Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Zonder. Ik twijfel zelfs of je voor de X5 winterbanden in 20" vindt, want ik het niet kunnen zien of het zomerbanden waren of niet.
    Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
    Bij de driving experience days in zolder heb ik met een X3 offroad kunnen rijden en ik ben serieus verschoten van de capaciteiten van zo een X3!
    Louche, ik dacht altijd anders, maar ik wordt snel beïnvloed door Top Gear:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Zonder. Ik twijfel zelfs of je voor de X5 winterbanden in 20" vindt, want ik het niet kunnen zien of het zomerbanden waren of niet.
      het zal wel met zijn. Op zomerbanden in de sneeuw geraak je niet omhoog, ook niet met 4x4

en zowiezo, iemand die in de Alpen woont, en zeker iemand die vaak door sneeuw moet rijden of op de piste moet werken etc., legt 100% zeker sneeuwbanden. Om niet te zeggen dat zomerbanden daar niet toegestaan zijn in de winter.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            het zal wel met zijn. Op zomerbanden in de sneeuw geraak je niet omhoog, ook niet met 4x4

en zowiezo, iemand die in de Alpen woont, en zeker iemand die vaak door sneeuw moet rijden of op de piste moet werken etc., legt 100% zeker sneeuwbanden. Om niet te zeggen dat zomerbanden daar niet toegestaan zijn in de winter.
            Ik zeg het, 't verbaasde mij gelijk zot, maar ik weet niet tot welke maten je winterbanden kan vinden.

Comment

• Wie kan mij (of mijn neef) helpen? Hij zoekt nieuwe velgen voor op zijn E61 530d (het is een zwarte met zwarte ruiten) dus het moeten sportieve velgen zijn.. Nu heeft hij de M5 wielen..

Graag met foto's aub!! Thx.

Comment

• Heeft hij het M-pakket of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Heeft hij het M-pakket of niet?
                  Neen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                    Ja, een afgesproken handelskorting wel, maar da's iets anders dan ter plekke proberen wat van de prijs te krijgen
                    Dus stel jij koopt iets anders dan een auto, het gaat je pakweg 3000 € kosten (niet superveel dus), je koopt dit bij een zelfstandige (dus geen keten), dan ga jij geen korting vragen?
                    Feit is: bij veel producten moet je er maar gewoon naar vragen. Ze staan dat toch direct toe.
                    Als student pingelde ik of alles af wat mij meer dan 5000 fr zou gaan kosten. Er waren toen wel nog geen of maar weinig goedkope internetshops.
                    Enfin, bij een auto is dat net hetzelfde, al heb je het daar over relatief grote bedragen, als je korting krijgt. Tenzij jij 2500 € meer betalen, omdat je geen korting vroeg, helemaal niet erg vindt.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                      Neen..
                      Dan die van BMWMB z'n 530d.

Anders had ik gezegd die van Wannes...

Comment

• En voorstellen voor niet-bmw velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                          En voorstellen voor niet-bmw velgen?
                          Da's taboe hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                            Louche, ik dacht altijd anders, maar ik wordt snel beïnvloed door Top Gear:
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Dan die van BMWMB z'n 530d.

Anders had ik gezegd die van Wannes...

Ik vind mijn velgen ook nog steeds de knapste OEM velgen voor een E60/61 zonder M-Sportpakket.

Toch zou ik ook denken aan niet OEM-velgen. Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan BBS CH in 19". Die zijn ook zeer knap onder een zwarte 5...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• als het niet oem moet zijn.
                                hamann

Comment

• een 630i is dat de moeite om die eens test te rijden ?

mijne maat gaat morgen ene gaan testrijden en hij belde mij om te vragen of ik geen zin had voor mee te gaan , maar de zaterdag is moeilijk voor mij , en ik weet niet of ik daar tijd kan/wil voor vrij maken

Comment

• Ik zou niet twijfelen
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• 535d das de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                        Ik zou niet twijfelen
                                        ja ?
                                        ik heb wel nog met geen enkele BMW 6serie gereden dus het spreekt mij wel aan ..
                                        als het kalm is in de winkel morgen ga ik misschien toch meegaan dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                          535d das de moeite

moest het een 535d zijn was ik het die ging testrijden , en niet mijne maat

Comment

Working...
                                          X