesproken handelskorting wel, maar da's iets anders dan ter plekke proberen wat van de prijs te krijgen

Comment

En hoe deden de X5 en de X3 het offroad? Niet bijster goed zeker?
                                    Deze winter was ik op skireis en er was daar zo 200m ver op de piste een bistro met wat winkeltjes. De baas van de bistro kwam rond 11u met z'n X5 op 20" velgen naar boven op de sneeuw gereden, zonder problemen. Laadde z'n auto uit, stapte in en reed terug naar beneden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Deze winter was ik op skireis en er was daar zo 200m ver op de piste een bistro met wat winkeltjes. De baas van de bistro kwam rond 11u met z'n X5 op 20" velgen naar boven op de sneeuw gereden, zonder problemen. Laadde z'n auto uit, stapte in en reed terug naar beneden.
                                      Met of zonder sneeuwkettingen?

Comment

• Zonder. Ik twijfel zelfs of je voor de X5 winterbanden in 20" vindt, want ik het niet kunnen zien of het zomerbanden waren of niet.

Comment

• Bij de driving experience days in zolder heb ik met een X3 offroad kunnen rijden en ik ben serieus verschoten van de capaciteiten van zo een X3!
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X